Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSL.7013.4.2023.DN Przebudowa przystanku autobusowego przy ul. Grodzkiej

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 07-06-2023 12:13:00
Składania : 20-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 20-06-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

KSL.7013.4.2023.DN                                                                         Krosno, dnia 7 czerwca 2023 r.

  

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  www.krosno.pl

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie dostawy pn.:

„Przebudowa przystanku autobusowego przy ul. Grodzkiej”

 

1. Przedmiot zamówienia:

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45111100-9      – rozbiórka nawierzchni

45111200-0      – roboty ziemne

45223500-1      – fundamenty wiaty

45233222-1      – podbudowa i nawierzchnia chodnika

45223210-1      – konstrukcja stalowa wiaty

45261000-4      – pokrycie i obróbki blacharskie dachu

45421100-5      – szklane wypełnienia ścian wiaty

45233293-9      – siedziska na murku oporowym

 

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace rozbiórkowe, ziemne, nawierzchniowe, konstrukcyjne i wykończeniowe związane z budową nowej wiaty przystankowej dla pasażerów oczekujących na przystanku autobusowym przy ul. Grodzkiej w Krośnie, na działce nr 2377, obręb Śródmieście tj.:

-          rozbiórka nawierzchni chodnika z kostki brukowej,

-          wykopy pod fundamenty wiaty wraz z odsłonięciem podziemnych fragmentów muru oporowego w miejscach planowanego spięcia fundamentów wiaty z murem,

-          wykonanie fundamentów z osadzeniem stóp wiaty ze stali nierdzewnej,

-          zasypanie fundamentów i odtworzenie nawierzchni chodnika,

-          wykonanie i montaż konstrukcji wiaty przystankowej,

-          wykonanie pokrycia dachowego, obróbki attyki i sufitu,

-          wykonanie i montaż orynnowania wiaty,

-          montaż wypełnienia ścian wiaty – szyby ze szkła bezpiecznego w profilach aluminiowych,

-          wykonanie i montaż drewnianych siedzisk na koronie murku oporowego w południowej części przystanku (na końcu zatoki przystankowej).

 

Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera poniższa dokumentacja stanowiąca załączniki do niniejszego postępowania:

1)      Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 1,

2)      Projekt wykonawczy – Załącznik nr 2,

3)      Przedmiar robót – Załącznik nr 3.

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność z Projektem wykonawczym, ST i poleceniami Inspektora.

 

2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

4.  Termin wykonania zamówienia.

1)         rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,

2)         zakończenie zadania: 20 października 2023 r.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

      O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

      5.1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik nr 4 opracowanym na podstawie załączonych do niniejszej specyfikacji projektu budowlanego, projektów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.

      5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

      5.3. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania pracami objętymi zamówieniem wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia – Załącznik nr 5.

      Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy.

 

6.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

8. Kryterium oceny ofert:

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści oraz żądania jej uzupełnienia.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający zamieści na Platformie informację z otwarcia ofert oraz zawiadomi wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

9. Termin składania i otwarcia ofert:

            Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 20 czerwca 2023 r., do godziny 12.00.

 

            Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 czerwca 2023 r. o godz. 12:05

 

            Wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty).

 

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

2) drogą elektroniczną przez platformę zakupową,

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, tel. 13 47 43 665.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Wykaz załączników:

1)      Załącznik nr 1 – Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,

2)      Załącznik nr 2 – Projekt wykonawczy,

3)      Załącznik nr 3 – Przedmiar robót,

4)      Załącznik nr 4 – Druk oferty,

5)      Załącznik nr 5 – Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania pracami objętymi zamówieniem,

6)      Załącznik nr 6 – Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych.

 

13. Istotne warunki zamówienia:

1) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w Ogłoszeniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2) Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym i zostanie określone w oparciu o złożoną ofertę cenową. Ceny umieszczone przy poszczególnych pozycjach wyceny ofertowej powinny obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to:

a)      zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt na terenie budowy należytego ładu, porządku, oznakowania robót i zabezpieczenia warunków bhp, wykonania niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywanych robót,

b)      poniesienia kosztów prac przygotowawczych oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót,

c)      koszty zabezpieczenia istniejących elementów budynku, wyposażenia oraz otoczenia przed zniszczeniem wraz z poniesieniem kosztów ich ewentualnej naprawy,

d)     koszty materiałów podstawowych i pomocniczych do wykonania zamówienia, obejmujące również koszty dostarczenia materiałów z miejsca ich zakupu bezpośrednio na stanowiska robocze lub na miejsca składowania na placu budowy,

e)      koszty wykorzystania wszelkiego sprzętu budowlanego, niezbędnego do wykonania zamówienia, obejmujące również koszty sprowadzenia sprzętu na plac budowy, jego montażu i demontażu po zakończeniu robót,

f)       koszty naprawy i odtworzenia elementów zagospodarowania terenu i ciągów komunikacyjnych uszkodzonych lub zniszczonych przez wykonawcę lub podmiotów działających na jego rzecz w trakcie realizacji prac objętych zamówieniem,

g)      koszty czyszczenia kół środków transportowych oraz dróg z zanieczyszczeń spowodowanych transportem materiałów,

h)      koszty opracowania dokumentacji powykonawczej,

i)        koszty czynności i przygotowania niezbędnych dokumentów oraz czynny udział wykonawcy i kierownika budowy w kontrolach oraz odbiorach,

j)        wszystkie inne, nie wymienione wyżej koszty, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót objętych ww. zamówieniem oraz są podyktowane przepisami technicznymi i prawnymi.

3) Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji jakości i 36 miesięcy rękojmi za wady na roboty budowlane oraz materiały objęte niniejszą umową.

4) Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

 

14. Uwagi:

1)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 

 

 

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Grodzka_przystanek_Przedmiar.pdf pdf 281.16 2023-06-07 12:13:00 Postępowanie
Grodzka-przystanek_Specyfikacje Techniczne.pdf pdf 562.95 2023-06-07 12:13:00 Postępowanie
01_Projekt wykonawczy.7z 7z 5262.8 2023-06-07 12:13:00 Postępowanie
Załącznik 4, 5, 6.doc doc 71 2023-06-07 12:13:00 Postępowanie
Załącznik 4, 5, 6.doc doc 70.5 2023-06-07 12:13:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa przystanku autobusowego przy ul. Grodzkiej wg załączonej dokumentacji 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik 4, 5, 6.do [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 20.10.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293