Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2023 10:07:00 |
Składania : | 21-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-04 12:17 | Barbara Mękarska | W załączeniu informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-06-21 10:19 | Barbara Mękarska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2023-06-21 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Na realizację zamówienia przeznaczono kwotę 63.500,00 zł brutto |
2023-06-15 10:36 | Barbara Mękarska | Termin otwarcia ofert został przesunięty na 21.06.2023 r. |
2023-06-15 10:36 | Barbara Mękarska |
Do
zamawiającego
wpłynęły
pytania
w
postępowaniu
(pisownia
oryginalna): 1. Wykonawca wzywa Zamawiającego do wykreślenia zapisu w punkcie IV podpunkt 3 o treści: „Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, ze będzie dysponował min. 1 osoba zdolną do wykonywania zamówienia, która jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pracowników DDD”. 2. W odpowiedzi na ZAPYTANIE OFERTOWE na usługę dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - o wartości poniżej kwoty 130 000 zł wnioskuję o wyłączenie wymagania w stosunku do oferenta kryterium uczestnictwa opisanego w rozdziale IV, pkt. 3 zapytania: „Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że będzie dysponował min. 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pracowników DDD” I zastąpienie tego kryterium wymaganiem posiadania : 1. Certyfikatu potwierdzającego wdrożenie i stosowanie normy: EN-16366; 2. Decyzji na zbieranie i transport odpadów kat I, wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii dla firmy DDD. 3. Decyzji na dopuszczenie środka transportu spełniającego wymagania weterynaryjne wymagane do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, będących materiałem kategorii I, II, III. ODPOWIEDŹ: Zamawiający modyfikuje pkt. IV ppkt. 3 zapytania ofertowego w ten sposób, że dotychczasową treść: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że będzie dysponował min. 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia, która jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Pracowników DDD. Zastępuje treścią: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że posiada: 1. Certyfikat potwierdzający wdrożenie i stosowanie normy: EN-16366; 2. Decyzję na zbieranie i transport odpadów kat I, wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii dla firmy DDD. 3. Decyzję na dopuszczenie środka transportu spełniającego wymagania weterynaryjne wymagane do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, będących materiałem kategorii I, II, III. W związku z powyższym Zamawiający modyfikuje pkt. IV ppkt. 4 zapytania ofertowego w ten sposób, że dotychczasową treść: Wykaz dokumentów składających się na ofertę 1) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy; 2) wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – Załącznik nr 3; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 4) ew. informacja o zwolnieniu z VAT; Zastępuje treścią: Wykaz dokumentów składających się na ofertę 1) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy; 2) wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy; 4) ew. informacja o zwolnieniu z VAT; |
Komunikaty