Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BOR03.2619.4.2023.AP Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Agnieszka Partyka
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Department: Lubelski Oddział Regionalny
Deadlines:
Published : 19-07-2023 13:40:00
Placing offers : 31-07-2023 09:30:00
Offers opening : 31-07-2023 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu - art. biurowe i papier.pdf pdf 3439.23 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
Formularz ofertowy Część 1 - załącznik nr 1A do SWZ.docx docx 44.08 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
Formularz ofertowy Część 2 - załącznik nr 1B do SWZ.docx docx 28.32 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
SWZ - artykuły biurowe i papier 2023.pdf pdf 12648 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
Załącznik nr 9A do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - art biurowe.pdf pdf 322.34 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
Załącznik nr 9B do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - papier.pdf pdf 325.82 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
Załączniki nr 2, 3, 3A, 4, 5, 6, 7 do SWZ - artykuły biurowe i papier.docx docx 95.58 2023-07-19 13:40:00 Proceeding
Odpowiedź na zapytanie do SWZ i zmiana terminu składania ofert - art. biurowe.pdf pdf 344.81 2023-07-26 09:20:29 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 382.81 2023-07-26 09:22:12 Public message
Formularz ofertowy Część 1 - załącznik nr 1A do SWZ (po zmianach).docx docx 44.55 2023-07-26 09:26:13 Public message
Informacja z art. 222 ust. 5 uPzp - informacje z otwarcia.pdf pdf 379.22 2023-07-31 13:35:31 Public message
Informacja o najkorzystniejszej ofercie artykuły biurowe - informacja na stronę internetową.pdf pdf 670.59 2023-08-31 08:06:13 Public message
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia art. 222 ust. 4.pdf pdf 158 2023-07-31 09:30:00 Public message

Announcements

2023-08-31 08:06 Agnieszka Partyka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części nr 1 - dostawa artykułów biurowych i dla Części nr 2 - dostawa papieru kserograficznego

Informacja o najkorz [...].pdf

2023-07-31 13:35 Agnieszka Partyka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z art. 22 [...].pdf

2023-07-31 09:30 Buyer message Zamawiający, na podstawie art. 222 ust. 4 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), informuje o kwotach jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, odpowiednio dla Części:
Część nr 1: dostawa artykułów biurowych – kwota 179 681,38 zł brutto
Część nr 2: dostawa papieru kserograficznego – kwota 201 572,40 zł brutto
Łącznie kwota 381 253,78 zł brutto

Kwota przeznaczona n [...].pdf

2023-07-26 09:26 Agnieszka Partyka Formularz ofertowy Część nr 1 - artykuły biurowe (po zmianach)

Formularz ofertowy C [...].docx

2023-07-26 09:22 Agnieszka Partyka Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-07-26 09:20 Agnieszka Partyka Odpowiedź na zapytanie do SWZ i zmiana terminu składania ofert

Odpowiedź na zapytan [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 613