Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.B/01/G.1.2023.KM „Budowa kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska piłkarskiego przy ZSP Nr 5 w Krośnie wariant 300/333 m – treningowy” – zastępcze usunięcie wad stwierdzonych podczas odbioru ostatecznego.

Krzysztof Macierzyński
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2023 12:31:00
Składania : 03-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-07-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

I.7013.B/01/G.1.2023.KM                                                            Krosno, dnia 22.06.2023 r.

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809

 

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Budowa kompleksu lekkoatletycznego oraz boiska piłkarskiego przy ZSP Nr 5 w Krośnie wariant 300/333 m – treningowy” – zastępcze usunięcie wad stwierdzonych podczas odbioru ostatecznego.

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45000000-7 - Roboty budowlane

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

 

Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wad na obiekcie kompleksu lekkoatletycznego oraz w budynku sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół Elektrycznych i Ogólnokształcących w Krośnie przy ul. Rzeszowskiej 10, które zostały stwierdzone w trakcie odbioru ostatecznego.

Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie wad w postaci:

- odspojonej nawierzchni poliuretanowej na obrzeżach,

Sposób naprawy: odspojone fragmenty nawierzchni należy wywinąć i osuszyć przy użyciu nagrzewnic z nadmuchem (dopuszcza się podparcie w celu naturalnego osuszenia w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych). Obrzeża, od których nawierzchnia się odspoiła należy oczyścić mechanicznie z resztek starej nawierzchni oraz wszelkich zabrudzeń i odpylić np. poprzez użycie odkurzacza przemysłowego. Po całkowitym osuszeniu obrzeży i nawierzchni przykleić odspojoną nawierzchnię do obrzeży dedykowanym klejem poliuretanowym dwuskładnikowym, docisnąć i pozostawić do całkowitego utwardzenia.

Prace wykonywać wyłącznie w sprzyjających warunkach atmosferycznych, po całkowitym osuszeniu nawierzchni.

 

- odspojonego tynku na cokole budynku szatniowego,

Sposób naprawy: ścianę na wysokości cokołu należy oczyścić z tynku żywicznego na całej jej powierzchni. Tynk należy zeskrobać. W przypadku uszkodzenia warstwy kleju z siatką należy ją odtworzyć. Tak przygotowaną powierzchnię przygotować i zagruntować (podkład gruntujący) zgodnie z wymaganiami nowego systemu tynku. Wymaga się zastosowania tynku żywicznego przeznaczonego na powierzchnie zewnętrzne o uziarnieniu ok. 1,5 mm.

Prace wykonywać wyłącznie w sprzyjających warunkach atmosferycznych i braku bezpośredniego nasłonecznienia.

 

- zapadniętej opaski z kostki brukowej przy budynku szatniowym,

Sposób naprawy: nawierzchnię z kostki należy rozebrać oraz oczyścić i zeskładować - kostka przewidziana do ponownego montażu. Wykonać uzupełnienie podbudowy (kliniec lub mieszanka do 32 mm wraz z jej zagęszczeniem) i układać kostkę z rozbiórki na grysie. Całość zagęścić. Zdemontować i ponownie osadzić obrzeże na długości budynku od strony ogrodzenia.

 

- braku spadku parapetu zewnętrznego,

Sposób naprawy: zdemontować istniejący parapet zewnętrzny, wykonać podcięcie w elewacji zapewniające odpowiedni spadek. Następnie zamontować parapet ponownie oraz wykonać uzupełnienie ubytków elewacji w pasie o szerokości ok. 15-20 cm.

 

- wycieku ze zbiornika instalacji CWU,

Sposób naprawy: istniejący zbiornik CWU wymienić na nowy o takich samych  parametrach – pojemność 100l.

 

- zarysowania posadzki z żywicy na styku posadzka-ściana w pom. budynku szatniowego,

Sposób naprawy: istniejące rysy głębokie poszerzyć szlifierką kątową do szerokości ok. 5 mm i głębokość do 10 mm. Tak przygotowane nacięcia odpylić i wypełnić trwale elastyczną masą uszczelniającą możliwą do malowania (np. klej-uszczelniacz hybrydowy). Cokolik z masy żywicznej należy  zeskrobać, zaimpregnować tynk, wyrównać masą szpachlową poimerową, wraz z odtworzeniem fasety,  ponownie zaimpregnować i wykonać nowy cokolik analogicznie jak istniejący z masy żywicznej do posadzek. Wykonać malowanie pasów o szerokości ok. 10 cm w celu zamaskowania wykonanej naprawy.

 

- „poziomych” zarysowań ścian na poziomie nadproży w pom. bud. szatniowego,

Sposób naprawy: istniejące rysy poszerzyć do szerokości ok. 5 mm, odpylić i wypełnić akrylem. Przemalować białą farbą akrylową.

 

- odspojonych powłok malarskich przy opaskach drzwi wewnętrznych w pom. bud. szatniowego,

Sposób naprawy: zeskrobać odspojone powłoki, w razie konieczności uzupełnić ubytki gładzią gipsową, lub masa akrylową, przeszlifować, zagruntować i pomalować białą farbą w pasie o szerokości ok. 20 cm dookoła ościeżnic.

 

- uszkodzonego obwodu zasilania pompy wód opadowych.

Sposób naprawy: pompa zamontowana jest w istniejącej studni, z której w pierwszej kolejności należy wypompować wodę w celu umożliwienia wejścia do wnętrza. Pompę należy zdemontować. Należy wykonać sprawdzenie obwodu elektrycznego zasilającego pompę, zabezpieczenia,  zdiagnozować usterkę  – wymienić zabezpieczenie ,stycznik lub naprawić uszkodzenie kabla. W przypadku uszkodzenia pompy wymienić na nową o równoważnych

 

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla w/w zakresu prac przed złożeniem oferty.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z każdej części zamówienia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.

 

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

1.      Termin wykonania zamówienia:  rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy

                                                                 zakończenie – 2 m-ce od podpisania umowy

 

2.      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone                     w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3.      Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

4.      Opis sposobu przygotowania i składania ofert.

 

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)      Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 03 lipca 2023r., do godziny 10.00.

i)       Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)       Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)       Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)   Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu  03 lipca 2023r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 208, o godzinie 10.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą  platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości oferentom, który złożyli oferty.  

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

cc)  Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

 

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof Macierzyński, Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 208),

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie .doc doc 80 2023-06-22 12:31:00 Postępowanie
Wzór umowy.doc doc 170.5 2023-06-22 12:31:00 Postępowanie
zał nr 4 przedmiar.pdf pdf 293.83 2023-06-22 12:31:00 Postępowanie
zdjęcia obiektu.7z 7z 88225.86 2023-06-22 12:31:00 Postępowanie
SWZ + Załączniki.doc doc 126 2023-06-22 12:31:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 236