Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WIM 271.2.35.2023 Zaprojektowanie i wyk. robót budowlanych: dostawa i montaż urządzenia zabawowego wraz z wyk. nawierzchni bezpiecznej, ul. Żółwińska 5 w Bydgoszczy.

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Department: Wydział Inwestycji Miasta
Deadlines:
Published : 01-06-2023 11:27:00
Placing offers : 09-06-2023 11:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

OGŁOSZENIE o ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.35.2023 z dnia     01.06.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)

 

1.      Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 900, rozdział 90095,
pn.:
Rozbudowa placu na ul. Żółwińskiej 5 na os. Łęgnowo (Program BBO)”.

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu nowego urządzenia zabawowego (huśtawki typu „bocianie gniazdo”) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej na terenie rekreacyjnym przy ul. Żółwińskiej 5 w Bydgoszczy, na dz. ew. nr 4/98 w obrębie 137, na osiedlu Łęgnowo w ramach inwestycji Miasta pn.: Rozbudowa placu na ul. Żółwińskiej 5 na os. Łęgnowo (Program BBO)” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik pn. Opis przedmiotu zamówienia.   

2.1 Wymagania przedmiotowe:

Oferowane urządzenie powinno:

1)   posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenie i jego montaż;

2)   posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli
i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji oraz jej bezpieczeństwa.

 

3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1)   prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,

2)   dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3)   posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich trzech lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej inwestycji typu: plac zabaw – referencje).

4.  Załączniki do ogłoszenia:

1)     Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2)     Wzór umowy (zał. nr 2),

3)     Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (do podpisania) (zał. nr 3),

4)     Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5)     Mapa zasadnicza (zał. nr 5),

6)     Podział ceny na składniki – do wypełnienia przez Wykonawcę (zał. nr 6),

 

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6.       Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.

 

 

6.2. Sposób oceny ofert:

1)    ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)     w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3)    inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4)    nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5)    ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6)    Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

6.3.   Warunki płatności:

1)   podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2)   termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

 

6.      Termin wykonania zamówienia:  3 miesiące od daty zawarcia umowy, w tym:

w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy  - wykonanie koncepcji rozbudowy placu zabaw.

 

7.                Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:  

Andrzej Bizon, Główny Specjalista WIM, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 58 149,

Lubomiła Pietkun, Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 437.

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl

 

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 09.06.2023 r. o godz. 1100

 

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1)   Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),

2)   Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt 3,
ppkt 1),

3)   Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt 3, ppkt 2);

4)   Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),

5)   Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

6)   Wypełniony załącznik pn.: Podział ceny na składniki (zał. nr 6),

7)   Certyfikaty i dokumenty  potwierdzające zgodność urządzeń z polskimi normami (pkt 2.1, ppkt 2);

8)   Oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji (pkt 2.1, ppkt 1);

 

Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-9 załączników spowoduje odrzucenie oferty.       

 

11.   Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)     wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)     wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)     wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

12.   W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

13.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

 

 

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Dyrektor Wydziału

Bogdan Tyborski

 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zal. nr 1 OPZ.pdf pdf 753.89 2023-06-01 11:27:00 Proceeding
Zał nr 2 - umowa.pdf pdf 385.67 2023-06-01 11:27:00 Proceeding
Zał nr 5 - mapa zasadnicza.pdf pdf 258.68 2023-06-01 11:27:00 Proceeding
Zał nr 6 - PCNS doposażenie plac zabaw ul. Żółwińska.pdf pdf 433.92 2023-06-01 11:27:00 Proceeding
zał. 3 - rodo.pdf pdf 195.83 2023-06-01 11:27:00 Proceeding
zał. nr 4 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 334.68 2023-06-01 11:27:00 Proceeding
unieważnienie.pdf pdf 28.6 2023-06-09 13:34:19 Public message

Announcements

2023-06-09 13:34 Justyna Pabian Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

unieważnienie.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zaprojektowanie i wyk. robót budowlanych: dostawa i montaż urządzenia zabawowego wraz z wyk. nawierzchni bezpiecznej, ul. Żółwińska 5 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy. 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym i wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy, zgodnie ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 303