Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.B33 ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2023 13:26:00
Składania : 18-10-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

3.B33 ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC)

budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce

(Intermarche, Bricomarche)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data: 14.09.2023

1.  Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 379 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69 stacji paliw działających przy wybranych sklepach.

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.  Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.   Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zrealizuje dostawę, montaż i uruchomienie dwustanowiskowych (opcjonalnie trzystanowiskowych) stacji ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach ogólnodostępnych na parkingach sklepów Grupy Muszkieterów składającej się z sieci Intermarche i Bricomarche znajdujących się na terenie Polski.

Zapytanie obejmuje wszystkie roboty budowlano instalacyjne niezbędne do uruchomienia stacji, zgłoszenie przeprowadzenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem wymaganej dokumentacji w tym zakresie oraz niezbędne odbiory techniczne określone w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2021 poz. 110 z późn. zm.),   w ustawie z dnia 2 grudnia 2021 o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2021 poz. 2269) jak również wg. specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2

Jednocześnie oferenci mając możliwość składania ofert częściowych, tzn. mogą przedstawić np.:

ü kompleksowe rozwiązanie związane z budową, uruchomieniem i utrzymaniem stacji ładowania w formacje zakładającej pokrycie wszystkich kosztów instalacji oraz utrzymania przez wykonawcę (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa]  pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów oferent przedstawi swoją propozycję współpracy załączając ją na platformie zakupowej - Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy),

ü dostawę stacji ładowania wraz z montażem bez opcji dostarczenia oprogramowania i utrzymania,

ü dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania.

2.   Stacje ładowania powinny mieć możliwość obsługi jednocześnie dwóch samochodów (opcjonalnie trzech) oraz dawać możliwość dostępu i płatności do jak najszerszej szerszej gamy płatności;

3.   Dla stacji ładowania prądem stałym powinny być DC złącze CCS (opcjonalnie kable AC) lub CCS + CHadeMO (opcjonalnie kable AC) niemniej jednak stacje winny się charakteryzować modułowością konstrukcji i skalowalnością, które mogą umożliwić dostosowanie stacji ładowania samochodów przyszłych generacji;

4.   Zamawiający zakłada, iż w zależności od rodzaju obiektu, lokalizacji jak również zapotrzebowania mogą być zastosowane różne konfiguracje stacji ładowania;

5.   Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

6.   „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy spółki MGI Polska sp. z o.o., będącej centralą zakupową dla sieci Bricomarche oraz SCA PR Polska sp. z o.o., będącej centralą zakupową dla sieci Intermarche należących w skład Grupy Muszkieterów.

7.   Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

3.  Wymagania dotyczące Oferenta

1.     Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;

2.       Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 zamówień, których przedmiotem była np. dostawa wraz z montażem stacji ładowania samochodów elektrycznych, które uzyskały dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny zakres częściowy zawarty w zapytaniu;

3.     Oferent powinien gwarantować pomoc w zakresie odbiorów technicznych wymaganych przepisami prawa m.in. Urzędu Dozoru Technicznego (UDT);

4.    Warunki udziału w postępowaniu

1.     Ofertę prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.     Oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.     Oferent jest zobowiązany do podpisania i przesłania Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 - Umowa_NDA_ITM_POLSKA ).

Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie postępowania.

Podpisany oryginał w dwóch egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy wysłać na adres:

„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski

Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo – dokumenty nie podpisuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również na platformie w momencie składania oferty.

4.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

5.    Zastrzeżenia

1.     Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości;

2.     Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

3.     Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC;

4.     Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.     Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;

6.     Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;

7.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

8.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;

9.     Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;

10.  Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.

11.  Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;

12.  Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;

6.     Wymagania dotyczące oferty

1.   Oferta powinna być zatytułowana:

Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7 do przygotowania przez Oferenta.

2.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami;

3.   Informacje związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając „Załącznik nr 6 – Opis techniczny” objętych ofertą w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem.

4.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;

5.   Cena winna być złożona w pliku Załącznik nr 4 – Oferta cenowauzupełniając w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem,

6.   Warunki utrzymania do uzupełniania w pliku „Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie uzupełniając w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem,

Osobne pakiety dla serwisu sprzętu, osobne dla oprogramowania,  oraz osobne pakiety dla serwisu sprzętu wraz z oprogramowaniem jeżeli jest taka możliwość:

a)     godziny pracy Help Desk [od hh:mm do hh:mm]

b)     godziny interwencji techników w sklepach [od hh:mm do hh:mm]

c)     czasu reakcji na zgłoszone anomalie z podziałem na:

ü  blokujące

ü  ważne

ü  drugorzędne

1.2  Czas na rozwiązanie anomalii z podziałem na:

ü  blokujące

ü  ważne

ü  drugorzędne

b)     Stopnia zapewnionej dostępności (wyrażonego w procentach) do oferowanego Systemu  w skali roku.

