Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.41.2023 Wykonanie koncepcji programowo – przestrzennej zagospodarowania Parku Jagiełły przy ul. Jagiellońskiej w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2023 12:35:00
Składania : 04-07-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.41.2023 z dnia 19.06.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm).



1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

   Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.

   

   Wydział przeprowadzający postępowanie:

   Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

   

Nazwa zadania: Rewitalizacja Parku Jagiełły na os. Bocianowo-Śródmieście-Stare Miasto (Program BBO)


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji programowo – przestrzennej zagospodarowania Parku Jagiełły przy ul. Jagiellońskiej w Bydgoszczy, na dz. nr ew. 9/3, 9/5, 6/6, 9/4, 6/7, 9/6, 56/2 obr. 0149,

– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia.

   

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania usług projektowych w specjalnościach: architektonicznej, instalacyjnej,

3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. z zakresu projektowania terenu publicznego.


4. Załączniki do zapytania:

1) opis przedmiotu zamówienia

2) materiał promocyjny inwestycji do programu BBO

3) mapa zasadnicza skala 1:500 z zaznaczonym obszarem opracowania

4) zdjęcia otoczenia

5) wzór umowy

6) informacja o przetwarzaniu danych osobowych.


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: 3 m-ce od daty zawarcia umowy

8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

 Kamila Sobiś, inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 229

 Karolina Szafran – Pyjos – inspektor nadzoru br. konstr. –bud. – tel. 52 58 59 157


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 04.07.2023r. o godz. 9.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 1) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 1 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane);


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 19.06.2023 r.                                    


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

 Bogdan Tyborski            

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 54.8 2023-06-26 12:35:00 Postępowanie
zał. 2.pdf pdf 346.62 2023-06-26 12:35:00 Postępowanie
zał. 3.pdf pdf 684.41 2023-06-26 12:35:00 Postępowanie
zał. 4.pdf pdf 2232.6 2023-06-26 12:35:00 Postępowanie
zał. 5.pdf pdf 108.85 2023-06-26 12:35:00 Postępowanie
zał.1.pdf pdf 84.62 2023-06-26 12:35:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 30.12 2023-07-10 09:42:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-10 09:42 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie koncepcji programowo – przestrzennej zagospodarowania Parku Jagiełły przy ul. Jagiellońskiej w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 miesiące od daty zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 464