Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ig.III.271.2.11.2023 "Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w latach szkolnych 2023 – 2024 oraz 2024-2025"

Referat Zamówień Publicznych
Gmina Samborzec
Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2023 15:02:00
Składania : 28-07-2023 11:00:00
Otwarcia : 28-07-2023 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 236.97 2023-07-20 15:02:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami.zip zip 12129.43 2023-07-20 15:02:17 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 700.89 2023-07-28 12:41:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (dostępność cyfrowa).pdf pdf 179 2023-07-28 12:41:19 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_cześć nr 1.pdf pdf 361.25 2023-08-01 12:42:35 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_część nr 1 (dostępność cyfrowa).pdf pdf 475.61 2023-08-01 12:42:35 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_cześć nr 5.pdf pdf 355.15 2023-08-01 12:45:10 Publiczna wiadomość
informacja o unieważnieniu postępowaniu z dnia 01.08.2023_cześć nr 5 (dostępność cyfrowa).pdf pdf 472.85 2023-08-01 12:45:10 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty_na stronę_24_08_2023.pdf pdf 1240.85 2023-08-24 11:18:28 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty_na stronę_24_08_2023 (dostępność cyfrowa).pdf pdf 670.52 2023-08-24 11:18:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 149 2023-09-28 11:39:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-28 11:39 Referat Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-24 11:18 Referat Zamówień Publicznych Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 24.08.2023 r.

informacja o wyborze [...].pdf

informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-01 12:45 Referat Zamówień Publicznych Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach części nr 5 z dnia 01.08.2023 r.

informacja o unieważ [...].pdf

informacja o unieważ [...].pdf

2023-08-01 12:42 Referat Zamówień Publicznych Informacja o unieważnieniu postępowania w ramach części nr 1 z dnia 01.08.2023 r.

informacja o unieważ [...].pdf

informacja o unieważ [...].pdf

2023-07-28 12:41 Referat Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert z dnia 28.07.2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-28 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi łącznie 542 370,00 zł brutto, w tym na realizację poszczególnych części: Część nr 1: 194 290,00 zł brutto,
Część nr 2: 173 260,00 zł brutto,
Część nr 3: 46 820,00 zł brutto,
Cześć nr 4: 79 600,00 zł brutto,
Cześć nr 5: 48 400,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 335