7.   Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne dokumenty techniczne w tym karty katalogowe i atest proponowanych ładowarek i rozwiązań;

8.   Warunki płatności

a.    jeśli Zamawiający będzie miał dokonywać płatność (np. za dostawę stacji ładowania wraz z montażem lub oprogramowanie wraz z utrzymaniem) termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT;

b.    Termin ważności oferty - minimum 120 dni od akceptacji ostatecznej oferty.

7.     Kryteria oceny ofert

Element oceny stacji ładowania pojazdów elektrycznych (urządzenie)

Waga

CENA

60%

Koszt przygotowania rozwiązania przed zakupem stacji ładowania pojazdów

Koszt zakupu i utrzymania stacji ładowania pojazdów

Koszt instalacji stacji ładowania pojazdów

WSPARCIE TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE

15%

Oferent powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz serwis posprzedażowy.

Oceniana będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy.

Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy stacji ładowania pojazdów

CZAS DOSTAWY

15%

Oceniana będzie gotowość dostawcy do dostarczenia sprzętu wraz z montażem lub wariantu, który  będzie dedykowany dla danego sklepu

GWARANCJA

10%

Gwarancja na produkt (ilość lat)

Gwarancja na montaż (ilość lat)

SUMA kontrolna

100%

Element oceny systemu zarządzania / usługi ładowania / systemu płatności / aplikacji na stacji ładowania pojazdów elektrycznych

Waga

CENA

60%

Koszt zakupu, wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania stacją ładowania pojazdów

Koszt zakupu, wdrożenia i utrzymania dostawy usługi ładowania na stacji ładowania pojazdów

Koszt zakupu, wdrożenia i utrzymania systemu płatności na stacji ładowania pojazdów

Koszt zakupu, wdrożenia i utrzymania aplikacji do ładowania pojazdów

Koszt roamingu

Koszt Call center

WSPARCIE TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE

20%

Oferent powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz serwis posprzedażowy Oceniana będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy.

Referencje Dostawcy (rynek PL) w zakresie systemu zarządzania / usługi ładowania / systemu płatności / aplikacji na stacji ładowania pojazdów

CZAS DOSTAWY

20%

Oceniana będzie gotowość dostawcy do dostarczenia rozwiązania / aplikacji lub wariantu, który będzie dedykowany dla danego sklepu.

SUMA kontrolna

100%

Element oceny propozycji oferenta za dzierżawę miejsca pod stację ładowania pojazdów elektrycznych

Waga

WARUNKI WSPÓŁPRACY

60%

Korzyści dla udostępniającego miejsce na parkingu pod stację ładowania pojazdów elektrycznych

Okres umowy

 

SERWIS / DOŚWIADCZENIE

20%

Oceniana będzie szybkość reakcji dostawcy na ewentualne problemy

Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy stacji ładowania pojazdów

CZAS DOSTAWY

20%

Oceniana będzie gotowość dostawcy do uruchomienia rozwiązania dedykowanego dla danego sklepu

SUMA kontrolna

100%

100%

8.  Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

02.10.2023 godz. 10:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

25.09.2023 godz. 09:00

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

29.09.2023

4.

Przewidywany termin oceny ofert

40-41 tydzień 2023

9.     Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.     Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.     W przypadku pytań:

a.     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”

b.     pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.     Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

4.     Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

  1. Załączniki

1.   Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,

2.   Załącznik nr 2  - Specyfikacja,

3.   Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA,

4.   Załącznik nr 4 – Oferta cenowa,

5.   Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie,

6.   Załącznik nr 6 – Opis techniczny,

7.   Załącznik nr 7– Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) - do przygotowania przez Oferenta,

8.   Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa]  pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów – do przygotowania przez Oferenta, jeżeli jest możliwość przedstawienia takiej wersji współpracy

9.   Załącznik nr 9 – Lista sklepów Intermarche i Bricomarche

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Specyfikacja,.pdf pdf 205.76 2023-09-14 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 – Lista sklepów Intermarche i Bricomarche.xlsx xlsx 39.76 2023-09-14 13:26:00 Postępowanie
RFP 3.B33 ŁADOWARKI SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH.pdf pdf 921.66 2023-09-14 13:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 – Oferta cenowa.xlsx xlsx 41.94 2023-09-14 13:26:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy.xlsx xlsx 34.27 2023-09-14 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 6 – Opis techniczny.xlsx xlsx 42.39 2023-09-14 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA.doc doc 99 2023-09-14 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie.xlsx xlsx 29.77 2023-09-14 13:26:00 Kryterium
Załącznik nr 9 – Lista sklepów Intermarche i Bricomarche v 2.xlsx xlsx 44.23 2023-10-03 15:25:49 Publiczna wiadomość
Pytania i odp 2023 10 05.pdf pdf 237.5 2023-10-05 13:41:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-17 15:59 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Pytanie:
W związku z przesunięciem terminu składania ofert uprzejmie proszę o informację jaki jest obecnie "Przewidywany termin oceny ofert".

