Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-07-2023 10:08:00 |
Składania : | 19-07-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 19-07-2023 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Burmistrz Miasta i Gminy Kępno zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj.: folii rolniczych czarnych, folii rolniczych białych, siatek, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag, z obszaru gminy Kępno, zgodnie z poniższą specyfikacją oraz regulaminem programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dotyczącego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej. Zadanie finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
1. Zamawiający: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno
2. Termin realizacji zamówienia:
a) data rozpoczęcia: 01 lipca 2023 r.
b) data zakończenia: do dnia 15 grudnia 2023 r.
c) data przedłożenia osiągniętego efektu ekologicznego 20 czerwiec 2024
d) przedstawienie wygenerowanych kart BDO do dnia 20 lipiec 2024
3. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV:
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90500000-2 Usługi związane z opadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Kępno, tj.: folii rolniczych czarnych, folii rolniczych białych, siatek, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dotyczącego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków tej jednostki.
ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE:
1) ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
2) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów;
3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
4) rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Oferta winna zawierać koszty transportu, unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.
Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi na podstawie zgłoszeń rolników:
odpady z foli rolniczej |
|
||
siatki do owijania balotów |
|
||
sznurek do owijania balotów |
|
||
|
7,54 Mg |
||
opakowania typu big bag |
|
WARUNKI WYKONANIA ROBÓT:
Wykonawca zobowiązany jest:
1) Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady;
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady;
c) datę odbioru;
d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- odpady folii rolniczej,
- siatki do owijania balotów,
- sznurki do owijania balotów,
- opakowania po nawozach,
- opakowania typu Big-Bag;
e) podpis właściciela/użytkownika;
f) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę;
g) pieczęć firmową wykonawcy.
2) Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).
3) Do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa.
4) Do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
5) Do wykonania co najmniej 10 - 15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
6) Do przedłożenia Zamawiającemu, po wykonaniu zadania:
a) sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag;
b) oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach.
Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczą odpady.
Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikają z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi danego rodzaju odpadu - zgodnie z ofertą cenową dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
4. Sposób przygotowywania oferty:
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Składane dokumenty muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Kryterium wyboru oferty:
Cena 100%
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
6. Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferta powinna być złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2) Termin składania ofert: do dnia 19 lipiec 2023 roku, do godz. 15:00
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
1) Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od wyznaczonego terminu składania ofert.
2) Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną.
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
8. Osoba upoważniona ze strony Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami: Anna Krysińska, tel. (62) 59094726, email: anna.krysinska@um.kepno.pl
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru Wykonawcy – zgodnie z art. 70 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.).
2) Zawarcia umowy tylko w przypadku przyznania środków na ten cel pochodzących z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
10. Obowiązek informacyjny wynikający z RODO:
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
l), dalej „RODO”,
Zamawiający informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, tel. 62 59 09 400;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kępno jest, Zofia Siubiak.
Załącznik - oferta cenowa.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 625909472
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty