Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PKM/TR/PN/04/2023/R Wykonanie remontu elewacji budynku Hali Stacji Pojazdów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Deadlines:
Published : 19-07-2023 13:20:00
Placing offers : 01-08-2023 09:00:00
Offers opening : 01-08-2023 10:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu elewacji budynku Hali Stacji Pojazdów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
SWZ.pdf pdf 643.78 2023-07-19 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ.pdf pdf 1315.62 2023-07-19 13:20:00 Proceeding
Formularz Ofertowy.doc doc 61.94 2023-07-19 13:20:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 156.78 2023-08-01 11:15:37 Public message
unieważnienie.pdf pdf 415.67 2023-08-11 08:56:50 Public message

Announcements

2023-08-11 08:56 Izabela Skiba Informacja o unieważnieniu postępowania

unieważnienie.pdf

2023-08-01 11:15 Izabela Skiba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-01 09:53 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 45/2023 z dnia 01.08.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 130 000,00 zł net / 159 900,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wartość zamówienia - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 80% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość okresu gwarancji 20% maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesiące, a najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesiące (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 335