ODP.
Planujemy rozpocząć analizę ofert w tygodniu 42.
W tygodniu 43-44 przewidujemy spotkania z wybranymi oferentami po analizie ofert.


Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-17 15:46 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Ze względu na problemy z platformą czas składania ofert został wydłużony do 18 10 2023 godz 09:00.


Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-17 14:24 Łukasz Sobolewski Dzień dobry


Pytanie:

mam pytanie odnośnie ostatniej wiadomości "Dzień dobry

W związku z kolejnymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 17 10 2023 (wtorek) do godziny 16:00.

Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517)

Dopiero oferty złożone po tym czasie będziemy analizować.'

Czy składając ofertę w piątek musimy jeszcze raz załączać załączniki? Nie do końca rozumiemy co się kryje pod zdaniem "Dopiero oferty złożone po tym czasie będziemy analizować"

ODP.
Wydłużenie czasu składania ofert nie wpływa na złożone oferty.
Daje szansę jedynie na złożenie ofert przez podmioty, które jej jeszcze nie złożyły.
Dopiero po czasie składania ofert będziemy je analizować.


Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-16 08:54 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

W związku z kolejnymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 17 10 2023 (wtorek) do godziny 16:00.

Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517)

Dopiero oferty złożone po tym czasie będziemy analizować.


Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-13 14:37 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania

Pytanie:
"
proszę o doprecyzowanie oczekiwań w zakresie "polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej". Jaki jest cel tego zadania? Jaki zakres? - np. ogólna działalność firmy, czy odp. wynikła z zainstalowanych urządzeń? Jaka wartość?
"

ODP.:
Prosimy załączyć polisę od odpowiedzialności OC w zakresie działalności Państwa spółki oraz zakresie przedmiotu postępowania. Suma polisy do zadeklarowania przez Oferenta.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-11 14:57 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania Pytanie 1

Mamy jeszcze jedną prośbę o zdefiniowanie pojęcia "Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania".

ODP.
W Załącznik nr 4 – Oferta cenowa pozycje
-Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny)
-Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (roczny)
-Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny)
-Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (roczny)
korespondują z pozycjami w Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie, tj. Cena pakietu [pln/miesiąc] za „serwis urządzenie – ładowarki” lub „serwis oprogramowania” lub „serwis urządzenia – ładowarki wraz oprogramowaniem” zgodnie z zadeklarowanymi czasami, SLA itp. dla poszczególnych wariantów przez Oferenta. W ramach serwisu sprzętu i/lub oprogramowani oczekiwane będzie od oferenta m.in.:
b) zapewnienie działania sprzętu i oprogramowani wg. zadeklarowanych czasów reakcji i naprawy na miejscu instalacji.
c) dostosowywanie systemu do zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie
d) rozwój i ulepszanie systemu,
e) usuwanie błędów i dostarczanie poprawionych wersji systemu,
f) obsługę zgłoszeń i rozwiązywanie problemów, w tym usuwanie błędów,
g) składanie wyjaśnień dotyczących funkcjonowania aplikacji,
h) wdrażanie nowych wersji systemu,
i) przestrzeganie uzgodnionych parametrów świadczenia usługi,
j) warunki serwisu producenta systemu nie mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych, podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do ustalonych opłat serwisowych.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-11 13:24 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania

Pytanie 1

Dotyczy:
Załącznik nr.4 - oferta cenowa
-Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny)
-Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (roczny)
-Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny)
-Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (roczny)

Pytanie Oferenta:
Czy powyższe opcje serwisu są powiązane (powielenie) z tabelą Załącznik nr. 5 - Tabela utrzymanie?
Bardzo proszę o doprecyzowanie.

ODP.
W Załącznik nr 4 – Oferta cenowa pozycje
-Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny)
-Koszt serwisu sprzętu 1 stacji ładowania (roczny)
-Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (miesięczny)
-Koszt serwisu opcjonalnego sprzętu 1 stacji ładowania (roczny)
korespondują z pozycjami w Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie, tj. Cena pakietu [pln/miesiąc]


Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-10 16:10 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania

Pytanie 1:
Wymóg Zamawiającego: Oferta powinna być zatytułowana: „Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7 do przygotowania przez Oferenta (format pdf).
Czy Zamawiający pod nazwą Załącznik nr 7 rozumie Harmonogram odstawy, czy zakres oferty dostawcy na podstawie wycenionych elementów w Załączniku nr 4 – Oferta cenowa i Załączniku nr 5 – Tabela utrzymanie oraz opisie technicznym zaproponowanego rozwiązania w Załączniku nr 6 – Opis techniczny?

