Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TP.3.2023 Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2023 10:59:00
Składania : 29-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 29-06-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nazwa postępowania:

Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.

CPV 90910000-9 Usługi sprzątania

90919300-5 Usługi sprzątania szkół

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w celu utrzymania czystości i porządku na terenie obiektu Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3.

Łączna powierzchnia objęta usługą utrzymania czystości to ok. 3.865 m², w tym:

- 20 sanitariatów (wc);

- 64 pomieszczenia;

- 2 pokoje nauczycielskie;

- 2 świetlice;

- 1 aula;

- hol, korytarze.

Sprzątaniu nie będzie podlegać: archiwum, kantory konserwatorów, serwerownia, pomieszczenie gospodarcze.

Zakres usług, w szczególności obejmuje:

1)     kompleksowe sprzątanie pomieszczeń, klas oraz części wspólnych, w tym sanitariatów;

2)     zamykanie i włączanie alarmu w budynku;

3)     usługa wykonywana będzie w całym okresie realizacji zamówienia przez co najmniej dwie (2) osoby zatrudnione na umowę o pracę  w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 tj. ze zm.);

4)     sprzęt niezbędny do wykonywania usługi oraz środki czystości używane do utrzymania czystości będą w gestii Wykonawcy tj. będą stanowiły koszty/wydatki Wykonawcy.

5)     środki czystości używane przez Wykonawcę będą posiadały atest/-y PZH do powszechnego stosowania, o jakości zapewniającej skuteczność wykonywanych prac, dostosowanych do rodzaju czyszczonych powierzchni i nie uszkadzających ich.

 

Zamawiający zastrzega prawo do skontrolowania świadczonej usługi, w szczególności w zakresie jakości świadczonego zamówienia, stosowanych środków czyszczących, zgodności realizacji zadania z zawartą umową. 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia.

UWAGA:

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.


INFORMACJE DODATKOWE:

Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się  w następującej postaci:

 

Ryczałtowa MIESIĘCZNA cena brutto wykonanej usługi wynosi:

……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)


 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:

ü  od  dnia 01.09.2023 r. – do dnia 30.06.2024 r.

ü  od  dnia 01.09.2024 r. – do dnia 30.06.2025 r.

 

Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania instytucji prawa opcji czasowej tj. przedłużenia terminu realizacji niniejszego zadania o kolejny okres tzw. „roku szkolnego” tj. od  dnia 01.09.2025 r. – do dnia 30.06.2026 r. Prawo opcji, o którym mowa będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z tej możliwości w terminie do dnia 30.06.2025 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 145.97 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
SWZ utrzymanie czystości.doc doc 377.5 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej.docx docx 13.84 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz zamówień.docx docx 45.91 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie wspólne Wykonawców.rtf rtf 55.71 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów.rtf rtf 58.86 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ projekt umowy.doc doc 116.5 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 15.44 2023-06-20 10:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.rtf rtf 116.92 2023-06-20 10:59:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 16.96 2023-06-20 10:59:00 Kryterium
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 23.06.2023 r.doc doc 179 2023-06-23 14:40:22 Publiczna wiadomość
Zmieniony opis przedmiotu zamówienia.docx docx 16.85 2023-06-23 14:40:22 Publiczna wiadomość
IMG_2516.jpg jpg 3068.81 2023-06-23 14:40:22 Publiczna wiadomość
IMG_2517.jpg jpg 3279.98 2023-06-23 14:40:22 Publiczna wiadomość
IMG_2518.jpg jpg 1218.62 2023-06-23 14:40:22 Publiczna wiadomość
IMG_2519.jpg jpg 1025.94 2023-06-23 14:40:22 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 26.06.2023 r.doc doc 172.5 2023-06-26 22:28:12 Publiczna wiadomość
Ponownie zmieniony opis przedmiotu zamówienia(1).docx docx 18.51 2023-06-26 22:28:12 Publiczna wiadomość
IMG_2526.jpg jpg 2574.33 2023-06-26 22:28:12 Publiczna wiadomość
IMG_2527.jpg jpg 2963.26 2023-06-26 22:28:12 Publiczna wiadomość
IMG_2529.jpg jpg 1395.29 2023-06-26 22:28:12 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 192.5 2023-06-29 15:01:23 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty.doc doc 183.5 2023-07-12 15:55:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 73.31 2023-08-21 10:41:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-21 10:41 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-07-12 15:55 Urszula Łomńska INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja dotycząca [...].doc

2023-06-29 15:01 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-06-29 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki finansowe w wysokości do 123.000 zł w każdym / danym roku szkolnym.
2023-06-26 22:28 Urszula Łomńska Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 26.06.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

Ponownie zmieniony o [...].docx

IMG_2526.jpg

IMG_2527.jpg

IMG_2529.jpg

2023-06-23 14:40 Urszula Łomńska Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 23.06.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].doc

Zmieniony opis przed [...].docx

IMG_2516.jpg

IMG_2517.jpg

IMG_2518.jpg

IMG_2519.jpg

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 763