Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2023 09:34:00 |
Składania : | 14-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-06-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55
jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.: „Opracowanie
dokumentacji projektowej remontu
placu zabaw na działce nr 1181/57
przy ul. Broniewskiego
w
Jastrzębiu-Zdroju”
w
zakresie:
- opracowania dokumentacji projektowo-budowlanej – projekt zagospodarowania działki,
- opracowania map do celów projektowych,
- dokonania skutecznego zgłoszenia w trybie art. 30 Prawa Budowlanego.
1.1.
Dokumentacja
podlegać będzie zgłoszeniu rozpoczęcia robót w Wydziale
Architektury UM Jastrzębie-Zdrój.
W przypadku, gdy zakres prac
projektowych przekraczać będzie procedurę zgłoszenia, należy
uzyskać
pozwolenie na budowę.
1.2.
Dokumentację
należy
sporządzić w
następujących ilościach i zakresie: projekt budowlano-wykonawczy
(4 egzemplarze
w wersji papierowej), w
formie elektronicznej na
płycie CD (1
egzemplarz), dodatkowo
kompletna
dokumentacja przekazana w
wersji
edytowalnej
w formacie
.odt .doc .dwg .docx .kstx
oraz w
formacie .pdf. Zakres
i ilość dokumentacji został określony również w Założeniach
do projektowania stanowiących Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
1.3. Wykonawca dokumentacji zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności wersji papierowej z wersją cyfrową.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz założenia projektowe:
2.1. Koncepcja zakłada rozbudowę istniejącego placu zabaw o urządzenia zabawowe przeniesione z innych placów, takie jak:
- urządzenia zabawowe „Bajkowy sklepik”;
- urządzenie „Traktor do wspinania z przyczepą”;
- huśtawka stojąca podwójna z siedziskami koszykowymi;
- huśtawka stojąca podwójna z siedziskiem płaskim;
- wieża ze zjeżdżalnią + wspinanie;
- zestaw zabawowy MyKids – wieża ze zjeżdżalnią;
- zestaw zabawowy Saturn 1N (freekids).
2.2. Projekt powinien przewidzieć:
- inwentaryzację stanu istniejącego placu zabaw wraz z urządzeniami;
- bezpieczne nawierzchnie dla urządzeń zabawowych;
- modernizację (rozbudowę) ogrodzenia dostosowanego do istniejącego ogrodzenia.
2.3.
Dokumentację
należy
opracować w sposób umożliwiający dokonanie
na jej podstawie wyceny w procedurze
zamówienia publicznego, tj. powinna zawierać wszystkie prace i
roboty towarzyszące (w formie opisowej lub graficznej), ponadto
dokumentację należy opracować w sposób umożliwiający
przeprowadzenie procedury
przetargowej w oparciu o ustawę PZP (t.j.
Dz.
U. Z 2022 poz. 1710 z późn. zm.). Z
uwagi na zachowanie zasad uczciwej konkurencji, w
dokumentacji projektowej
nie należy posługiwać się nazwami
własnymi materiałów. Do
dokumentacji należy dołączyć wykaz materiałów wraz
ze
wskazaniem charakterystyki i parametrów.
2.4. Opracowując dokumentację należy uwzględnić wykonanie wszystkich prac niezbędnych do realizacji zadania jako całości.
2.5. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia został zawarty w Założeniach do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia). W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Założeniach do projektowania lub w Zaproszeniu a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
2.6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
3.
Termin
wykonania prac:
do 2
miesięcy od daty podpisania umowy,
przy czym okres uzgodnień i zatwierdzeń
nie wlicza się do
terminu realizacji
zamówienia.
3.1. Prace będą realizowane w następujących etapach:
3.1.1. Etap I:
1) Wstępny projekt (koncepcja).
2) Sprawdzenie koncepcji przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania oraz wniesienie ewentualnych uwag do projektu.
3.1.2. Etap II:
1) Projekt budowlany zgodny z zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją oraz ustaleniami w wersji papierowej – 1 szt. oraz w wersji elektronicznej – 1 szt. (w formacie typu .dwg i formacie .pdf oraz w wersji edytowalnej).
2) Sprawdzenie dokumentacji przez Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania oraz wniesienie ewentualnych uwag.
3.1.3.
Etap III:
złożenie
dokumentacji zatwierdzonej przez Zamawiającego w Wydziale
Architektury UM Jastrzębie-Zdrój
w celu dokonania zgłoszenia
oraz
dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji w ilości i zakresie
określonym w Założeniach do projektowania.
3.1.4. Etap IV: dostarczenie Zamawiającemu skutecznego zgłoszenia rozpoczęcia robót.
4. Wymagania wobec Wykonawcy:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) aktualne na dzień składania zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby wskazanej w ppkt a) wyżej.
c)
Wykonawca
wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat
przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej dwa
projekty
w zakresie zagospodarowania
terenu bez
określania wartości wykonanej usługi.
Dowodami
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego projekt w zakresie
zagospodarowania terenu był
wykonany, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów
– inne dokumenty.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował w/w projekt na rzecz Zamawiającego (MZN), wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.
5. Gwarancja i rękojmia:
5.1.
Wykonawca
projektu udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady dokumentacji
projektowej na okres minimum
12
miesięcy
od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych
na podstawie dokumentacji.
5.2. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady dokumentacji projektowej na okres minimum 12 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.
2023-06-19 13:04 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie wyników w załączeniu |
2023-06-14 11:51 | Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Dzień
dobry. W załączeniu Zestawienie złożonych ofert centowych. Joanna Tarnacka-Brzychcy |
Komunikaty