ODP. Harmonogram do załączanie jako osobna pozycja. Punkt 13 w Kryteriach w warunkach formalnych.
W załączniku :” „Zakup ładowarek pojazdów elektrycznych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów i stacji paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7” powinni Państwo przygotować ofertę / propozycję w oparciu o zapytanie.



Pytanie 2:
Prosimy o potwierdzenie, że pod pojęciem „Koszt serwisu sprzętu dla 1 stacji ładowania” Zamawiający rozumie koszty związane z przedłużeniem okresu gwarancji podstawowej na okres wskazany przez Dostawcę.

ODP.
W okresie gwarancji (bezpłatnej) producent zapewnia określone wsparcie, czasy rekcji i naprawy przez określony czas.
Koszt wydłużenia standardowej gwarancji mogą Państwo zawrzeć w „Załącznik nr 4 – Oferta cenowa” w pozycji INNE (nie wyszczególnione powyżej).
Chcemy poznać koszt pakietów do wpisania w „Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie” oraz w „Załącznik nr 4 – Oferta cenowa”. Odpłatny pakiet powinien cechować szybszy czas, reakcji naprawy itp.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-06 13:21 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania

Pytanie 1:
W związku z wieloma niewiadomymi na tym etapie postępowania między innymi: brakiem dokładnych informacji odnośnie wielkości parkingu, ilości osób przybywających do sklepów czy dostępności do parkowania poza godzinami otwarcia sklepów jak i warunków umowy. Chcielibyśmy się spytać na ile będzie wiążąca nasza oferta jako inwestora i operatora, gdy poszczególne dane w lokacjach o które się staramy będą niesatysfakcjonujące dla inwestycji w danej lokalizacji?

ODP.:
Prosimy o składanie przemyślanych i poważnych ofert zgodnie z zapytaniem.
Zgodnie z zapytanie:
5. Zastrzeżenia
1. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości;
2. Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC;
4. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.
5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;
6. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;
7. „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8. „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;
9. Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;
10. Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.
11. Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;
12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;


Pytanie 2:
W myśl odpowiedzi na pytanie nr 2 z 04.10 z 15:50 prosimy o potwierdzenie:
1/ czy nasza wstępna propozycja jako inwestora i operatora nie jest jeszcze ofertą wiążącą?
2/ ponieważ dotychczasowe informacje w Państwa zapytaniu są publiczne to do czasu zakwalifikowania nas do dalszych rozmów nie musimy na razie podpisywać NDA?

ODP.: Prosimy o składanie przemyślanych i poważnych ofert zgodnie z zapytaniem. NDA jest wymagany na dalszym etapie postępowania.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-05 13:41 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania w treści i w załączniku.

Pytanie 1
Dotyczy : Warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia
Wymóg opis : Pkt 2.1 Dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania
Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, co zamawiający rozumie poprzez "utrzymanie stacji ładowania"? Czy chodzi o bieżący serwis i konserwacje stacji?
ODP.: Tak, pod tym pojęciem "utrzymanie stacji ładowania" rozumiemy jako m.in. serwis i konserwację stacji ładowania.

Pytanie 2
Dotyczy : Warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia
Wymóg opis : Pkt 2.1 Dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania
Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, czy przez "oprogramowanie" zamawiający rozumie OCPP 1.6 lub wyższe ?
ODP.: OCPP to jest protokół komunikacyjny. Oprogramowanie zapewnia zarzadzanie stacjami ładowania i/lub usługami ładowania.

Pytanie 3
Dotyczy : Warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia
Wymóg opis : Pkt 2.2 Stacje ładowania powinny mieć możliwość obsługi jednocześnie dwóch samochodów (opcjonalnie trzech) oraz dawać możliwość dostępu i płatności do jak najszerszej szerszej gamy płatności.
Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, czy opcja ładowania trzech samochodów będzie wyżej punktowana?
ODP.: Informacja na temat możliwości opcjonalnego ładowania 3 pojazdów jednocześnie to dodatkowa informacja, którą też bierzemy pod uwagę w momencie oceny oferty i wyboru oferenta.


Pytanie 4
Dotyczy : Wymagania dotyczące Oferenta
Wymóg opis : Pkt 3.3 Oferent powinien gwarantować pomoc w zakresie odbiorów technicznych wymaganych przepisami prawa m.in. Urzędu Dozoru Technicznego (UDT)
Pytanie : czy pomoc w zakresie odbiorów technicznych oznacza, że badanie przed UDT będzie przeprowadzał sam zamawiający na własny koszt, a wykonawca ma jedynie służyć wsparciem?
ODP.: Zakres pomocy do ustalania jednakże jeżeli ta czynność generuje koszty jest do wpisania w złączniku nr 2 w pozycji Koszty odbioru UDT jak i w pozycji 7 Wsparcie w pozostałych czynnościach o ile są wymagane. Można tez wykazać w KOSZTACH INNYCH w załączniku nr 2 o ile występują i je opisać.


