Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawę fabrycznie nowych drukarek etykiet w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

Grzegorz Kaszuba
Powiat Poddębicki
Termin:
Zamieszczenia : 30-05-2023 12:16:00
Składania : 02-06-2023 12:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 

Zapytanie ofertowe



I.     ZAMAWIAJĄCY: 

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach,

99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16, tel. 043 678 78 60, faks 043 678 27 01, e- mail: powiat@poddebicki.pl

 

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Poddębickiego dalej „Zamawiający”, zaprasza do składania ofert na:

 

„Dostawę fabrycznie nowych  drukarek etykiet  w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia”

Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice.

 

II.     OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Kody CPV:

— Główny kod CPV: 30232600-0 – Kodery;

30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety;

42962000-7 -Urządzenia drukujące i graficzne

 

2. Zamawiający zainteresowany jest dostawą: fabrycznie nowych drukarek etykiet                       w ilości 4 sztuk.

 

3. Specyfikacja sprzętu: została określona w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.

 

4. Dodatkowe wymagania:

1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.

2. Oferowane drukarki muszą posiadać w Polsce pełne wsparcie producenta.

3. W cenę wliczony koszt dostawy sprzętu i materiałów do siedziby zamawiającego.

4. Dopuszczamy użycie zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych jeżeli

nie spowoduje to skrócenia lub utraty gwarancji na drukarki, zapewni porównywalną

z oryginałem trwałość i jakość wydruku, oraz nie mniejszą wydajność.

 

5. Środki na planowany zakup / dostawę  pochodzą z: Skarbu Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska Cyfrowa, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

 

6. Zamawiający ma prawo do unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I OKRES GWARANCJI:

 

1. Termin realizacji dostawy: do 30 dni od dnia złożenia zapotrzebowania/ zamówienia.

 

2. Minimalny wymagany okres gwarancji producenta to: 12 miesięcy.

 

 

IV. TERMIN PŁATNOŚCI:

1.Warunki płatności – przelew z rachunku Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty

dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, po odbiorze przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

 

 

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest:

·         Grzegorz Kaszuba – Informatyk, Wydział Organizacyjny, tel. 043-678-78-33, e-mail: informatyk@poddebicki.pl

·         Łukasz Drewniak –Naczelnik Wydziału Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych, inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. 043-678-78-44, e-mail: ldrewniak@poddebicki.pl 

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za dostawę przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowych dostaw. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;

2. spełnienie parametrów – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnieniu warunków i niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3;

4. CEDIG lub KRS.

 

VII. KRYTERIA OCENY OFERT dla wszystkich części:

 

Cena – 100% - najniższa cena

 

1. Ocenie będzie poddana oferta Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i oferta nie podlega odrzuceniu.

 

2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej                       z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

 

3. Wartość oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

5. Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną spełniająca warunki postawione przez

    Zamawiającego.

 

 

VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

 Ofertę przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego rozeznania należy złożyć:

-    za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/pn/poddebicki

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 2023.06.02 do godziny 12.00

 

 

 

IX.   WYKLUCZENIE

 

1.      Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy  o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z konkursu zamawiający wyklucza:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych                           w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,                          o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym                               w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych                                         w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,                         o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;

3)  wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej                                   o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.

4) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).

X.     INFORMACJE DODATKOWE

 

1.  Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni.

2.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty.

3.  Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od dostarczenia zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

6.  W przypadku zbieżności cen Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy podali taką samą cenę w ofercie na realizację przedmiotowego zadania do złożenia dodatkowej oferty. Jednocześnie zastrzega się, że Wykonawca w dodatkowej ofercie cenowej nie może przedstawić ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie.

7.  Ze względu na wartość szacunkowa zamówienia niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.

8.  Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

9.  Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – zapytanie ofertowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji złożonych ofert.

 

 

 

 

XI. ZAŁĄCZNIKI:

 

- Formularz oferty/oferta cenowa – załącznik nr 1;

- Parametry– załącznik nr 2;

- Oświadczenie o spełnieniu warunków i niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3;

- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 4.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Drukarki_etykiet_Załacznik nr 3 - oświadczenia.doc doc 90 2023-05-30 12:16:00 Postępowanie
Drukarki_etykiet_Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.docx docx 60.79 2023-05-30 12:16:00 Postępowanie
Drukarki_etykiet_Załącznik nr 2 - parametry.docx docx 56.94 2023-05-30 12:16:00 Postępowanie
Drukarki_etykiet_Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna RODO.docx docx 54.97 2023-05-30 12:16:00 Postępowanie
Drukarki_etykiet_Zapytanie ofertowe.pdf pdf 939.85 2023-05-30 12:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa fabrycznie nowych drukarek etykiet Proszę o załączenie wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr. 1 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr. 3 oraz parametry techniczne - załącznik nr. 2 - Należy załączyć wypełniony załącznik nr. 2 i nr. 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 CEIDG lub KRS - Należy załączyć CEIDG lub KRS (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 173