Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru nad prowadzeniem zadania pn.: “REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2023 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE“.

Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2023 12:59:00
Składania : 28-06-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Sośnicowice informujemy o postępowaniu i zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru nad prowadzeniem zadania pn.: “REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2023 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE“.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji:

Planowany termin zakończenia prac:
1.    Etap I do: 15 tygodni od dnia podpisania umowy i przekazania placu budowy

        Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz ubytków z ich oznakowaniem w terenie.

2.    Etap II do: 20 tygodni od dnia podpisania umowy.
       Odbiór końcowy należy przeprowadzić w terminie 7 dni od daty zgłoszenia
       zakończenia robót budowlanych.


- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

W ofercie należy podać  % od wartości brutto nadzorowanych robót.
Wartość brutto zadania pt.: “REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2023
NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE“: dla I-go i II-go etapu łącznie:
397 807,83 zł brutto.

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28.06.2023r. do godz. 12.00.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 32/335-86-28, p. Arnold Sosna

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAPYTANIE OFERTOWE 2023.pdf pdf 173.39 2023-06-23 12:59:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 1 OFERTA - DO WYPEŁNIENIA 2023.docx docx 13.7 2023-06-23 12:59:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2. 2023.docx docx 14.13 2023-06-23 12:59:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru nad prowadzeniem zadania pn.: “REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH W ROKU 2023 NA TERENIE GMINY SOŚNICOWICE“. wg załącznika

ZAPYTANIE OFERTOWE 2 [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 1 OFERT [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2. 2023 [...].docx

1 % - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 231