Pytanie 5
Dotyczy : Kryteria oceny oferty
Wymóg opis : Całość
Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie sposobu przyznawania punktów: w jaki sposób będą przyznawane punkty w sekcji WSPARCIE TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE? Czy najwyżej punktowany będzie najniższy czas reakcji? Jaki jest minimalny wymagany przez zamawiającego czas reakcji? W jaki sposób będzie punktowane doświadczenie wykonawcy?
ODP.: Im czas reakcji i naprawy szybszy tym więcej punktów. Również zapewnienie dostępności też ma znaczenie. Tutaj bieżymy pod uwagę dane z Załącznika nr 5 – Tabela utrzymanie. Czasy do deklaracji przez Oferentów. Oceniamy doświadczenie jakie posiada oferent w zakresie przedmiotowego zapytania tj. m.in. referencje. Opis zawarty w Kryteriach w zapytaniu. Im bogatsze doświadczenie tym będzie lepiej punktowany na tle konkurencji.


Pytanie 6
Dotyczy : Kryteria oceny oferty
Wymóg opis : Całość
Pytanie : Czas dostawy - jaki jest minimalny wymagany przez zamawiającego czas dostawy? Jak rozkłada się punktacja tego kryterium?
ODP.: Czasy do deklaracji przez Oferentów. Im krótszy czas dostawy tym będzie lepiej punktowany na tle konkurencji.


Pytanie 7
Dotyczy : Kryteria oceny oferty
Wymóg opis : Całość
Pytanie : Gwarancja - jaki jest minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego? jak rozkłada się punktacja tego kryterium?
ODP.: Czas gwarancji do deklaracji przez Oferentów. Im dłuższy czas gwarancji tym będzie lepiej punktowany na tle konkurencji.


Pytanie 8
Dotyczy : Pytania ogólne
Wymóg opis :
Pytanie : Wykonawca wnosi o udzielenie informacji w jaki sposób zostanie przekazana informacja z otwarcia ofert?
ODP.: Po zakończeniu składania ofert nastąpi ich analiza. W sytuacji kiedy oferta będzie wymagała doprecyzowania, będziemy się kontaktować z oferentami. Planujemy również spotkania z wybranymi oferentami na kolejnych etapach postępowania.


Pytanie 9
Dotyczy : Pytania ogólne
Wymóg opis :
Pytanie : Wykonawca wnosi o udzielenie informacji, na jakim etapie wykonawca otrzyma wzór umowy?
ODP.: Temat umowy współpracy zostanie poruszony na kolejnych etapach z wybranymi oferentami.


Pytanie 10
Dotyczy : Załącznik nr 2 Specyfikacja
Pytanie : Wykonawca wnosi o wyjaśnienie, co zamawiający rozumie przez obsługę operatorską i jaki ma być jej zakres?
ODP.: Usługa operatorską, czyli kiedy wszystkie czynności związane z zarządzaniem siecią stacji mogą być realizowane przez oferenta.


Pytanie 11
Dotyczy : Załącznik nr 6 – Opis techniczny
Cyberbezpieczeństwo: Wirtualna Brama IoT
Proszę o wskazanie czy Państwa rozwiązania na Wirtualna Brama IoT (TAK/NIE)
Pytanie: Prosimy o przeredagowanie i sprecyzowanie wymogu ponieważ w obecnej formie jest on niezrozumiały.
ODP.: IoT - internet of things. Zasady cyberbezpieczeństwa dla całego cyklu rozwiązań IT/OT/IoT oraz infrastruktury.
Pytanie powinno brzmieć : Proszę o wskazanie czy Państwa rozwiązania ma (była błędnie napisane “na”) Wirtualna Brama IoT (TAK/NIE)


Pytanie 12
Dotyczy : Załącznik nr 6 – Opis techniczny
Stacje w roamingu
Proszę określenie czy w usłudze ładowania jest zawarty roaming stacji (TAK/NIE, opis)
Pytanie: Czy Zamawiającemu chodzi o gotowość stacji ładowania na obsługę standardów Hubject , czy o gotowość systemu backend Oferenta na obsługę przedmiotowych standardów? Prosimy o sprecyzowanie zakresu wymagań dotyczących usług roamingowych.
ODP.: Usługa ładowania powinna być aktualnie zintegrowana z platformę roamingową. W tym pytaniu o to się dopytujemy : odp. Powinna być TAK lub NIE, ewentualnie opis. Doprecyzowanie kwestii roamingu jest w kolejnych pytaniach.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski







Pytania i odp 2023 1 [...].pdf

2023-10-04 17:22 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

W związku z licznymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 16 10 2023 do godziny 10:00.

