Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2/ER/2023 Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, serwis i konserwacja kserokopiarek orzaz urządzeń wielofunkcyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2023 13:50:00
Składania : 15-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 15-06-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert w siedzibie Zamawiającego.


Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, konserwacja i serwis kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

Zapytanie ofertowe Nr 2/ER/2023

Data zamieszczenia ogłoszenia: 31.05.2023 r.

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków

Informacje dotyczące zamówienia:

1.      Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, konserwacja i serwis kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy (wzór umowy w załączeniu).

2.      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.06.2023 r. do godz. 10 00

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.06.2023 o godz. 10 30, Pawilon M IV, Dział Realizacji Zamówień.

3.      Miejsce składania ofert :

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A V - Centrum  Administracyjno – Konferencyjno – Szkoleniowego (Dziennik Podawczy) lub na Platformie Zakupowej Szpitala.

4.      Kryterium oceny oferty: cena oferty brutto - 100%

5.      Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

  1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

7.      Do oferty należy dołączyć autoryzację na urządzenia – Develop.

Warunki zgłaszania oferty:

       1. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić

       2.  Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie

            lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania, podpisaną

            przez osobę upoważnioną do  występowania w imieniu Wykonawcy.

            Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to     

            pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do  

            podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i  musi być

            złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę     

            wymienioną w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania  

            Wykonawcy lub przez notariusza.

        3. Oferta winna zawierać datę końcową związania ofertą, nie krótszą  niż 3 tygodnie od   

            daty złożenia oferty.

Kontakt w sprawie ogłoszenia – tel. (12) 614 22 36 , e-mail: drz@szpitaljp2.krakow.pl

 

Spis urządzeń wielofunkcyjnych

Lp.

Nazwa sprzętu

Ilość sprzętu

Ilość przeglądów w ciągu roku jednego urządzenia

1.

Utax 3060i                          

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

2.

Develop Ineo +3320           

1 szt.

4 przeglądy  (co 3 miesiące)

3.

Develop Ineo +3350           

2 szt.

4 przeglądy  (co 3 miesiące)

4.

Develop Ineo +3351         

2 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

5.

Develop Ineo 4020             

7 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

6.

Develop Ineo 4020i

6 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

7.

Develop Ineo 4050

2 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

8.

Develop Ineo 4052

1 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

9.

Develop Ineo 4422

2 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

10.

Develop Ineo 3622

1 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

11.

Develop Ineo 227

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

12.

Develop Ineo 185

1 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

13.

Develop Ineo 283

2 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

14.

Develop Ineo 284

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

15.

Develop Ineo 2050i

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

16.

Develop Ineo +258

4 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

17.

Develop Ineo 224

2 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

 18.

Develop Ineo 284

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

19.

Develop Ineo +35

3 szt.

4 przeglądy (co 3 miesiące)

20.

Develop Ineo 215

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

21.

Develop Ineo +250i

6 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

22.

Develop Ineo +3320i

6 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

23.

Develop Ineo 5020i

8 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

24.

Develop Ineo +257i

4 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

25.

Konica Minolta Bizhub 36

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

26.

Konica Minolta Bizhub 363

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

 27.

Konica Minolta Bizhub C220

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

28.

Konica Minolta Bizhub C224

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

29.

Konica Minolta Bizhub 162

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

30.

Canon 1024

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

31.

Canon 2020

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

32.

Canon 2016

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

33.

Ricoh Aficio 1515

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

34.

Lexmark XM 1145

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

35.

Lexmark work centre 7120

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

36.

Lexmark X654de

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

37.

Sharp MX-M264N

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)

38.

Kyocera Taskalfa 250i

1 szt.

3 przeglądy  (co 4 miesiące)


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 12 614 22 36  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy.docx docx 14.56 2023-05-31 13:50:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.docx docx 17.12 2023-05-31 13:50:00 Postępowanie
Obowiązek informacyjny.docx docx 15.41 2023-05-31 13:50:00 Postępowanie
Wbór oferty.docx docx 14.11 2023-06-27 09:01:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-27 09:01 Stanisław Niemiec W załączeniu ceny ofert oraz wybór oferty

Wbór oferty.docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354