Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PKM/TR/PN/04/2023/R Wykonanie remontu elewacji budynku Hali Stacji Pojazdów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2023 13:20:00
Składania : 01-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 01-08-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z Regulaminem udzielania zamówień w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach.

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu elewacji budynku Hali Stacji Pojazdów PKM, Sp. z o.o. w Gliwicach.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 33 04 660

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 643.78 2023-07-19 13:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.pdf pdf 1315.62 2023-07-19 13:20:00 Postępowanie
Formularz Ofertowy.doc doc 61.94 2023-07-19 13:20:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 156.78 2023-08-01 11:15:37 Publiczna wiadomość
unieważnienie.pdf pdf 415.67 2023-08-11 08:56:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-11 08:56 Izabela Skiba Informacja o unieważnieniu postępowania

unieważnienie.pdf

2023-08-01 11:15 Izabela Skiba Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-01 09:53 Izabela Skiba Zamawiający informuje, że zgodnie z Uchwałą nr 45/2023 z dnia 01.08.2023r. kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 130 000,00 zł netto / 159 900,00 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość zamówienia - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Długość okresu gwarancji 20% maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesiące, a najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 miesiące (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 332