Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00281908/01 TP/1/2023/P11 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024.

Zamówienia P11
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Przedszkole nr 11 im. Leśnych Ludków w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2023 13:22:00
Składania : 07-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 07-07-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


Zamawiający:

Przedszkole nr 11 w Mikołowie

ul. M. Kownackiej 1

43-190 Mikołów

NIP: 635-17-70-123


dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2023_P11 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 333.98 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 SWZ-sig.pdf pdf 447.73 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 32.05 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 25.63 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 32.33 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 38.17 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 28.72 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 54.64 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.04 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 32.78 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 26.38 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 1.10 do SWZ.docx docx 25.47 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.45 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 248.12 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Załącznik nr 4 do SWZ.pdf pdf 401.23 2023-06-29 13:22:00 Postępowanie
TP_1_2023_P11 Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 286.82 2023-07-07 12:50:41 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_P11 Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 469.92 2023-07-26 13:25:03 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_P11 Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 264.52 2023-09-05 12:57:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 12:57 Aleksandra Hnida W załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2023_P11 Ogłosz [...].pdf

2023-07-26 13:25 Aleksandra Hnida Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2023_P11 Inform [...].pdf

2023-07-07 12:50 Aleksandra Hnida Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2023_P11 Inform [...].pdf

2023-07-07 09:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć: 337 948,34zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 62 955,02 zł brutto.
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 35 123,00 zł brutto.
Część 3: NABIAŁ: 39 585,25 zł brutto.
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 59 644,12 zł brutto.
Część 5: MROŻONKI: 13 950,24 zł brutto.
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 61 010,40 zł brutto.
Część 7: JAJA: 9 120,00 zł brutto.
Część 8: PIECZYWO: 39 723,95 zł brutto.
Część 9: RYBY: 15 632,86 zł brutto.
Część 10: DANIA GOTOWE (świeże): 1 203,50 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440