Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 36/U/2023 Usługa wykonania przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw agregatu prądotwórczego.

Deadlines:
Published : 14-06-2023 13:22:00
Placing offers : 03-07-2023 09:00:00
Offers opening : 03-07-2023 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 146.42 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
SWZ 36_U_2023 Załączniki.pdf pdf 1957.86 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Projekt umowy.pdf pdf 181.77 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik 2_1 Szczecin.doc doc 51.5 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik 2_2 Kraków.doc doc 51.5 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik 2_3 Wrocław.doc doc 51.5 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Wykaz osób i pojazdów - Załącznik 3 do Umowy.docx docx 12.83 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Załącznik nr 1,3, 4, 5, 6 , 7 do SWZ - Sprawa 36_U_2023.doc doc 170 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Zlecenie usługi - Załącznik nr 4 do Umowy.docx docx 13.13 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Opisy przedmiotu zamówienia.zip zip 235.46 2023-06-14 13:22:00 Proceeding
Zawiadomienie o zmianie treści SWZ_.pdf pdf 1118.79 2023-06-21 12:27:25 Public message
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik 2_1 Szczecin.doc doc 52 2023-06-21 12:27:25 Public message
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik 2_2 Kraków.doc doc 52 2023-06-21 12:27:25 Public message
Arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik 2_3 Wrocław.doc doc 51.5 2023-06-21 12:27:25 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.65 2023-06-21 12:27:25 Public message
Opis przedmiotu zamówienia Agregat Kraków - Załącznik 7_2 do Umowy.pdf pdf 81.42 2023-06-21 12:27:25 Public message
Opis przedmiotu zamówienia Agregat Szczecin - Załącznik 7_1 do Umowy.pdf pdf 81.89 2023-06-21 12:27:25 Public message
Opis przedmiotu zamówienia Agregat Wrocław- Załącznik 7_3 do Umowy.pdf pdf 81.27 2023-06-21 12:27:25 Public message
Projekt umowy.pdf pdf 184.34 2023-06-21 12:27:25 Public message
Odpowiedzi 36_U_2023.pdf pdf 153.78 2023-06-23 12:36:24 Public message
2023_BZP 00277848_01.pdf pdf 37.59 2023-06-27 14:07:12 Public message
Odpowiedzi na pytania 36_U_2023 Z dn. 27.06.2023.pdf pdf 104.37 2023-06-27 14:07:12 Public message
Informacja z otwarcia ofert-3.pdf pdf 167.9 2023-07-03 10:31:03 Public message
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 575.88 2023-07-27 11:47:43 Public message

Announcements

2023-07-27 11:47 Martyna Figarska Szanowni Państwo W załączniku zostały zamieszczone "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania publicznego".
Szczegóły w piśmie.

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-07-03 10:31 Martyna Figarska Szanowni Państwo. W załączniku została zamieszczona "Informacja z otwarcia ofert". Szczegóły w piśmie.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-03 09:00 Buyer message Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Część 1 - 3 874,50 zł. (brutto)
Część 2 - 2 952,00 zł. (brutto)
Część 3 - 2 952,00 zł. (brutto)
Razem: 9 778,50 zł. (brutto)
2023-06-27 14:07 Martyna Figarska Szanowni Państwo
Zamawiający Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r, poz. 1710, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą PZP, przekazuje wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, skierowane przez Wykonawców w związku z prowadzonym postępowaniem.
Uwaga: Dotychczasowy termin składania, otwarcia ofert i związania ofertą ULEGA zmianie. W załączniku zostały zamieszczone "Wyjaśnienia treści SWZ i zmiana terminu składania, otwarcia oraz związania ofert " Szczegóły w piśmie.

2023_BZP 00277848_01 [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-06-23 12:36 Martyna Figarska Szanowni Państwo
W załączniku zostały zamieszczone "Wyjaśnienia treści SWZ". Szczegóły w piśmie.

Odpowiedzi 36_U_2023 [...].pdf

2023-06-21 12:27 Martyna Figarska Szanowni Państwo
Zamawiający Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, działając na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r, poz. 1710, z późn. zm.), zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączników, poprzez zmianę arkusza asortymentowo-cenowego do części 1, części 2 i części 3, zmianę opisu przedmiotu zamówienia do części 1, części 2 i części 3 oraz zmianę Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
W związku z powyższymi zmianami Zamawiający zamieszcza Projekt umowy po zmianach z dnia 21.06.2023 r.
W związku z powyższą zmianą, Zamawiający zamieszcza nowy Arkusz asortymentowo cenowy do części 1 – po zmianie z dnia 21.06.2023 r., Arkusz asortymentowo cenowy do części 2 – po zmianie z dnia 21.06.2023 r. oraz Arkusz asortymentowo cenowy do części 3 – po zmianie z dnia 21.06.2023 r., nowy Opis przedmiotu zamówienia do części 1 – po zmianie z dnia 21.06.2023 r., Opis przedmiotu zamówienia do części 2 – po zmianie z dnia 21.06.2023 r. oraz Opis przedmiotu zamówienia do części 3 – po zmianie z dnia 21.06.2023 r.

Uwaga:
Dotychczasowy termin składania, otwarcia ofert i związania ofertą ULEGA zmianie.

W załączniku zostało zamieszczone "Zawiadomienie o zmianie treści SWZ i zmianie terminu składania ofert ".
Szczegóły w piśmie.

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Arkusz asortymentowo [...].doc

Arkusz asortymentowo [...].doc

Arkusz asortymentowo [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Projekt umowy.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 742