Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-06-2023 10:59:00 |
Składania : | 29-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-06-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Nazwa postępowania:
Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy.
CPV 90910000-9 Usługi sprzątania
90919300-5 Usługi sprzątania szkół
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w celu utrzymania
czystości i
porządku na terenie obiektu Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy
ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3.
Łączna powierzchnia objęta usługą utrzymania czystości to ok. 3.865 m², w tym:
- 20 sanitariatów (wc);
- 64 pomieszczenia;
- 2 pokoje nauczycielskie;
- 2 świetlice;
- 1 aula;
- hol, korytarze.
Sprzątaniu nie będzie podlegać: archiwum, kantory konserwatorów, serwerownia, pomieszczenie gospodarcze.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) kompleksowe sprzątanie pomieszczeń, klas oraz części wspólnych, w tym sanitariatów;
2) zamykanie i włączanie alarmu w budynku;
3) usługa wykonywana będzie w całym okresie realizacji zamówienia przez co najmniej dwie (2) osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 tj. ze zm.);
4) sprzęt niezbędny do wykonywania usługi oraz środki czystości używane do utrzymania czystości będą w gestii Wykonawcy tj. będą stanowiły koszty/wydatki Wykonawcy.
5) środki czystości używane przez Wykonawcę będą posiadały atest/-y PZH do powszechnego stosowania, o jakości zapewniającej skuteczność wykonywanych prac, dostosowanych do rodzaju czyszczonych powierzchni i nie uszkadzających ich.
Zamawiający zastrzega prawo do skontrolowania świadczonej usługi, w szczególności w zakresie jakości świadczonego zamówienia, stosowanych środków czyszczących, zgodności realizacji zadania z zawartą umową.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT
CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się w następującej postaci:
Ryczałtowa MIESIĘCZNA cena brutto wykonanej usługi wynosi:
……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:
ü od dnia 01.09.2023 r. – do dnia 30.06.2024 r.
ü od dnia 01.09.2024 r. – do dnia 30.06.2025 r.
Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania instytucji prawa opcji czasowej tj. przedłużenia terminu realizacji niniejszego zadania o kolejny okres tzw. „roku szkolnego” tj. od dnia 01.09.2025 r. – do dnia 30.06.2026 r. Prawo opcji, o którym mowa będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z tej możliwości w terminie do dnia 30.06.2025 r. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-08-21 10:41 | Urszula Łomńska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-07-12 15:55 | Urszula Łomńska | INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2023-06-29 15:01 | Urszula Łomńska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-06-29 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki finansowe w wysokości do 123.000 zł w każdym / danym roku szkolnym. |
2023-06-26 22:28 | Urszula Łomńska |
Odpowiedzi
na
pytania
-
pismo
z
dnia
26.06.2023
r.
Odpowiedzi na pytani [...].doc |
2023-06-23 14:40 | Urszula Łomńska |
Odpowiedzi
na
pytania
-
pismo
z
dnia
23.06.2023
r.
Odpowiedzi na pytani [...].doc |
Komunikaty