Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: UG.OK.271.11.2023 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Grzybnie.

Zamówienia Publiczne
Gmina Brodnica
Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2023 17:04:00
Składania : 07-08-2023 10:00:00
Otwarcia : 07-08-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 165.34 2023-07-18 17:04:00 Postępowanie
UG.OK.271.11.2023 SWZ.pdf pdf 570.37 2023-07-18 17:04:00 Postępowanie
UG.OK.271.11.2023 Załączniki nr 1 - 8.zip zip 175.57 2023-07-18 17:04:00 Postępowanie
UG.OK.271.11.2023 Załącznik nr 9 Projekt umowy.pdf pdf 359.03 2023-07-18 17:04:00 Postępowanie
UG.OK.271.11.2023 Załącznik nr 10.zip zip 5788.2 2023-07-18 17:04:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie z dn. 31.07.23 r..pdf pdf 340.29 2023-07-31 13:20:59 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dn. 02.08.2023 r..pdf pdf 2357.5 2023-08-02 10:01:14 Publiczna wiadomość
Kosztorys - Boisko wielofunkcyjne - przedmiar.ath ath 90.06 2023-08-02 10:01:14 Publiczna wiadomość
Kosztorys - Dojście z kruszywa do boiska.ath ath 30.01 2023-08-02 10:01:14 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ z dn. 02.08.2023 r..pdf pdf 334.48 2023-08-02 09:57:06 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn. 02.08.23 r..pdf pdf 37.74 2023-08-02 09:57:06 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie II z dn. 02.08.2023 r..pdf pdf 442.35 2023-08-02 12:31:40 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dn. 07.08.23 r..pdf pdf 277.94 2023-08-07 16:22:46 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze Platforma - 22.09.23 r..pdf pdf 303.53 2023-09-22 10:39:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-22 10:39 Zamówienia Publiczne ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 3, złożoną przez wykonawcę: Mardo Sport Sp. z o.o., ul. Wydmowa 10, 62-041 Puszczykowo.

Numer oferty Wykonawca Cena/koszt pkt. Termin gwarancji pkt. SUMA pkt.
1. Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu
ul. Lawendowa 1
66-440 Skwierzyna ----------------------- ------------------ -------------------
2. Usługi Ogólnobudowlane
Hołderny Adam
Mechlin ul. Świerkowa 2
63-100 Śrem ----------------------- ------------------- -------------------
3. Mardo Sport Sp. z o.o.
Wydmowa 10
62-041 Puszczykowo 60 pkt. 40 pkt. 100 pkt.





Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-07 16:22 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

Numer oferty Wykonawca Cena/koszt Termin gwarancji
1. Leszek Kułak – Budownictwo Sportowe. Inżynieria Krajobrazu
ul. Lawendowa 1
66-440 Skwierzyna 793 549,68 zł 72 miesiące
2. Usługi Ogólnobudowlane
Hołderny Adam
Mechlin ul. Świerkowa 2
63-100 Śrem 578 100,00 zł 72 miesiące
3. Mardo Sport Sp. z o.o.
Wydmowa 10
62-041 Puszczykowo 675 589,89 zł 72 miesiące

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 281 869,22 zł brutto.
2023-08-02 12:31 Zamówienia Publiczne ODPOWIEDZI NA PYTANIA II Z DN. 02.08.2023 r.

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytanie:

Pytanie 1
Proszę o wyjaśnienie rozbieżności w załączonej przez zamawiającego dokumentacji przetargowej:
Opis techniczny podaje:
5. Ogrodzenie
Wokół boiska zaprojektowano ogrodzenie wysokości 4.0 m i 6,0m, wykonane z siatki plecionej o oczkach 35 x 35 mm z drutu o grubości 2.2 mm. Słupki konstrukcyjne ogrodzenia stalowe ocynkowane 80 x 80 x 3mm. Słupy osadzić w fundamentach betonowych 50 x 50 x 120 cm, beton C16/20. Dwie furtki o szerokości 130cm w ramie z profila zamkniętego 50x50x3 mm. Brama o szerokości 270 x 250cm w ramie z profila zamkniętego 50x50x3 mm.

