Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.26.2023 Organizacja czterech 1-dniowych wycieczek na baseny mineralne do Solca-Zdroju

Agnieszka Celuch
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-05-2023 10:13:00
Składania : 02-06-2023 13:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZP.26.26.2023                         Starachowice 30.05.2023r.


NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:               

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku                          w godz. od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275-41-41


1.  TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,  bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi organizacji czterech 1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju.

2.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1)      Przedmiotem zamówienia jest organizacja czterech 1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju.

2)      Powyższa usługa polegać będzie na organizacji czterech 1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju, każda dla 50 osób dorosłych (w tym 48 osób powyżej 60 roku życia oraz dwie osoby do 60 roku życia) tylko w dni robocze w terminach wskazanych przez Zamawiającego.

3)  Wykonawca musi zapewnić autokar klimatyzowany do przewozu minimum 50 osób. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprawnego technicznie, posiadającego ważne badanie techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW, środka transportu klasy turystycznej o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż przewidywana liczba uczestników wyjazdu do przewozu wszystkich uczestników, którym przewiezie uczestników na trasie Starachowice - Solec-Zdrój - Starachowice a w przypadku awarii do podstawienia zastępczego środka transportu.

4)      W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy zapewnienie usługi transportu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt i ryzyko zastępczego wykonania usługi przez innego przewoźnika. Powierzenie zastępczego wykonania usługi innemu przewoźnikowi nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania i zaniedbania podczas wykonywania  usługi przez zastępczego przewoźnika, jak za własne działania i zaniedbania.

5)      W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy, Zleceniobiorca zobowiązuje się do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na koszt własny.

6)      Wyjazdy powinny odbywać się tylko w dni robocze, zgodnie z poniższym harmonogramem:

- godz. 7.30 – wyjazd ze Starachowic (parking Starachowice ul. Armii Krajowej 28)

- godz. 10.00 - 13.00 - pobyt na basenach siarkowych, mineralnych w Solcu-Zdroju

- godz. 13.30 - 14.30 – dwudaniowy obiad w restauracji+ kawa lub herbata

- godz. 14.30 – 15.30 – czas wolny

- godz. 15.30 - 17.30 - przejazd do Starachowic (parking Starachowice ul. Armii Krajowej 28)

5) Oferta powinna zawierać:

a) usługa autokarowa - wynajem klimatyzowanego autokaru,

b) bilety wstępu baseny siarkowe, mineralne (na okres 3 godziny),

c) opłaty parkingowe,

d) ubezpieczenie NNW uczestników, (Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników najpóźniej dzień przed planowanym wyjazdem na wycieczkę),

e) dwudaniowy obiad (menu do uzgodnienia Stron), np.

·            I danie: zupa pomidorowa/ zupa warzywna/ zupa gulasz/żurek

·            II danie: ziemniaki z wody/puree/ryż, kotlet schabowy/ kotlet drobiowy/ dewolaj  oraz zestaw surówek;

·            kawa lub herbata (do wyboru),

f) inne opłaty wynikające z organizacji wycieczki wyszczególnione przez Wykonawcę w ofercie.

3.    TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Organizacja 1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2023 r. Terminy zostaną uzgodnione w porozumieniu Stron.

4.        KRYTERIA OCENY OFERT

Kryteria Cena – 100%

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

       C min

C = ----------- x 100 pkt gdzie 1 pkt = 1%

         C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty.

5.              WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).  Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 2

2)        Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 1

3)        Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 1

6.      INFORMACJE DOT. PŁATNOŚCI

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 

7. INFORMACJE DODATKOWE

1)   Zamawiający udzieli zamówienia i podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.

2)   Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus.

3)   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.

4) Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo osób (uczestników i osób trzecich) i mienia podczas wykonywania usługi transportowej. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna.








Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 18.58 2023-05-30 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 17.88 2023-05-30 10:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula RODO.docx docx 17.85 2023-05-30 10:13:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.doc doc 1010.5 2023-05-30 10:13:00 Postępowanie
raport.pdf pdf 89.2 2023-06-05 08:17:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-05 08:17 Agnieszka Celuch Centrum Usług Społecznych w Starachowicach w przedmiotowym postępowaniu wybrał ofertę firmy :
INVENTUM Sp.zo.o. 33-300 Nowy Sącz ul. Siemieradzkiego 11a/2

raport.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Organizacja wycieczki do Solca-Zdroju na baseny mineralne Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 4 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia zwarcia umowy do dnia 30 listopada 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, bilety wstępu, obiad dwudaniowy, ubezpieczenie uczestników, koszty parkingu i inne opłaty wynikające z organizacji wycieczki po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 198