Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.802.1.2023.KM „Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1, ul. Podkarpacka 16 - modernizacja budynku”

Krzysztof Macierzyński
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2023 08:44:00
Składania : 26-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 26-06-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 370440809

 

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1, ul. Podkarpacka 16 - modernizacja budynku”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

 

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1, ul. Podkarpacka 16 - modernizacja budynku”  

Dostosowanie instalacji grzewczych kotłowni do podłączenia wymiennika ciepła.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót demontażowych:

1.1.Demontaż  istniejących kotłów gazowych wraz z palnikami– kotły żeliwne o mocach 390 kW 1 szt oraz  310 kW – 1 szt, z wyniesieniem na zewnątrz budynku i wywozem na złomowisko – uwaga: demontowane urządzenia stanowią własność Szkoły.

1.2.Demontaż fragmentów instalacji: podłączenia kotłów do instalacji przed  układem rozdzielaczowym, demontaż instalacji gazowej w pomieszczeniu kotłowni, demontaż podłączenia przewodów spalinowych do kominów (odcinki od kotłów do ściany, bez demontażu kominów), wymiana istniejących zbiorników  wyrównawczych ciśnieniowych wraz z zaworami, rozbiórka izolacji rur, wywóz złomu instalacji i utylizacja w zakresie Wykonawcy.

1.3.Wyrównanie istniejących cokołów fundamentowych (skucie nierówności i wyrównanie szpachlą do betonu, poprawki  malarskie na ścianach i suficie po zdemontowanych instalacjach.

1.4.Podłączenie wymiennika ciepła (zamontowanego przez MPKK w Krośnie) do istniejących rurociągów w pomieszczeniu wymiennikowni – kolektorów zasilania i powrotu – odcinki stalowe spawane od zaworów wymiennika do kolektorów, podłączenie nowych zbiorników z zaworami bezpieczeństwa .  

1.5.Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego i wykonanie izolacji z wełny mineralnej grubości do 40mm z warstwą folii aluminiowej wykonanych odcinków instalacji.  

1.6.Dobór i dostawa z montażem nowej pompy obiegowej (dobór pompy musi określić projektant z uprawnieniami projektowymi w odpowiednim zakresie) . Pompa  c.o. z automatyczną regulacją prędkości obrotowej, min wydatek

1.7.Dostawa i montaż sterownika pracy pomp obiegowych (nowa pompa za wymiennikiem) i pomp na poszczególnych obiegach grzewczych i zaworów  trójdrogowych, podłączenie i uruchomienie istniejących napędów zaworów  trójdrogowych , pomp obiegowych, montażem czujek temperaturowych na poszczególnych obiegach,

1.8.Wykonanie zasilania elektrycznego węzła wymiennikowego z wykonaniem opomiarowania energii (podlicznika) – szczegóły należy  uzgodnić z MPGK w Krośnie. Wykonanie zasilania  nowej pompy obiegowej.

1.9.Przygotowanie kpl dokumentacji w zakresie zbiorników ciśnieniowych i zaworu bezpieczeństwa do odbioru przez UDT.

1.10.       Demontaż istniejących  elementów instalacji hydraulicznej oraz gazowej (z zaślepieniem końcówek instalacji. .

 

Uwaga: prace demontażowe należy wykonać w terminach ustalonych z Dyrekcją Szkoły oraz w porozumieniu z MPGK jako dostawcy węzła wymiennikowego. Ustalenie miejsca styku instalacji (połączenie z wymiennikiem) ustalić z MPGK w Krośnie.    Prace polegające na podłączeniu wymiennika w terminie do 30.09.2023r.     (po zamontowaniu wymiennika przez MPGK w Krośnie).

 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami.

 

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

2.      Termin wykonania zamówienia:  rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy

                                                                 zakończenie – 30.09.2023 r.

 

3.      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone                     w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

4.      Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

5.      Opis sposobu przygotowania i składania ofert.

 

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)      Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 26 czerwca 2023r., do godziny 10.00.

i)       Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)       Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)       Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)   Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu  26 czerwca 2023r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 208, o godzinie 10.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający prześle za pomocą  platformazakupowa.pl w sekcji „Wiadomości oferentom, który złożyli oferty.  

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

cc)  Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

 

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof Macierzyński, Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 208),

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyn.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie wym..doc doc 75 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 115.5 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 310.69 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie
zał 3a rzut pomieszczenia.pdf pdf 2220.71 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie
zał 3b przekrój pionowy.pdf pdf 930.67 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie
zał 3c schemat poglądowy.pdf pdf 2204.6 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie
zał nr 5 przedmiar robót II w. — .pdf pdf 300.58 2023-06-16 08:44:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.09.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 296