Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00267619/01 (ZP.26.2.21.2023) Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych (z podziałem na 6 zadań).

Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2023 13:49:00
Składania : 30-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 30-06-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2023BZP 0026761901.pdf pdf 167.59 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
SWZ-sig.pdf pdf 844.37 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - wzór umowy.doc doc 94.5 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad 1.xls xls 62 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad 2.xls xls 36.5 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad 3.xls xls 35 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad 4.xls xls 37.5 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad 5.xls xls 39 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zad 6.xls xls 41.5 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - formularz ofertowy.docx docx 28.16 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie wykonawcy.doc doc 39 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - kryteria jakości.doc doc 196.5 2023-06-20 13:49:00 Postępowanie
Odpowiedzi-sig.pdf pdf 967.96 2023-06-23 11:05:51 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi II-sig.pdf pdf 939.02 2023-06-23 14:18:50 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi III-sig.pdf pdf 957.25 2023-06-27 13:04:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 856.22 2023-06-30 12:54:18 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty-sig.pdf pdf 912.04 2023-07-12 12:51:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-12 12:51 Zamówienia Publiczne Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym pn. Zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych (z podziałem na 6 zadań) w poszczególnych zadaniach wybrano najkorzystniejsze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-06-30 12:54 Zamówienia Publiczne W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi:
1) dla zadania nr 1 - 295 142,32 zł brutto;
2) dla zadania nr 2 - 3 840,05 zł brutto;
3) dla zadania nr 3 - 23 220,00 zł brutto;
4) dla zadania nr 4 - 13 608,00 zł brutto;
5) dla zadania nr 5 - 2 835,00 zł brutto;
6) dla zadania nr 6 - 15 184,80 zł brutto.
2023-06-27 13:04 Zamówienia Publiczne W załączeniu odpowiedzi III na pytania.

Odpowiedzi III-sig.p [...].pdf

2023-06-23 14:18 Zamówienia Publiczne W załączeniu odpowiedzi II na pytania.

Odpowiedzi II-sig.pd [...].pdf

2023-06-23 11:05 Zamówienia Publiczne W załączeniu odpowiedzi na pytania.

Odpowiedzi-sig.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 761