Dotyczy postępowania. ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517)

Pozdrawiam Łukasz Sobolewski
2023-10-04 16:12 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1:
Załącznik nr. 4 - oferta cenowa
Tabela - poz. nr. 61 - Koszt dostawy i montażu złącza kablowego

Pytania Oferenta:
Proszę o sprecyzowanie punktu "Koszt dostawy i montażu złącza kablowego".
Czy chodzi o dodatkową rozdzielnię ?

ODP. W Załącznik nr. 4 - oferta cenowa
Tabela - poz. nr. 61 - Koszt dostawy i montażu złącza kablowego.

Jest to dodatkowa rozdzielnia, gdzie będą zabezpieczenie do stacji ładowania.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-04 15:53 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1:
Czy dopuszczają Państwo rozbicie wszystkich lokalizacji na kilku operatorów?

ODP. Decyzja w tym zakresie będzie podejmowana na podstawie złożonych ofert po ich analizie.


Pytanie 2:
Czy dopuszczają Państwo rozbicie wszystkich lokalizacji na kilku operatorów i kilka wariantów ofert? Np. połowę lokalizacji wybudują Państwo we własnym zakresie (typ oferty 1), drugą połowę przekażą wybranemu operatorowi, który wybuduje i będzie zarządzał stacjami ładowania (typ oferty 3).

ODP. Decyzja w tym zakresie będzie podejmowana na podstawie złożonych ofert po ich analizie.


Pytanie 3:
Co z lokalizacjami, w których zostały już wybudowane stacje ładowania samochodów elektrycznych?

ODP. Decyzja w tym zakresie będzie podejmowana na podstawie złożonych ofert po ich analizie.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-04 15:50 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania
Pytanie 1:
Czy w przypadku, w którym planujemy złożyć Państwu ofertę typu Oferent jest inwestorem i operatorem stacji ładowania, a w ramach tego płaci Państwu opłatę za dzierżawę miejsca pod stację ładowania czy w takim przypadku musimy wypełnić załącznik nr 6 mówiący o opisie technicznym stacji ładowania?

ODP. W modelu współpracy, kiedy to Inwestorem jest oferent proszę wypełnić załącznik nr 6. Chcemy wiedzieć jak najwięcej na temat planowanych usług, urządzeń, które miałyby stanąć na terenie naszych parkingów.

Pytanie 2:
Jeśli planujemy złożyć Państwu ofertę w/w przypadku czy musimy wypełnić jakiś dodatkowy załącznik poza załącznikiem nr 1, załącznikiem nr 8 (oferta Oferenta) oraz podpisaniem umowy NDA i spełnieniem specyfikacji w załączniku nr 2?

ODP. Składając ofertę, w której oferent jest inwestorem, proszę wypełnić jak najpełniej załączniki:

Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,

Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA (wymagany na dalszym etapie postępowania)

Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie (chcemy wiedzieć w jakim czasie jest reakcja i usunięcie niesprawności stacji ładowania na terenie naszych parkingów),

Załącznik nr 6 – Opis techniczny (Chcemy wiedzieć jak najwięcej na temat planowanych usług, urządzeń, które miałyby stanąć na terenie naszych parkingów),

Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów – do przygotowania przez Oferenta, jeżeli jest możliwość przedstawienia takiej wersji współpracy.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-03 16:13 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania

Pytanie:
Załącznik nr. 6 - opis techniczny.
Parametry zasilania (napięcie) / Parametry zasilania (prąd)

Pytanie Oferenta:
Dla potwierdzenia, czy Zamawiający ma na myśli AC wejściowe tj. parametry do podłączenia stacji ładowania?
Czy też zdaniem Zamawiającego należy podać zakres napięcia i prądu na wyjściu stacji ładowania?

ODP:
Są to parametry prądu zasilające zgodnie z zapytanie, czyli AC wejściowe o podłączanie stacji ładowania.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-03 16:05 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania

Pytanie:
1. Czy Zamawiający przewiduje wybór tylko 1 Dostawcy dla całości zamówienia, czy też zostanie wybranych kilku Dostawców?

ODP.
Dopuszczamy współpracę zarówno z jednym wybranym oferentem jak i większa ilością oferentów. Uzależnione jest to od wariantu współpracy (kto jest inwestorem), zakresu ofert, itp.

Pytanie:
2. Prosilibyśmy o określenie górnych jak i dolnych ram w zakresie gwarancji/czasu reakcji, które to będą stanowiły maksymalną ilość punktów.

ODP. Proszę, aby oferent zawarł w wymaganych tabelach swoją propozycję współpracy. Interesuje nas jak najdłuższa gwarancja i jak najszybsze czasy reakcji i naprawy.

Pytanie:
3. Czy w zakresie kryterium ceny, wartością podlegająca ocenie będzie suma wszystkich elementów składowych, czy też Zamawiający przyjmie inny sposób jej kalkulacji i jeśli inny prosilibyśmy o jego przedstawienie.

