- Strona główna
- Postępowanie ID 786569
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 786569 :
ZP-51/PGK/2023 Dostawa artykułów biurowych dla PGK "Dolina Baryczy" sp. z o.o. w Miliczu - II półrocze 2023r.
Wystawiający
-
UżytkownikIga Pawlak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-28 14:05:00
-
Składania2023-07-05 13:00:00
-
Otwarcie ofert2023-07-05 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty w PLN.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na wszystkie pozycje formularza ofertowego.
Oszacowaną cenę należy przenieść do zapytania na platformie zakupowej, a wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1) dołączyć na platformie do złożonej oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-05
06:48:00
|
Iga Pawlak | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zmiana zamówienia |
2023-07-05
06:45:28
|
Iga Pawlak | Zamawiający informuje iż przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione. |
2023-07-03
11:58:45
|
Monika Antkowiak |
Zamawiający
odpowiada
na
pytanie
w
przedmiotowym
postępowaniu: PYTANIE: "Czy atramenty z poz. 1 i 2 maja być także zamiennikami?" ODPOWIEDŹ: Tak, atramenty z poz. 1 i 2 formularza ofertowego, również mają być zamiennikami. |
2023-06-29
14:03:14
|
Monika Antkowiak |
Zamawiający
odpowiada
na
pytanie: Pytanie: "Uprzejmie proszę o wyjaśnienie: Toner do drukarki Brother HL – 2352DW szt. 1 - ma być oryginał czy zamiennik Toner HP 703 (czarny, kolor) kpl. 1 - oryginał czy zamiennik Toner HP 650 czarny,kolor kpl. 1 - oryginał czy zamiennik Toner LEXMARK kolor szt. 3 - do jakiego modelu urządzenia, oryginał czy zamiennik Toner LEXMARK czarny szt. 1 - do jakiego modelu urządzenia, oryginał czy zamiennik" Odpowiedź: Wszystkie wyszczególnione tonery w formularzu ofertowym mają być zamiennikami. Tonery LEXMARK kolor i czarny mają służyć do urządzenia MC 3224. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
![](/bundles/opennexusplatform/css/bootstrap/img/25.gif?v38)