Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PZ/18/2023 „Zakup urządzeń hydraulicznych na potrzeby Działu SK”- z podziałem na 5 części”

Deadlines:
Published : 21-06-2023 10:34:00
Placing offers : 29-06-2023 09:00:00
Offers opening : 29-06-2023 09:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

 1.  Opis przedmiotu zamówienia:

1)   Przedmiotem Zamówienia jest dostawa stacji hydraulicznej oraz narzędzi hydraulicznych wraz z osprzętem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznikiem nr 2 oraz wzorem umowy załącznikiem nr 3 do MP 

2)   Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodny z parametrami określonymi załączniku nr 2 do MP w terminie nie przekraczającym 21 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, faksem lub e-mail’em o terminie dostawy z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

3)   Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu umowy następujące dokumenty:

-      specyfikację techniczną,

-      instrukcję obsługi oraz kartę katalogową w języku polskim.

-      Kartę gwarancyjną

4)   Na przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, z terminem od dnia podpisania protokołu odbioru.

 2. Kod CPV: Kod główny:

Kod: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne

 3. Termin realizacji:  nie dłuższy niż 21 dni od dnia podpisania umowy.

 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:

 •   Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, Zamawiający nie wskazuje limitu części, na które Wykonawca może złożyć ofertę,

 •   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,

 •   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.

 6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:

1)  wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.

 UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

 7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

b)  wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,

c)  wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d)  wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).

 8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.

 9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.

10. Załączniki do postępowania: 

1)   Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.

2)   Opis Przedmiotu Zamówienia  – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 

3)   Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 25.46 2023-06-21 10:34:00 Proceeding
Załącznik nr 2 -Opis - Sprzęt hydrauliczny.pdf pdf 26.98 2023-06-21 10:34:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 120.86 2023-06-21 10:34:00 Proceeding
Wyjaśnienia MP.pdf pdf 355.29 2023-06-27 14:37:44 Public message
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #783161 (1).pdf pdf 38.96 2023-06-29 11:55:04 Public message
Raport z wyboru ofert.pdf pdf 155.2 2023-07-07 12:54:46 Public message

Announcements

2023-07-07 12:54 Agnieszka Kwitek Wyniki postępowania

Raport z wyboru ofer [...].pdf

2023-06-29 11:55 Agnieszka Kwitek INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-27 14:37 Patrycja Kandyba Wyjasnienie treści Materiałów Przetargowych

Wyjaśnienia MP.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część 1 Stacja Hydrauliczna 1 pc. - (0)
2 Część 2 Młot hydrauliczny 1 pc. - (0)
3 Część 3 Młot hydrauliczny 1 pc. - (0)
4 Część 4 Piła Hydrauliczna 16’’ 1 pc. - (0)
5 Część 5 Pompa hydrauliczna 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)

The number of page views: 312