Przedmiar robót podaje:
3. Ogrodzenie boiska składa się z piłkochwytów wys. 4,0 m i 6,0 m, ze słupków
80x80x3 mm, osadzonych w fundamencie betonowym gł. 1,2 m i średnicy 0,5 m,
siatka polietylenowa o oczkach 100 mm x 100 mm, splot 4mm. Furtki i bramy.

Natomiast STWiORB podaje:
MATERIAŁY
Ogrodzenie
Ogrodzenie boisk o wysokości 4m i ekran / piłkochwyty / o wysokości 6,0 m .
Ogrodzenie o wys. 4 m z paneli kratowych w rozstawie osiowym 4 m z prętów ocynkowanych
Fi 76 mm i pokrytych natryskową powłoką poliestrową w kolorze RAL na podbudowie betonowej (obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej 15x30 cm z betonu B15 z oporem na podsypce z piasku.
Słupki stalowe z profili stalowych 80x80x3 mm dla ogrodzenia o wys. 4,0 m i 6,0m pokrytych
powłoką natryskową poliestrową w kolorze RAL.. Rozstaw słupków 2,75- 3,6m.
bramę ogrodzeniową systemową z profili stalowych wypełnioną panelami kratowymi o wym. 2,70x2,50 m i dwie furtki systemowe o wym. 1,30x2,00m .
Stopy pod słupy z betonu C16/20
Proszę o jednoznaczne doprecyzowanie tego zakresu i informację, w jaki sposób oraz z jakich materiałów należy wykonać ogrodzenie.

Odpowiedź:
Ogrodzenie należy wykonać zgodnie z opisem technicznym oraz rysunkami technicznymi.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2023-08-02 10:01 Zamówienia Publiczne ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z DNIA 02.08.2023 r.

Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1
Jaką kwotę zamierza przeznaczyć na przedmiotowe zadanie?
Informacja ta jest niezbędna dla ograniczenia zaangażowania wykonawcy, którego oferta przekroczy budżet Zamawiającego. Przygotowanie oferty generuje stosunkowo dużo czasu i jeśli wykonawca zna budżet zamawiającego to może zdecydować czy jest zainteresowany postepowaniem. Brak informacji o budżecie może powodować niepotrzebną stratę wykonawcy.

Odpowiedź:
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Pytanie 2.
Umowa (§17 ust. 10) podaje zapisy dotyczące konserwacji, które są niefortunne ponieważ nie są zrozumiałe.
10. Wykonawca w ramach wynagrodzenia o którym mowa w § 13 ust.1 wykonywać będzie przez okres o którym mowa w ust. 1 przeglądy okresowe techniczne oraz dotyczące poprawności działania urządzeń 1 raz w roku lub częściej jeżeli wynika to z zaleceń producentów danego urządzenia, jak również Wykonawca zobowiązany jest dokonywać bieżącej konserwacji urządzeń. W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę.
Chodzi o niefortunny zapis „konserwacji urządzeń” oraz „W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę”.
Jednym z elementów przedmiotu zamówienia jest nawierzchnia PU. Nawierzchnia PU która w okresie gwarancji nie wymaga zabiegów konserwacyjnych pod kątem technologicznym (jak np. okresowa aplikacja preparatu PU) w celu utrzymania jej właściwości użytkowych oraz aby utrzymać gwarancję. Jednak dla zachowania gwarancji niezbędne jest użytkowanie i konserwacja nawierzchni PU (jak i pozostałych elementów zamówienia) w postaci utrzymania jej w czystości i postepowania zgodnie z instrukcją użytkowania i są to w szczególności czynności takie jak m.in. bieżące utrzymywanie w czystości, sprzątanie, zamiatanie, odkurzanie, mycie, odgrzybianie itp. Wszelkie tego typu czynności konserwacyjne dla nawierzchni PU zawsze należą do obowiązków klienta, użytkownika lub administratora obiektu ze względu na ich dużą częstotliwość w zależności od eksploatacji.
Wyposażenie sportowe, ogrodzenie, piłkochwyty nie wymagają zabiegów konserwacyjnych poza weryfikacja ich stanu technicznego standardowo jak wszystkich elementów przedmiotu zamówienia.
Zapisy umowy wymagają korekty i doprecyzowania. W związku z powyższym wnosimy o wykreślenie z ww. cytowanego zapisu umowy zapisu „konserwacji urządzeń” a w przypadku braku zgody proszę o:
- potwierdzenie, że konserwacja nawierzchni PU oraz innych elementów zamówienia nie obejmuje czynności utrzymywania w czystości, sprzątanie, zamiatanie, odkurzanie, mycie, odgrzybianie itp. oraz czynności konserwacyjnych wskazanych w instrukcji użytkowania.
- przedstawienie pełnego katalogu konserwacji zawierającego szczegółowy zakres przedmiotowy (jakie elementy przedmiotu zamówienia) i czynnościowy (zakres konserwacji – wykaz czynności konserwacyjnych).
Jednocześnie proszę o potwierdzenie, że zapis „W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę” odnosi się do napraw gwarancyjnych.

Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapisy umowy bez zmian i jednocześnie informuje, że zapis „W przypadku konieczności wymiany elementów przedmiotu gwarancji w szczególności urządzeń, elementów urządzeń, materiałów, wszelkie z tym związane koszty będą obciążać Wykonawcę” odnosi się do napraw gwarancyjnych. Natomiast utrzymanie w czystości i porządku leży po stronie Zamawiającego.

Pytanie 3

W związku z nieuczciwymi praktykami stosowania do wierzchniej warstwy nawierzchni PU granulatów z recyklingu barwionych powierzchniowo, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający wymaga wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej PU zgodnie z technologią przy użyciu granulatu EPDM z pierwotnej produkcji i nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.

Odpowiedź:
Zamawiający wymaga wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej PU zgodnie z technologią przy użyciu granulatu EPDM z pierwotnej produkcji i nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.

Pytanie 4
Proszę o potwierdzenie, że nawierzchnia PU boiska ma być w kolorze ceglasto-czerwonym.

Odpowiedź:
Nawierzchnia PU boiska może zostać wykonana w kolorze ceglasto-czerwonym, jednak Zamawiający nie wyklucza wykonania w innym kolorze.

Pytanie 5
Proszę o udostępnienie PZT w formacie dwg.

Odpowiedź:
Zamawiający nie dysponuje PZT w formacie dwg.

Pytanie 6
Proszę o udostepnienie badań geotechnicznych gruntu.

Odpowiedź:
Po dokonaniu miejscowych odkrywek w miejsca posadowienia boiska i toru stwierdzono występowanie piasków drobnych, woda gruntowa nie występuje. Zamawiający nie posiada dokumentacji geologicznej.

Pytanie 7
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna o odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciąża Wykonawcy.

Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że udostępnił całą dokumentację będącą w posiadaniu Zamawiającego i jest ona w ocenie Zamawiającego wystarczająca do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający ponadto zwraca uwagę, że zgodnie z zapisami SWZ dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

Pytanie 8
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.

Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie będą obciążać Wykonawcy.

Pytanie 9
Proszę o udostępnienie przedmiarów robót zapisanych w formacie programu kosztorysowego ath.

Odpowiedź
Zamawiający w załączeniu przekazuje przedmiary w formacie ath.

Pytanie 10
Proszę o potwierdzenie, że zakres zamówienia jest zgodny z przedmiarem robót z ewentualnymi zmianami po modyfikacjach, odpowiedziach.

Odpowiedź:

Zamawiający zwraca uwagę, że zakres prac określa dokumentacja projektowa, a przedmiar robót pełni jedynie funkcje pomocniczą przy kalkulowaniu ceny oferty w oparciu o dokumentację projektową. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym, które winno obejmować wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Pytanie 11
Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje?
Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą.

Odpowiedź:
Zamawiający informuję, iż przez działkę, na której ma zostać wybudowane boisko przebiega sieć kanalizacji sanitarnej ks200, jednak nie występuje kolizja z terenem pod budowę.

Pytanie 12
Czy występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowalnego i samochodów ciężarowych niezbędnych do wykonania robót?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy.

