Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.20.2023.JTB Opracowanie dokumentacji projektowej remontu placu zabaw na działce nr 1181/57 przy ul. Broniewskiego w Jastrzębiu-Zdroju

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2023 09:34:00
Składania : 14-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-06-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej remontu placu zabaw na działce nr 1181/57 przy ul. Broniewskiego
w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie:

- opracowania dokumentacji projektowo-budowlanej – projekt zagospodarowania działki,

- opracowania map do celów projektowych,

- dokonania skutecznego zgłoszenia w trybie art. 30 Prawa Budowlanego.

1.1. Dokumentacja podlegać będzie zgłoszeniu rozpoczęcia robót w Wydziale Architektury UM Jastrzębie-Zdrój.
W przypadku, gdy zakres prac projektowych przekraczać będzie procedurę zgłoszenia, należy
uzyskać pozwolenie na budowę.

1.2. Dokumentację należy sporządzić w następujących ilościach i zakresie: projekt budowlano-wykonawczy (4 egzemplarze
w wersji papierowej),
w formie elektronicznej na płycie CD (1 egzemplarz), dodatkowo kompletna dokumentacja przekazana w wersji edytowalnej w formacie .odt .doc .dwg .docx .kstx oraz w formacie .pdf. Zakres i ilość dokumentacji został określony również w Założeniach do projektowania stanowiących Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

1.3. Wykonawca dokumentacji zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności wersji papierowej z wersją cyfrową.


2. Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia projektowe:

2.1. Koncepcja zakłada rozbudowę istniejącego placu zabaw o urządzenia zabawowe przeniesione z innych placów, takie jak:

- urządzenia zabawowe „Bajkowy sklepik”;

- urządzenie „Traktor do wspinania z przyczepą”;

- huśtawka stojąca podwójna z siedziskami koszykowymi;

- huśtawka stojąca podwójna z siedziskiem płaskim;

- wieża ze zjeżdżalnią + wspinanie;

- zestaw zabawowy MyKids – wieża ze zjeżdżalnią;

- zestaw zabawowy Saturn 1N (freekids).

2.2. Projekt powinien przewidzieć:

- inwentaryzację stanu istniejącego placu zabaw wraz z urządzeniami;

- bezpieczne nawierzchnie dla urządzeń zabawowych;

- modernizację (rozbudowę) ogrodzenia dostosowanego do istniejącego ogrodzenia.

2.3. Dokumentację należy opracować w sposób umożliwiający dokonanie na jej podstawie wyceny w procedurze zamówienia publicznego, tj. powinna zawierać wszystkie prace i roboty towarzyszące (w formie opisowej lub graficznej), ponadto dokumentację należy opracować w sposób umożliwiający przeprowadzenie procedury przetargowej w oparciu o ustawę PZP (t.j. Dz. U. Z 2022 poz. 1710 z późn. zm.). Z uwagi na zachowanie zasad uczciwej konkurencji, w dokumentacji projektowej
nie należy posługiwać się nazwami własnymi materiałów.
Do dokumentacji należy dołączyć wykaz materiałów wraz
ze wskazaniem charakterystyki i parametrów.

2.4. Opracowując dokumentację należy uwzględnić wykonanie wszystkich prac niezbędnych do realizacji zadania jako całości.

2.5. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia został zawarty w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia). W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Założeniach do projektowania lub w Zaproszeniu a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.


3. Termin wykonania prac: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy, przy czym okres uzgodnień i zatwierdzeń
nie wlicza się do terminu
realizacji zamówienia.

3.1. Prace będą realizowane w następujących etapach:

3.1.1. Etap I:

1) Wstępny projekt (koncepcja).

2) Sprawdzenie koncepcji przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania oraz wniesienie ewentualnych uwag do projektu.

3.1.2. Etap II:

1) Projekt budowlany zgodny z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją oraz ustaleniami w wersji papierowej – 1 szt. oraz w wersji elektronicznej – 1 szt. (w formacie typu .dwg i formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej).

2) Sprawdzenie dokumentacji przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania oraz wniesienie ewentualnych uwag.

3.1.3. Etap III: złożenie dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego w Wydziale Architektury UM Jastrzębie-Zdrój
w celu dokonania zgłoszenia
oraz dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji w ilości i zakresie określonym w Założeniach do projektowania.

3.1.4. Etap IV: dostarczenie Zamawiającemu skutecznego zgłoszenia rozpoczęcia robót.


4. Wymagania wobec Wykonawcy:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,

b) aktualne na dzień składania zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby wskazanej w ppkt a) wyżej.

c) Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej dwa projekty w zakresie zagospodarowania terenu bez określania wartości wykonanej usługi.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekt w zakresie zagospodarowania terenu był wykonany, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował w/w projekt na rzecz Zamawiającego (MZN), wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.


5. Gwarancja i rękojmia:

5.1. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady dokumentacji projektowej na okres minimum
12 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.

5.2. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady dokumentacji projektowej na okres minimum 12 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 183.32 2023-06-05 09:34:00 Postępowanie
Zał. nr 3 Założenia do projektowania.pdf pdf 134.52 2023-06-05 09:34:00 Postępowanie
mapa.pdf pdf 3347.86 2023-06-05 09:34:00 Postępowanie
lista urządzeń.pdf pdf 3223.09 2023-06-05 09:34:00 Postępowanie
4. Zestawienie ofert.pdf pdf 70.1 2023-06-14 11:51:43 Publiczna wiadomość
ogłoszenie wyników.pdf pdf 224.22 2023-06-19 13:04:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-19 13:04 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników w załączeniu

ogłoszenie wyników.p [...].pdf

2023-06-14 11:51 Joanna Tarnacka-Brzychcy Dzień dobry.
W załączeniu Zestawienie złożonych ofert centowych.
Joanna Tarnacka-Brzychcy

4. Zestawienie ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny. Oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kopia uprawnień - Kopia uprawnień osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopia zaświadczenia o przynależności do OIIB - Kopia aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektu - Dokumenty np. referencje, poświadczenia potwierdzające należyte wykonanie dwóch projektów w okresie ostatnich 5 lat w zakresie zagospodarowania terenu bez określania wartości wykonanej usługi. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 458