Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-06-2023 13:25:00 |
Składania : | 30-06-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2023 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7013.5.2023.DN Krosno, dnia 27 czerwca 2023 r.
SZACOWANIE WARTOŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
W związku z planowanym przez Gminę Miasto Krosno ogłoszeniem postępowania przetargowego pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej proszę o wycenę przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym opisem.
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa punktu ładowania i zakup ładowarki przenośnej.
Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), a ponadto:
1) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem;
2)
bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót poprzez reprezentowanie Zamawiającego
na budowie, sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania
z dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, każdorazowa
obecność inspektora nadzoru na budowie winna być odnotowana
w dzienniku budowy;
3) egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;
4) prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót;
5)
sprawdzanie
jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie
zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych
do stosowania w budownictwie;
6) prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
7)
stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział
w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót
budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach
i odbiorach technicznych;
8) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
9) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacją projektową;
10) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
11) uzyskiwanie od projektanta
wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych
w nim rozwiązań;
12) kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
13) sprawdzanie
pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez
względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań
w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych, a przede
wszystkim:
a) akceptacja materiałów zgodnych z wymaganiami Specyfikacji technicznych ze wskazanych przez Wykonawcę źródeł;
b) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta;
c) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecanie Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości;
14) poświadczenie usunięcia wad
przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju
i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
15) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
16) do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót,
17) dokonywanie na bieżąco, w miarę postępu prac projektowych, weryfikacji oraz akceptacji dokumentów Wykonawcy sporządzonych przez Wykonawcę Kontraktu zgodnie z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a w szczególności:
a) weryfikacji Projektu Budowlanego i Projektu wykonawczego pod względem ich zgodności z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami administracyjnymi oraz wiedza techniczną,
b) weryfikacji i nadzorowania przyjmowania optymalnych rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego oraz konserwacji i eksploatacji robót,
c) weryfikacji i nadzorowania wykonania materiałów niezbędnych do wystąpień o uzgodnienia formalno – prawne,
d) weryfikacji i nadzorowania projektów stałej organizacji ruchu oraz projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i ich opiniowanie,
e) weryfikacji i nadzorowania procedury uzupełniania dokumentacji projektowej w toczących się postępowaniach o wydanie decyzji,
f) weryfikacji pozostałych Dokumentów Wykonawców wymienionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w trakcie realizacji Kontraktu.
18) Inspektor Nadzoru powinien nadzorować prowadzenie nadzoru autorskiego, weryfikować i akceptować działania Projektanta, o których mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane.”
Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1.
4. Termin wykonania zamówienia.
4.1. Inspektor nadzoru inwestorskiego rozpocznie pracę z datą podpisania umowy, a zakończy po dokonaniu odbioru końcowego robót, i rozliczeniu inwestycji oraz protokolarnym stwierdzeniu usunięcia ewentualnych wad i usterek. Planowany termin wykonania robót: 20 marca 2024 r.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia
terminu realizacji zamówienia,
w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą
przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego, tj. do dnia zakończenia
inwestycji.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności, oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru – pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych o wartości co najmniej 200 000 zł brutto, realizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji którego pełniła tę funkcję od początku do końca realizacji robót,
2)
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające
wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie
prawnym upoważniają uprawnienia budowlane
w powyższej specjalności oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku
inspektora nadzoru w realizacji, co najmniej 1 budowy / robót budowlanych o
wartości co najmniej 100 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, przy realizacji którego pełniła tę
funkcję od początku do końca realizacji robót.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
Uprzejmie proszę o przesłanie szacunkowej wyceny wartości zamówienia poprzez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/transakcja/785822 lub na adres e-mail nitka.dorota@um.krosno.pl do dnia 30 czerwca 2023 r. do godz. 12:00.
Informacje te są niezbędne wyłącznie do oszacowania wartości zamówienia i nie stanowią podstawy do zawarcia umowy.
Komunikaty