Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-07-2023 08:45:00 |
Składania : | 31-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-07-2023 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I.7013.B/01/G.1.2023.KM Krosno, dnia 20.07.2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Budowa kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska piłkarskiego przy ZSP Nr
5 w Krośnie wariant 300/333 m – treningowy” – zastępcze
usunięcie wad stwierdzonych podczas odbioru ostatecznego.
Opis przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami
sportowymi
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wad na obiekcie kompleksu
lekkoatletycznego oraz w budynku sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół Elektrycznych
i Ogólnokształcących w Krośnie przy ul. Rzeszowskiej 10, które zostały
stwierdzone w trakcie odbioru ostatecznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie wad w postaci:
- odspojonej nawierzchni poliuretanowej na obrzeżach,
Sposób naprawy: odspojone fragmenty nawierzchni należy
wywinąć i osuszyć przy użyciu nagrzewnic z nadmuchem (dopuszcza się podparcie w
celu naturalnego osuszenia w przypadku sprzyjających warunków
atmosferycznych). Obrzeża, od których nawierzchnia się odspoiła należy oczyścić
mechanicznie z resztek starej nawierzchni oraz wszelkich zabrudzeń i odpylić np.
poprzez użycie odkurzacza przemysłowego. Po całkowitym osuszeniu obrzeży i
nawierzchni przykleić odspojoną nawierzchnię do obrzeży dedykowanym klejem
poliuretanowym dwuskładnikowym, docisnąć i pozostawić do całkowitego utwardzenia.
Prace wykonywać wyłącznie w sprzyjających warunkach
atmosferycznych, po całkowitym osuszeniu nawierzchni.
- odspojonego tynku na cokole budynku szatniowego,
Sposób naprawy: ścianę na wysokości cokołu należy oczyścić
z tynku żywicznego . W przypadku
uszkodzenia warstwy kleju z siatką należy ją odtworzyć. Tak przygotowaną powierzchnię
przygotować i zagruntować (podkład gruntujący) zgodnie z wymaganiami nowego systemu
tynku. Wymaga się zastosowania tynku żywicznego przeznaczonego na powierzchnie zewnętrzne
o uziarnieniu ok. 1,5 mm.
Prace wykonywać wyłącznie w sprzyjających warunkach atmosferycznych
i braku bezpośredniego nasłonecznienia.
- zapadniętej opaski z kostki brukowej przy budynku
szatniowym,
Sposób naprawy: nawierzchnię z kostki należy rozebrać
oraz oczyścić i zeskładować - kostka przewidziana do ponownego montażu. Wykonać
uzupełnienie podbudowy (kliniec lub mieszanka do 32 mm wraz z jej zagęszczeniem)
i układać kostkę z rozbiórki na grysie. Całość zagęścić. Zdemontować i ponownie
osadzić obrzeże na długości budynku od strony ogrodzenia.
- braku spadku parapetu zewnętrznego,
Sposób naprawy: zdemontować istniejący parapet
zewnętrzny, wykonać podcięcie w elewacji zapewniające odpowiedni spadek.
Następnie zamontować parapet ponownie oraz wykonać uzupełnienie ubytków
elewacji w pasie o szerokości ok. 15-20 cm.
- wycieku ze zbiornika instalacji CWU,
Sposób naprawy: istniejący zbiornik CWU wymienić na nowy
o takich samych parametrach – pojemność 100l.
- zarysowania posadzki z żywicy na styku
posadzka-ściana w pom. budynku szatniowego,
Sposób naprawy: istniejące rysy głębokie poszerzyć
szlifierką kątową do szerokości ok. 5 mm i głębokość do 10 mm. Tak przygotowane
nacięcia odpylić i wypełnić trwale elastyczną masą uszczelniającą możliwą do malowania
(np. klej-uszczelniacz hybrydowy). Cokolik z masy żywicznej należy zeskrobać, zaimpregnować tynk, wyrównać masą
szpachlową poimerową, wraz z odtworzeniem fasety, ponownie zaimpregnować i wykonać nowy cokolik
analogicznie jak istniejący z masy żywicznej do posadzek. Wykonać malowanie
pasów o szerokości ok. 10 cm w celu zamaskowania wykonanej naprawy.
- „poziomych” zarysowań ścian na poziomie nadproży w
pom. bud. szatniowego,
Sposób naprawy: istniejące rysy poszerzyć do
szerokości ok. 5 mm, odpylić i wypełnić akrylem. Przemalować białą farbą akrylową.
- odspojonych powłok malarskich przy opaskach drzwi
wewnętrznych w pom. bud. szatniowego,
Sposób naprawy: zeskrobać odspojone powłoki, w razie
konieczności uzupełnić ubytki gładzią gipsową, lub masa akrylową, przeszlifować,
zagruntować i pomalować białą farbą w pasie o szerokości ok. 20 cm dookoła
ościeżnic.
- uszkodzonego obwodu zasilania pompy wód opadowych.
Sposób naprawy: pompa zamontowana jest w istniejącej
studni, z której w pierwszej kolejności należy wypompować wodę w celu
umożliwienia wejścia do wnętrza. Pompę należy zdemontować. Należy wykonać sprawdzenie
obwodu elektrycznego zasilającego pompę, zabezpieczenia, zdiagnozować usterkę – wymienić zabezpieczenie ,stycznik lub naprawić
uszkodzenie kabla. W przypadku uszkodzenia pompy wymienić na nową o
równoważnych
Zamawiający zaleca dokonanie
wizji lokalnej dla w/w zakresu prac przed złożeniem oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z każdej części
zamówienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest
w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej
uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
1.
Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie
- od dnia podpisania umowy
zakończenie – 2 m-ce od
podpisania umowy
2.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający
warunki określone w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3.
Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
4.
Opis sposobu przygotowania i składania ofert.
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
b) Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
c)
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania
ofert.
d) Do upływu terminu składania ofert
wykonawca może wycofać ofertę.
e)
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu
składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął
termin składania ofert.
f)
W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego,
otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji
Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
g) Oferta musi zawierać informacje,
których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”.
Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego
oraz pozostałych załączników.
h) Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 31 lipca
2023r., do godziny 10.00.
i) Do oferty należy dołączyć wszystkie
wymagane w SIWZ
dokumenty.
j) Po wypełnieniu Formularza oferty i
załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź
do podsumowania”.
k) W procesie składania oferty za
pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na
dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie
na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować
ważność podpisu przed złożeniem oferty.
l) Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku
składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się
komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
m)
Szczegółowa
instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty
znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
n) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 lipca 2023r. za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul.
Lwowska 28a, pokój nr 208, o godzinie 10.30.
o) Informację z
otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości
” oferentom, który złożyli
oferty.
p) Oferta powinna zawierać wszystkie
wymagane w SIWZ
oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń
lub zmian ze strony wykonawcy.
q) Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie
załączników SIWZ w
języku polskim,
b. złożona w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;
r) Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w
instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
s) Każdy z wykonawców może złożyć
tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej
propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez
danego wykonawcę.
t) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku
załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca
obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
u) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.
v) Oferta musi być podpisana przez
osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź
przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
w) Wykonawcy składający ofertę
wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
x)
Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno
reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o
zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do
reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z
Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
y) Pełnomocnictwo musi wskazywać
pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
z) Pełnomocnictwo musi być podpisane
przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu.
aa)
Pełnomocnictwo, o którym mowa w
niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub
kopii poświadczonej notarialnie.
bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.
cc) Podmiot składający ofertę jako
uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako
uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i
na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof
Macierzyński, Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II
piętro , pokój Nr 208),
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do
czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w
godz. 730 do 1430;
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty