Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7013.5.2023.DN Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej - szacowanie wartości zamówienia.

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 27-06-2023 13:25:00
Składania : 30-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 30-06-2023 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

KSL.7013.5.2023.DN                                                                                                          Krosno, dnia 27 czerwca 2023 r.

 

 

SZACOWANIE WARTOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

           

W związku z planowanym przez Gminę Miasto Krosno ogłoszeniem postępowania przetargowego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej proszę o wycenę przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym opisem.

 

1. Przedmiot zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 79421100-2 Usługi  nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych

 

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej.

Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto:

1)      udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych  objętych nadzorem;

2)      bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, każdorazowa obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana
w dzienniku budowy;

3)      egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;

4)      prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót;

5)      sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych
do stosowania w budownictwie;

6)      prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;

7)      stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
i odbiorach technicznych;

8)      wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;

9)      żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacją projektową;

10)  wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;

11)  uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych
w nim rozwiązań;

12)  kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;

13)  sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań
w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede wszystkim:

a)    akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł;

b)   podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do ycia materiałów posiadających atest producenta;

c)    kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakczeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia  dodatkowych badań materiałów budzących  wątpliwości co do ich jakości;

14)  poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;

15)  stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;

16)  do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót,

17)    dokonywanie na bieżąco, w miarę postępu prac projektowych, weryfikacji oraz akceptacji dokumentów Wykonawcy sporządzonych przez Wykonawcę Kontraktu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a w szczególności:

a)      weryfikacji Projektu Budowlanego i Projektu wykonawczego pod względem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami administracyjnymi oraz wiedza techniczną,

b)      weryfikacji i nadzorowania przyjmowania optymalnych rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego oraz konserwacji i eksploatacji robót,

c)      weryfikacji i nadzorowania wykonania materiałów niezbędnych do wystąpień o uzgodnienia formalno  – prawne,

d)     weryfikacji i nadzorowania projektów stałej organizacji ruchu oraz projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich opiniowanie,

e)      weryfikacji i nadzorowania procedury uzupełniania dokumentacji projektowej w toczących się postępowaniach o wydanie decyzji,

f)       weryfikacji pozostałych Dokumentów Wykonawców wymienionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w trakcie realizacji Kontraktu.

18) Inspektor Nadzoru powinien nadzorować prowadzenie nadzoru autorskiego, weryfikować i akceptować działania Projektanta, o których mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane.”

 

Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1.

 

 

4.  Termin wykonania zamówienia.

4.1. Inspektor nadzoru inwestorskiego rozpocznie pracę z datą podpisania umowy, a zakończy po dokonaniu odbioru końcowego robót, i rozliczeniu inwestycji oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych wad i usterek. Planowany termin wykonania robót: 20 marca 2024 r.

4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia,
w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego, tj. do dnia zakończenia inwestycji.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

            Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:

1)      co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności, oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru – pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji którego pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót,

2)     1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane
w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru w realizacji, co najmniej 1 budowy / robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji którego pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót.

Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

Uprzejmie proszę o przesłanie szacunkowej wyceny wartości zamówienia poprzez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/transakcja/785822  lub na adres e-mail nitka.dorota@um.krosno.pl  do dnia 30 czerwca 2023 r. do godz. 12:00.

 

Informacje te są niezbędne wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia i nie stanowią podstawy do zawarcia umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PFU Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej.pdf pdf 1094.42 2023-06-27 13:25:00 Postępowanie
Załącznik 1 Propozycja usytuowania stanowisk ładowania i ładowarek.pdf pdf 519.94 2023-06-27 13:25:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Lokalizacja.pdf pdf 641.11 2023-06-27 13:25:00 Postępowanie
Druk szacowania.doc doc 61.5 2023-06-27 13:25:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty

Druk szacowania.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 20 marca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 188