Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-05-2023 10:13:00 |
Składania : | 02-06-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 02-06-2023 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Nr referencyjny nadany sprawie przez
Zamawiającego: ZP.26.26.2023 Starachowice 30.05.2023r.
NAZWA
ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum
Usług Społecznych w Starachowicach ul.
Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny
pracy: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 Nr
tel.
41 275-41-41 |
1. TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza
do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych,
prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień,
finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,
bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi organizacji czterech 1-dniowych wycieczek do
Solca-Zdroju.
2.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja czterech 1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju.
2) Powyższa usługa polegać będzie na organizacji czterech 1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju, każda dla 50 osób dorosłych (w tym 48 osób powyżej 60 roku życia oraz dwie osoby do 60 roku życia) tylko w dni robocze w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
3) Wykonawca musi zapewnić autokar klimatyzowany do przewozu minimum 50 osób. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprawnego technicznie, posiadającego ważne badanie techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW, środka transportu klasy turystycznej o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż przewidywana liczba uczestników wyjazdu do przewozu wszystkich uczestników, którym przewiezie uczestników na trasie Starachowice - Solec-Zdrój - Starachowice a w przypadku awarii do podstawienia zastępczego środka transportu.
4)
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających
Wykonawcy zapewnienie usługi transportu, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia
na własny koszt i ryzyko zastępczego wykonania usługi przez innego przewoźnika.
Powierzenie zastępczego wykonania usługi innemu przewoźnikowi nie zmienia
zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny
za działania i zaniedbania podczas wykonywania usługi przez
zastępczego przewoźnika, jak za własne działania i zaniedbania.
5) W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenia go przez policję lub inne organy do tego uprawnione do jazdy, Zleceniobiorca zobowiązuje się do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na koszt własny.
6) Wyjazdy powinny odbywać się tylko w dni robocze, zgodnie z poniższym harmonogramem:
- godz. 7.30 – wyjazd ze Starachowic (parking Starachowice ul. Armii Krajowej 28)
- godz. 10.00 - 13.00 - pobyt na basenach siarkowych, mineralnych w Solcu-Zdroju
- godz. 13.30 - 14.30 – dwudaniowy obiad w restauracji+ kawa lub herbata
- godz. 14.30 – 15.30 – czas wolny
- godz. 15.30 - 17.30 - przejazd do Starachowic (parking Starachowice ul. Armii Krajowej 28)
5) Oferta powinna zawierać:
a) usługa autokarowa - wynajem klimatyzowanego autokaru,
b) bilety wstępu baseny siarkowe, mineralne (na okres 3 godziny),
c) opłaty parkingowe,
d) ubezpieczenie NNW uczestników, (Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników najpóźniej dzień przed planowanym wyjazdem na wycieczkę),
e) dwudaniowy obiad (menu do uzgodnienia Stron), np.
· I danie: zupa pomidorowa/ zupa warzywna/ zupa gulasz/żurek
·
II danie:
ziemniaki z wody/puree/ryż, kotlet schabowy/ kotlet drobiowy/ dewolaj oraz zestaw surówek;
· kawa lub herbata (do wyboru),
f) inne opłaty wynikające z organizacji wycieczki wyszczególnione przez Wykonawcę w ofercie.
3.
TERMIN
WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Organizacja
1-dniowych wycieczek do Solca-Zdroju nastąpi w okresie od dnia zawarcia umowy do
30 listopada 2023 r. Terminy zostaną uzgodnione w porozumieniu Stron.
4.
KRYTERIA
OCENY OFERT
Kryteria Cena – 100%
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ----------- x 100 pkt gdzie 1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty.
5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 2
2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 1
3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie według załącznika nr 1
6. INFORMACJE DOT. PŁATNOŚCI
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem
metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty
doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach.
7. INFORMACJE DODATKOWE
1) Zamawiający udzieli zamówienia i podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.
2) Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus.
3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.
4) Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo osób (uczestników i osób trzecich) i mienia podczas wykonywania usługi transportowej. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-05 08:17 | Agnieszka Celuch |
Centrum
Usług
Społecznych
w
Starachowicach
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrał
ofertę
firmy
:
INVENTUM Sp.zo.o. 33-300 Nowy Sącz ul. Siemieradzkiego 11a/2 |
Komunikaty