Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/2023 Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzacych z działalnosci rolniczych na terenie gminy Kępno w 2023 r.

Anna Krysińska
Gmina Kępno
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2023 10:08:00
Składania : 19-07-2023 15:00:00
Otwarcia : 19-07-2023 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Burmistrz Miasta i Gminy Kępno zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj.: folii rolniczych czarnych, folii rolniczych białych, siatek, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag, z obszaru gminy Kępno, zgodnie z poniższą specyfikacją oraz regulaminem programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dotyczącego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej. Zadanie  finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

1.    Zamawiający:  Gmina Kępno,  ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno

2.    Termin realizacji zamówienia:

a)         data rozpoczęcia: 01 lipca 2023 r.

b)        data zakończenia: do dnia 15 grudnia 2023 r.

c) data przedłożenia osiągniętego efektu ekologicznego 20 czerwiec 2024

d) przedstawienie wygenerowanych kart BDO do dnia 20 lipiec 2024

3.    Opis przedmiotu zamówienia:

CPV:

90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 Usługi transportu odpadów

90500000-2 Usługi związane z opadami

90514000-3 Usługi recyklingu odpadów

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Kępno, tj.: folii rolniczych czarnych, folii rolniczych białych, siatek, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dotyczącego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków tej jednostki.

ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE:

1)   ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag;

2)   załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów;

3)   transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;

4)   rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.

Oferta winna zawierać koszty transportu, unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.

Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników:

odpady z foli rolniczej


30,90 Mg

siatki do owijania balotów

10,60 Mg

sznurek do owijania balotów

2,06 Mg
       opakowania po nawozach
         7,54 Mg

opakowania typu big bag

10,91 Mg

 

WARUNKI WYKONANIA ROBÓT:

Wykonawca zobowiązany jest:

1)   Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

a)    imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady;

b)    adres, z którego pochodzą dostarczone odpady;

c)    datę odbioru;

d)    wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:

-      odpady folii rolniczej,

-      siatki do owijania balotów,

-       sznurki do owijania balotów,

-      opakowania po nawozach,

-      opakowania typu Big-Bag;

e)    podpis właściciela/użytkownika;

f)     podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę;

g)    pieczęć firmową wykonawcy.

2)   Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).

3)   Do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa.

4)   Do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.

5)   Do wykonania co najmniej 10 - 15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych, ilustrujących przebieg realizacji zadania.

6)   Do przedłożenia Zamawiającemu, po wykonaniu zadania:

a)       sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag;

b)      oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach.

Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczą odpady.

Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikają z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi danego rodzaju odpadu - zgodnie z ofertą cenową dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.

4.    Sposób przygotowywania oferty:

Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Składane dokumenty muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

5.    Kryterium wyboru oferty:

Cena 100%

Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.

6.    Miejsce i termin składania ofert:

1)   Oferta powinna być złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

2)   Termin składania ofert: do dnia 19 lipiec 2023 roku, do godz. 15:00

3)   Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4)   Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

7.    Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

1)   Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od wyznaczonego terminu składania ofert.

2)   Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego  oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3)   Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną.

4)   Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.

5)   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

8.    Osoba upoważniona ze strony Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: Anna Krysińska, tel. (62) 59094726, email: anna.krysinska@um.kepno.pl

9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)   Unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru Wykonawcy – zgodnie z art. 70 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.).

2)   Zawarcia umowy tylko w przypadku przyznania środków na ten cel pochodzących z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

10.    Obowiązek informacyjny wynikający z RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. l), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1,        63-600 Kępno, tel. 62 59 09 400;

2)   inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kępno jest, Zofia Siubiak.

 

Załącznik - oferta cenowa.

 


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 625909472

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2a Załącznik do zapytania ofertowego 2023.docx docx 21.1 2023-07-11 10:08:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odpady z foli rolniczej Proszę o podanie ceny jednostkowej 1 MG 1 tona Urząd Miasta i Gminy Kępno
Ratuszowa 1
63-600, Kępno
(0)
2 Siatka do owijania balotów Proszę o podanie ceny jednostkowej 1 MG 1 tona - (0)
3 sznurek do owijania balotów Proszę o podanie ceny jednostkowej 1 MG 1 tona - (0)
4 opakowania po nawozach Proszę o podanie ceny jednostkowej 1 MG 1 tona - (0)
5 opakowania big bag Proszę o podanie ceny jednostkowej 1 MG 1 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 15 grudnia 2023 (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 328