Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NZP.374/2023 Wykonanie okresowego przeglądu i naprawy sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie ambulansów (trzy zadania)

Deadlines:
Published : 03-07-2023 10:48:00
Placing offers : 10-07-2023 11:00:00
Offers opening : 10-07-2023 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Zamawiający: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 20

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.

Wykonanie okresowego przeglądu i naprawy sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie ambulansów (trzy zadania).  

Zadanie nr

Zakres przedmiotu zamówienia

1

Kapnometry

2

Defibrylatory Lifepak, urządzenia do automatycznego masażu serca LUCAS

3

Reduktory, przepływomierze, nosze, transportery, krzesła kardiologiczne, respiratory, ssaki, nosze, pompy infuzyjne, stacje dokujące

Oferent może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia (wszystkie trzy części) lub poszczególne części (dowolnie wybraną jedną część).

Niniejsze postępowanie o szacunkowej wartości bez podatku od towarów i usług mniejszej od kwoty 130 000 zł prowadzone jest według zasad Zamawiającego określonych w zapytaniu ofertowym na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000 zł i nie stosuje się do niego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zapraszamy do złożenia ofert zgodnych z Zapytaniem Ofertowym poprzez Formularz ofertowy będący załącznikiem do Zapytania Ofertowego.

Zastrzegamy, że Zamawiającemu przysługuje prawo zmiany warunków postępowania, odwołania bądź jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe scan.pdf pdf 5212.6 2023-07-03 10:48:00 Proceeding
ZAPYTANIE OFERTOWE pdf.pdf pdf 385.23 2023-07-03 10:48:00 Proceeding
załącznik nr 2 - Zestawienie sprzętu do przeglądu.odt odt 82.65 2023-07-03 10:48:00 Proceeding
załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług.docx docx 34.74 2023-07-03 10:48:00 Proceeding
załącznik nr 1b - Formularz ofertowy (zad 2).docx docx 39.24 2023-07-03 10:48:00 Subject of the order
załącznik nr 1c - Formularz ofertowy (zad 3).docx docx 40.83 2023-07-03 10:48:00 Subject of the order
załącznik nr 1a - Formularz ofertowy (zad 1).docx docx 39.04 2023-07-03 10:48:00 Subject of the order
załącznik nr 5 - Klauzula RODO.docx docx 34.37 2023-07-03 10:48:00 Criterion
załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 652.59 2023-07-03 10:48:00 Criterion
Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia.docx docx 23.28 2023-07-03 10:48:00 Criterion
Wyjaśnienia Zamawiającego.pdf pdf 1089.08 2023-07-05 14:24:18 Public message
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.docx docx 100.85 2023-07-14 12:57:41 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 64.63 2023-07-14 12:57:41 Public message

Announcements

2023-07-14 12:57 Agnieszka Elert Po przeprowadzeniu badania i ocenie złożonych ofert, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie poszczególnych zadań.
W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o wyborze [...].docx

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-07-05 14:24 Agnieszka Elert W imieniu Zamawiającego – SPR SPZOZ w Białej Podlaskiej, w związku z wpłynięciem do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści Zaproszenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie p. 22 Ogłoszenia o zamówieniu, w załączeniu przekazuje się treść zapytania wraz z wyjaśnieniem.

Wyjaśnienia Zamawiaj [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kapnometry Zgodnie z załącznikiem nr 1a (formularz ofertowy dla zadania nr 1)

załącznik nr 1a - Fo [...].docx

1 service - (0)
2 Defibrylatory Lifepak, urządzenia do automatycznego masażu serca LUCAS Zgodnie z załącznikiem nr 1b (formularz ofertowy dla zadania nr 2)

załącznik nr 1b - Fo [...].docx

1 service - (0)
3 Reduktory, przepływomierze, nosze, transportery, krzesła kardiologiczne, respiratory, ssaki, nosze, pompy infuzyjne, stacje dokujące Zgodnie z załącznikiem nr 1c (formularz ofertowy dla zadania nr 3)

załącznik nr 1c - Fo [...].docx

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Dla każdej pozycji szczegółowego wykazu sprzętu do przeglądu w kolumnie „Wymagany termin wykonania przeglądu” określono miesiąc wykonania usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 KRS lub CEiDG/ pełnomocnictwo - Dokument określający zasady reprezentacji i osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy oraz pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. Proszę potwierdzić "Akceptuję" oraz dołączyć wymagane dokumenty. Attachment required (0)
4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022r., poz.835). - Proszę załączyć uzupełniony załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Proszę pamiętać o właściwym skreśleniu: "oświadczam, że podlegam/ nie podlegam* wykluczeniu z postępowania". Proszę potwierdzić "Akceptuję" Attachment required

Załącznik nr 6 - Ośw [...].docx

(0)
5 Warunki płatności - Do 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wzór umowy - Proszę zapoznać się ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załącznik nr 3 - Wzó [...].pdf

(0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną i po zaakceptowaniu wpisać :" Akceptuję".

załącznik nr 5 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 314