ODP. Kryteria i wagi są przedstawione w zapytaniu. Na ich podstawie będą oceniane przedstawione oferty. W zależności od zakresu złożonej prpozycji będziemy oceniali poszczególne zakresy ofert.

Pytanie:
4. W ramach składania ofert jednym z elementów do dołączenia jest harmonogram, jakiego zakresu powinien on dokładniej dotyczyć.

ODP. Harmonogram powinien dotyczyć zakresu oferty na jaką składa oferent.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-10-03 15:25 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania


Pytania:
Czy jest możliwość dodania do listy sklepów współrzędnych GPS?

ODP.
Załączam listę sklepów z lokalizacjami GPS jakie posiadam.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

Załącznik nr 9 – Lis [...].xlsx

2023-09-25 16:16 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

1. Czy w ramach możliwości składania ofert cząstkowych dopuszczacie Państwo złożenie ofert dotyczących wybranych obszarów Państwa lokalizacji? Chodzi tutaj o złożenie oferty dotyczącej Państwa sklepów w kilku wybranych województwach.
ODP. Jeżeli mogą złożyć Państwo ofertę tylko na określony obszar Polski, proszę przy jej składaniu w uwagach wyraźnie zaznaczyć, składaniu wyraźnie wskazać jakich województw dotyczy oferta.

2. Czy dopuszczacie Państwo możliwość złożenia oferty dotyczącej dostawy i budowy jedynie stacji AC?
ODP. Oferent może złożyć na wszystkie modele stacji ładowania zarówno na prądem zmiennym AC, czy prądem stałym DC, jak również może złożyć ofertę na wybrane modele czyli tylko stacje ładowania prądem zmiennym AC.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-25 15:21 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

W związku z licznymi prośbami o wydłużenie czasu na złożenie ofert, czas ten zostaje wydłużony do 09 10 2023 do godziny 10:00.

Dotyczy postępowania.

ŁADOWARKI POJAZDÓW ELEKTRYCZNYCH (AC/DC) budowa punktów ładowania samochodów elektrycznych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) (ID 773517)

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-22 16:16 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedz na pytania:

Chcieliśmy zgłosić pytanie do punktu nr 2.1. w zakresie możliwości składania ofert częściowych:
"Jednocześnie oferenci mając możliwość składania ofert częściowych, tzn. mogą przedstawić np.:
- kompleksowe rozwiązanie związane z budową, uruchomieniem i utrzymaniem stacji ładowania
w formacje zakładającej pokrycie wszystkich kosztów instalacji oraz utrzymania przez
wykonawcę (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów
elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów oferent przedstawi
swoją propozycję współpracy załączając ją na platformie zakupowej - Załącznik nr 8 –
Propozycja dzierżawy),
- dostawę stacji ładowania wraz z montażem bez opcji dostarczenia oprogramowania i
utrzymania,
- dostawę wyłącznie oprogramowania i utrzymania stacji ładowania."

Czy dopuszczają Państwo możliwość realizacji zakresu obejmującego: dostawę stacji ładowania wraz z jej montażem i z opcją dostarczenia oprogramowania i jego utrzymania.


ODP.
Zakładamy 2 wersje współpracy :

a) Kiedy to inwestorem jest sklep/Grupa Muszkieterów i oferent przedstawi ofertę na całość inwestycji (od koncepcji po dostawę, uruchomienie, utrzymanie wraz z oprogramowaniem) lub kiedy w celu uruchomienia i działania inwestycji należy część zakresu zamówić u jednego oferenta, a cześć zakresu u innych. Oferenci mogą złożyć oferty na część zakresu.

b) Kiedy inwestorem jest oferent i przedstawi on propozycję współpracy za udostępnienie terenu na budowę stacji ładowania na parkingu sklepu Grupy Muszkieterów

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-22 16:05 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

Czy przewidują Państwo w procesie tego postępowania, już po złożeniu ofert, przeprowadzenie spotkań ze wszystkimi lub wybranymi oferentami? W naszym przypadku z oferentami w modelu współpracy opartym na dzierżawie, celem wspólnego dopracowania oferty do najkorzystniejszego modelu współpracy. W szczególności dopasowania do profilu Państwa działalności obecnych i przyszłych funkcjonalności aplikacji, możliwego cross-sellingu, czy wspólnych programów partnerskich oraz innych obszarów partnerstwa handlowego wpływającego na wysokość abonamentu i prowizji?

