Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7011.728.1.2023.AS ,,Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” – Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Urzędu Miasta Krosna ul. Lwowska 28a.

Agnieszka Szmyd
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2023 11:14:00
Składania : 15-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 15-06-2023 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



 

I.7011.728.1.2023.AS                                                                  Krosno, dnia   05.06.2023 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA  MIASTO KROSNO , 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28A  tel.  13 47-43-212  fax. 13 47-43-206 ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

 

OGŁASZA

że zamierza udzielić zamówienia na:

 

,,Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” – Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Urzędu Miasta Krosna ul. Lwowskiej 28a.

 

1.           Opis przedmiotu zamówienia

1.1.            Opis przedmiotu zamówienia wg  Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

 

1.2.            Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na modernizację budynku zlokalizowanego na działkach nr ewid. 2541/26, 2541/23, 2541/25 obręb Śródmieście przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, obejmującej wykonanie termomodernizacji części budynku użytkowanego przez Komendę Miejską Policji w Krośnie oraz Urząd Miasta Krosna.

W opracowywanej dokumentacji projektowej należy uwzględnić:

a)      docieplenie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej czterokondygnacyjnego budynku głównego, elewacji północnej i południowej wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych dobudowanej parterowej części budynku od strony dziedzińca, docieplenie ściany zewnętrznej cokołowej w budynku głównym wraz doborem kolorystyki - zgodnie z zakresem wskazanym w załączniku graficznym Nr 4 oraz zaleceniami audytu energetycznego,

b)      malowanie elewacji w budynku głównym w części ocieplonej (bez cokołu),

c)      modernizację ściany zewnętrznej poprzez wymianę istniejących luksferów na klatce schodowej w budynku głównym na okna,

d)     wydzielenie pomieszczenia wymiennikowni ciepła w pomieszczeniu wskazanym w załączniku Nr 6 w piwnicach w budynku głównym wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej niezbędnej do wykonania oddzielnego zasilania z sieci ciepłowniczej, celem rozdzielenia instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z wytycznymi do projektowania określonymi w załączniku Nr 11 do SWZ i dołączonymi warunkami przyłączeniowymi.

e)      wydzielenie na poszczególnych piętrach budynku głównego pomieszczeń WC dla osób niepełnosprawnych (I, II, III piętro).

f)       poszerzenie w całym budynku przy ul. Lwowskiej 28 a wszystkich otworów drzwiowych do 90 cm wraz z wymianą stolarki.

1.3.            Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest uszczegółowić z Zamawiającym założenia projektowe.

1.4.            Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych następujące opracowania:

a)      Koncepcję programowo – przestrzenną modernizacji budynku przy ul. Lwowskiej 28 a
w Krośnie, zawierającą: projekt zagospodarowania terenu w skali 1:500, sporządzony na mapie syt. - wys., opis techniczny z podstawowymi informacjami na temat przyjętych rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych, rzuty, przekroje, opis zastosowanych urządzeń, wskazanie wymaganych parametrów jakie powinny spełniać, specyfikacje wyposażenia i urządzeń planowanych do zamontowania, podstawowe dane konstrukcyjno-materiałowe, instalacyjne, projekt kolorystyki wraz z wizualizacją elewacji budynku (przynajmniej 2 propozycje) itd. – 3 egz.,

Koncepcję programowo-przestrzenną należy przekazać do 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający zgłosi ewentualne uwagi do koncepcji w ciągu 14 dni od dnia jej przekazania a Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przekazane uwagi i wprowadzić rozwiązania zamienne z nich wynikające w dokumentacji.

Koncepcję programowo - przestrzenną należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania pozostałej dokumentacji projektowej.

b)      wykonanie inwentaryzacji budynku w zakresie koniecznym do opracowania projektu modernizacji oraz przeprowadzenie potrzebnych badań,

c)      uzyskanie podkładu geodezyjnego syt.-wys. do celów projektowych, wymaganych wypisów z rejestru gruntów, wyrysów z mapy ewidencji gruntów, zgód właścicieli itp. (w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych),

d)     przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego materiałów do wniosku na zgłoszenie robót bądź wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniem o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót, jeżeli zajdzie taka potrzeba,

e)      opracowanie projektu budowlanego wraz z opiniami, ekspertyzami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego: Projekt zagospodarowania działku lub terenu oraz Projekt architektoniczno-budowlany oraz Projekt techniczny) – 4 egz. w wersji papierowej (trzy egzemplarze dla organu oraz jeden dodatkowy dla Zamawiającego),

f)       opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach - 3 egz.:

a)      branża architektoniczna

b)      branża konstrukcyjna,

c)      branża sanitarna,

d)     branża elektryczna,

g)      opracowanie przedmiarów robót – 2 egz.,

h)      opracowanie kosztorysów inwestorskich w poszczególnych branżach – 2 egz.,

i)        opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,

j)        pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych (w tym także oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego).

2.      Termin wykonania zamówienia:

2.1.Strony ustalają następujące terminy realizacji zadania:

1)      rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy,

2)      przekazanie koncepcji programowo - przestrzennej: do 30 dni od podpisania umowy,

3)      zakończenie prac: do dnia 31.08.2023 r.

3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji warunków zamówienia.

 

4. Kryterium oceny ofert:

    Najniższa cena – 100%.

 

5. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący  zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.

Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:

 

URZĄD MIASTA KROSNA

Wydział Inwestycji

ul. Lwowska 28a

38-400 Krosno

 

Oferta na: ,,Modernizacja budynków Urzędu Miasta Krosna” – Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację budynku Urzędu Miasta Krosna ul. Lwowskiej 28a.

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 15.06.2023 r. przed godz. 10.00.

 

Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 15.06.2023 r. do godziny 9.00.

 

UWAGA:

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty poprzez platformę zakupową w następujący sposób: Wykonawca do złożonej oferty w formie elektronicznej zobowiązany jest dołączyć skan podpisanych wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (w tym również druk oferty). Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oryginalne wersje dokumentów.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój nr 207, w dniu 15.06.2023 r. o godz. 10.00.

 

6. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Szmyd Agnieszka – Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 a.

 

Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną, faksem - nr (13) 47 43 206, pocztą elektroniczną na adres: szmyd.agnieszka@um.krosno.pl lub za pośrednictwem plarformazakupowa.pl (dalej „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 


Wszystkie pozostałe istotne informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszeniez dnia 5.06.23.doc doc 63 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
SWZ- 05.06.23.doc doc 150.5 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4.pdf pdf 301.73 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5.pdf pdf 1046.1 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6.pdf pdf 1213.98 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7.pdf pdf 338.21 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 9.pdf pdf 459.01 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 10.pdf pdf 626.5 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Załącznik Nr 11.pdf pdf 1585.25 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Zestawienie drzwi do wymiany.pdf pdf 1333.83 2023-06-06 11:14:00 Postępowanie
Odpowiedz na pytania z dnia 07.06.23.docx docx 15.62 2023-06-07 08:28:47 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 7.pdf pdf 338.54 2023-06-07 08:28:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 15.06.23.doc doc 34 2023-06-15 14:32:52 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.doc doc 53.5 2023-06-19 11:02:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-19 11:02 Agnieszka Szmyd Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].doc

2023-06-15 14:32 Agnieszka Szmyd Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2023-06-07 08:28 Agnieszka Szmyd Odpowiedź na pytania z dnia 07.06.2023 r.

Odpowiedz na pytani [...].docx

Załącznik Nr 7.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja usługi j.w. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3456 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 318