Pytanie 13
Wnosimy o dopuszczenie płatności wynagrodzenia poprzez faktury częściowe do co najmniej 70%.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na powyższą zmianę.

Pytanie 14
Umowa (§10 ust. 2) podaje
2. Za termin wykonania przedmiotu umowy uznaje sporządzony i podpisany przez strony końcowy protokół odbioru robót w którym potwierdzone zostanie zakończenie robót budowlanych określonych w Umowie, wykonanie przez Wykonawcę wszelkich wymaganych poprawek uniemożliwiających dokonanie odbioru, uporządkowanie terenu budowy oraz terenu wykorzystywanego przez Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy i skompletowanie dokumentacji powykonawczej.
Tak określony zapis jest niefortunny i niekorzystny dla wykonawcy ponieważ nie ma on wpływu na procedurę odbiorową Zamawiającego. Dlatego konieczna jest zmiana zapisu na obiektywny dla stron:
Przez termin wykonania zamówienia uznaje się dzień wysłania przez wykonawcę Zamawiającemu pisemnego zgłoszenia zakończenia robót pod warunkiem, że podczas odbioru nie wystąpią usterki uniemożliwiające jego dokonanie.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów w § 10 ust. 2 umowy.

Pytanie 15
Umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe natomiast §14 ust. 1. a) podaje zapisy dotyczące rozliczenia jak w przypadku wynagrodzenia kosztorysowego. W związku z powyższym wnosimy o stosowna korektę zapisów umowy tj. zmianę wynagrodzenia na kosztorysowe albo usunięcie zapisów o kosztorysie do rozliczenia odbiorów robót.

Odpowiedź:
Zamawiający zwraca uwagę, że wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający pozostawia zapisy umowy bez zmian oraz zwraca uwagę, że zgodnie z pkt 18 SWZ wykonawca zobowiązany będzie na etapie przed podpisaniem umowy przedłożyć kosztorys o wartości zgodnej z przedłożoną ofertą, w oparciu o który będą prowadzone rozliczenia wykonywanych robót budowlanych.

Wszystkie zadane pytania i odpowiedzi w załączeniu.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Kosztorys - Boisko w [...].ath

Kosztorys - Dojście [...].ath

2023-08-02 09:57 Zamówienia Publiczne ZMIANA SWZ ORAZ ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Z DNIA 02.08.2023 r.

Gmina Brodnica na podstawie art. 286 ust. 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie:

I.Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ
W SWZ było:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 01.09.2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

W SWZ jest:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 05.09.2023 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

II.Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ
W SWZ było:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 03.08.2023 r., godz. 10:00

W SWZ jest:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica, do dnia 07.08.2023 r., godz. 10:00

III.Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ
W SWZ było:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.08.2023 r. o godz. 10:30.

W SWZ jest:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.08.2023 r. o godz. 10:30.

W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian.

Zmiana SWZ z dn. 02. [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-07-31 13:20 Zamówienia Publiczne ODPOWIEDŹ NA PYTANIE Z DN. 31.07.2023 r.

Działając na podstawie art. 284 ust. 1, ust. 2 i ust. 6 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Brodnica udziela odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1
Zamawiający wskazał w dokumentacji niektóre parametry nawierzchni nienormatywne, nie spełniające aktualnych przepisów. Nawierzchnie przeznaczone na obiekty sportowe i rekreacyjne powinny posiadać badania na zgodność z normą europejską PN-EN 14877:2014-02. Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznej (IAAF) opracowało wyniki badań, określające standardy jakie powinny spełniać nawierzchnie do profesjonalnego uprawiania sportu. Nawierzchnie, które z wynikiem pozytywnym przeszły badania według wytycznych IAAF gwarantują Zamawiającemu nawierzchnie dobrej jakości i spełniające normy europejskie. Prosimy więc zamawiającego o dopuszczenie nawierzchni o parametrach zgodnych z obowiązującą norma PN-EN 14877:2014-02 i posiadającej certyfikat Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznej (IAAF) oraz wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty.

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni o parametrach zgodnych z normą PN-EN 14877:2014-02.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 980