Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-05-2023 10:42:00 |
Składania : | 02-06-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 02-06-2023 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Nr referencyjny nadany sprawie przez
Zamawiającego: ZP.26.27.2023
Starachowice 30.05.2023r.
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr
tel. 41 275 41 41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
Centrum usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 złotych, prowadzonym na podstawie regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zmówień publicznych (Dz.U z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na organizację usług kulturalnych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest organizacja czterech usług w postaci wyjazdów do obiektów kultury dla grupy 50 osób każda (trzy wyjazdy do teatru oraz jeden do filharmonii tj. łącznie 200 osób) zlokalizowanych na terenie Miasta Radom lub Miasta Kielce.
2. Wykonawca musi pokryć koszty biletów dla wszystkich uczestników wyjazdu (łącznie 150 do teatru i 50 do filharmonii). Wykonawca powinien zakupić bilety wstępu przed przyjazdem uczestników, tak aby na miejscu uczestnicy nie musieli oczekiwać w kolejce.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprawnego technicznie, posiadającego ważne badanie techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW, środka transportu klasy turystycznej o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż przewidywana liczba uczestników wyjazdu do przewozu wszystkich uczestników, którym przewiezie uczestników na trasie Starachowice-Radom-Starachowice lub Starachowice-Kielce-Starachowice, a w przypadku awarii do podstawienia zastępczego środka transportu.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie usługi transportu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt i ryzyko zastępczego wykonania usługi przez innego przewoźnika. Powierzenie zastępczego wykonania usługi innemu przewoźnikowi nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania i zaniedbania podczas wykonywania usługi przez zastępczego przewoźnika, jak za własne działania i zaniedbania.
5. W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy, Zleceniobiorca zobowiązuje się do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na koszt własny.
6. Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo osób (uczestników i osób trzecich) i mienia podczas wykonywania usługi transportowej. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna.
7. Wszelkie dodatkowe koszty (w tym koszty parkingu) po stronie Wykonawcy.
8. Wykonawca musi zapewnić ubezpieczenie NNW dla uczestników (na minimum 10 000,00 zł dla każdego uczestnika). Zamawiające poda Wykonawcy listę uczestników najpóźniej dzień przed planowanym wyjazdem).
9. Oferta powinna zawierać:
a) usługa autokarowa - wynajem klimatyzowanego autokaru,
b) bilety wstępu do teatru lub filharmonii,
c) opłaty parkingowe,
d) ubezpieczenie NNW uczestników,
e) inne opłaty wynikające z organizacji wycieczki wyszczególnione przez Wykonawcę w ofercie.
Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2023 r.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
Kryteria Cena – 100%
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ----------- x 100 pkt gdzie 1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WARUNKI WYKLUCZENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 2
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności do realizacji przedmiotu zamówienia . Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 1.
3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 1.
VII. INFORMACJE DOT. PŁATNOŚCI
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach.
VIII. INFORMACJE DODATKOWE
1) Zamawiający udzieli zamówienia i podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.
2) Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus.
3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.
4) Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-05 08:14 | Agnieszka Celuch |
Centrum
Usług
Społecznych
w
Starachowicach
w
przedmiotowym
postępowaniu
Zamawiający
wybrał
ofertę
firmy: NEW Chellenge Pani Magdalena Śiśkiewicz 30-363 Kraków ul. Rydlówka 5/107 |
Komunikaty