Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP-51/PGK/2023 Dostawa artykułów biurowych dla PGK "Dolina Baryczy" sp. z o.o. w Miliczu - II półrocze 2023r.

Deadlines:
Published : 28-06-2023 14:05:00
Placing offers : 05-07-2023 13:00:00
Offers opening : 05-07-2023 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty w PLN.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na wszystkie pozycje formularza ofertowego.

Oszacowaną cenę należy przenieść do zapytania na platformie zakupowej, a wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) dołączyć na platformie do złożonej oferty.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zał. nr 1 - formularz ofertowy - dostawa artykułów biurowych - II półrocze 2023r..xlsx xlsx 17.4 2023-06-28 14:05:00 Proceeding
Zał. nr 2 - Oświadczenie zamówienia poniżej 130 tyś zł.-1.docx docx 21.08 2023-06-28 14:05:00 Criterion

Announcements

2023-07-05 06:48 Iga Pawlak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zmiana zamówienia
2023-07-05 06:45 Iga Pawlak Zamawiający informuje iż przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
2023-07-03 11:58 Monika Antkowiak Zamawiający odpowiada na pytanie w przedmiotowym postępowaniu:
PYTANIE:
"Czy atramenty z poz. 1 i 2 maja być także zamiennikami?"
ODPOWIEDŹ:
Tak, atramenty z poz. 1 i 2 formularza ofertowego, również mają być zamiennikami.
2023-06-29 14:03 Monika Antkowiak Zamawiający odpowiada na pytanie:
Pytanie:
"Uprzejmie proszę o wyjaśnienie:
Toner do drukarki Brother HL – 2352DW szt. 1 - ma być oryginał czy zamiennik
Toner HP 703 (czarny, kolor) kpl. 1 - oryginał czy zamiennik
Toner HP 650 czarny,kolor kpl. 1 - oryginał czy zamiennik
Toner LEXMARK kolor szt. 3 - do jakiego modelu urządzenia, oryginał czy zamiennik
Toner LEXMARK czarny szt. 1 - do jakiego modelu urządzenia, oryginał czy zamiennik"
Odpowiedź:
Wszystkie wyszczególnione tonery w formularzu ofertowym mają być zamiennikami.
Tonery LEXMARK kolor i czarny mają służyć do urządzenia MC 3224.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa artykułów biurowych - II półrocze 2023r. Kwota za całość zamówienia, przeniesiona z załączonego formularza ofertowego 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia meilowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i rozładunku, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szacowana ilość wyszczególnionego towaru w formularzu ofertowym może ulec zmianie - Zamawiający wymaga potwierdzenia warunku formalnego (0)
6 Oświadczenie - Zamawiający wymaga załączenia pliku Attachment required

Zał. nr 2 - Oświadcz [...].docx

(0)
7 Dostawa towaru realizowana będzie na podstawie cząstkowego zlecenia mailowego - Zamawiający wymaga potwierdzenia warunku formalnego (0)
(0)

The number of page views: 322