Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 14/TP/2023 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów oraz tuszy dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku

Zamówienia Publiczne
Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2023 11:43:00
Składania : 18-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 18-07-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część I IDW.doc doc 319 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
Część II Wzór umowy.docx docx 37.85 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Wzór Formularza Oferty.doc doc 45.5 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo ilościowy część 1.xls xls 116.5 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo ilościowy część 2.xls xls 83 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wstępne ośw. dot. podstaw wykluczenia 125.1.doc doc 49 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
0 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 147.84 2023-06-26 11:43:00 Postępowanie
1.4 modyfikacja SWZ.pdf pdf 603.35 2023-06-28 12:44:06 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.06.2023.pdf pdf 37.09 2023-06-28 12:44:06 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo ilościowy część 2 po modyfikacji z dnia 28.06.2023r..xls xls 82.5 2023-06-28 12:44:06 Publiczna wiadomość
0 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 05.07.2023r..pdf pdf 37.09 2023-07-05 14:49:18 Publiczna wiadomość
1.3 pytania i odpowiedzi.pdf pdf 531.11 2023-07-05 14:49:18 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo ilościowy część 2 po modyfikacji z dnia 05.07.2023r.xls xls 89 2023-07-05 14:49:18 Publiczna wiadomość
0 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10.07.2023.pdf pdf 37.1 2023-07-10 10:48:29 Publiczna wiadomość
1.3 pytania i odpowiedzi-modyfikacja z dnia 10.07.2023.pdf pdf 515.99 2023-07-10 10:48:29 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo ilościowy część 2 po modyfikacji z dnia 10.07.2023r.xls xls 89 2023-07-10 10:48:29 Publiczna wiadomość
0 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 11.07.2023.pdf pdf 37.09 2023-07-11 13:47:32 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo ilościowy część 2 po modyfikacji z dnia 11.07.2023r.xls xls 89 2023-07-11 13:47:32 Publiczna wiadomość
1.3 pytania i odpowiedzi-modyfikacja z dnia 11.07.2023.pdf pdf 513.28 2023-07-11 13:47:32 Publiczna wiadomość
2 Informacja z otwarcia www.pdf pdf 473.42 2023-07-18 13:00:48 Publiczna wiadomość
4.1 informacja_o_wyborze_oferty_na_strone_www.pdf pdf 499.39 2023-09-05 11:17:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-05 11:17 Zamówienia Publiczne Wynik postępowania.

4.1 informacja_o_wyb [...].pdf

2023-07-18 13:00 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

2 Informacja z otwar [...].pdf

2023-07-18 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część 1: 239 971,41 PLN brutto
Część 2: 74 503,52 PLN brutto
2023-07-11 13:47 Zamówienia Publiczne Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu składania ofert.

0 Ogłoszenie o zmian [...].pdf

Załącznik nr 2 Formu [...].xls

1.3 pytania i odpowi [...].pdf

2023-07-10 10:48 Zamówienia Publiczne Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu składania ofert.

0 Ogłoszenie o zmian [...].pdf

1.3 pytania i odpowi [...].pdf

Załącznik nr 2 Formu [...].xls

2023-07-05 14:49 Zamówienia Publiczne Pytania i odpowiedzi, zmiana treści SWZ, zmiana terminu składania ofert z dnia 05.07.2023r.

0 Ogłoszenie o zmian [...].pdf

1.3 pytania i odpowi [...].pdf

Załącznik nr 2 Formu [...].xls

2023-06-28 12:44 Zamówienia Publiczne Zmiana treści SWZ oraz zmiana terminu składania ofert z dnia 28.06.2023r.

1.4 modyfikacja SWZ. [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 2 Formu [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 767