ODP. Proszę złożyć ofertę na platformie w możliwych wariantach współpracy. Na podstawie złożonych ofert planujemy w dalszym etapie spotkania z wybranymi oferentami celem przedstawienie oferty, firmy i doprecyzowania jej szczegółów i niejasności.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-22 15:59 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedz na pytania:
Pytanie
W otrzymanych dokumentach od Państwa nie występuje wzór Umowy na realizację zamówienia, trudno więc znaleźć odpowiedzi na niektóre kwestie biznesowe. W związku z powyższym proszę o informacje jakie konsekwencje może ponieść Oferent w przypadku kiedy wygra konkurs, a nie zdecyduje się na podpisanie umowy.
ODP.
Wzór umowy współpracy powstanie na podstawie wybranej oferty i ustaleń z oferentem. Celem postępowania jest wyłonienie najlepszej oferty lub ofert w zależności modelu współpracy i podpisanie umowy na podstawie której spółki sklepowe i/lub spółka centralna zdecyduje się współpracować z oferentem.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-22 15:55 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Dziękuję za zapytanie w zakresie wydłużenia terminu składania ofert.

W zakresie wydłużenia terminu składania ofert udzielimy odpowiedzi najwcześniej 25 09 2023r.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-22 15:45 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

1. Wzór zapytania stanowi dokument, w ramach którego uwzględnione są rodzaje ładowarek z podziałem na moc. Nie mamy natomiast informacji o ilości zapotrzebowania na poszczególne sprzęty. Proszę o informację przypisania do danego modelu ładowarki ilośći zapotrzebowania oraz terminu dostarczenia.
ODP. Posiadamy potencjał 397 sklepów. Przy naszych sklepach są parkingi na których mogę znaleźć się stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Ładowarki powinny znaleźć się w czasie aby spełnić wymogi prawa stawiane przez ustawodawcę. Decyzja co do modelu, mocy i ilości będzie należała w zależności od modelu współpracy oraz od inwestora i właściciela parkingu. Na tym etapie nie możemy podać dokładnych informacji. Proszę o ofertę w przypadku gdy inwestorem jest Grupa Muszkieterów wg. możliwości wg. tabel do uzupełnienia. W przypadku gdy Oferent jest inwestorem proszę załączyć swoją propozycję.

2. W związku z częścią zapytania, która dotyczy budowy infrastruktury niezbędne byłoby dookreślenie szczegółów dot. każdej z wybranych lokalizacji. Proszę o informację dla ilu lokalizacji planowana jest inwestycja.
ODP. Posiadamy potencjał 397 sklepów. Przy naszych sklepach są parkingi na których mogę znaleźć się stacje ładowania pojazdów elektrycznych.

3. Czy zapytanie ofertowe jest równoznaczne z wyborem docelowego dostawcy sprzętu i usług czy w odrębnym terminie zostanie wprowadzone postępowanie przetargowe?
ODP. Na podstawie złożonych ofert i dalszych kroków planujemy wyłonić dostawcę lub dostawców w wybranym modelu współpracy.


Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-22 15:01 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:


1. Przeznaczenie stacji:
a. Kto będzie właścicielem stacji
ODP : w zależności który wariant współpracy zostanie wybrany, tj. czy inwestorem jest Oferent, czy Grupa Muszkieterów,

b. Kto będzie z tej stacji korzystał
ODP : stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche

c. Kto będzie miał do niej dostęp
ODP : stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche

d. Jak i czy będzie się rozliczał za zużytą energię (w razie czego możemy coś zaproponować)
ODP : do ustalenia, ale tez zależna który wariant współpracy zostanie wybrany, tj. czy inwestorem jest Oferent, czy Grupa Muszkieterów. Proszę o propozycję.

e. Jak stacja będzie wykorzystywana (za dnia, w nocy, szybkie ładowania czy samochód może stać tam i 8 godzin, jakie samochody będą się tam ładować - nie tyle marki, co czy to będą auta służbowe do jazd pracowników, czy auta "benefitowe" lub prywatne, lub wszystkie te wymieszane)
ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche,


f. Czy chcecie rozliczać indywidulanych użytkowników, odbierać i nadawać im dostępy do stacji w przyszłości, czy stacja ma być "widoczna" dla każdego kto ściągnie aplikację np. ?????
ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche


g. W jakim miejscu ma stanąć stacja np. w garażu podziemnym, przed budynkiem, czy jest tam dostęp do internetu LTE
ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche. Lokalizacja do ustalenia indywidualnie pod charakterystykę obiektu. Zasięg LTE do sprawdzenia po stronie Oferenta. Na dzień dzisiejszy nie mamy garaży podziemnych.


h. Czy to jest stacja pod konkretne auto, czy "przechodnia" i czy do tej stacji w perspektywie kilku lat będziecie chcieli dodać kolejne
ODP. stacja publiczna przy sklepie Intermarche, Bricomarche z możliwościa rozbudowy w przyszłości


2. Przyłączenie stacji:
a. Kto jest właścicielem przyłącza energetycznego (kto ma podpisaną umowę na dystrybucję lub kompleksowy zakup energii)
ODP. Właścicielem przyłącza energetycznego jest w większości sklep. Istnieją nieliczne sklepy, które są refakturowane kosztami prądu przez dewelopera, który jest właścicielem przyłącza, a sklep jest na podliczniku.


b. Kto powinien wykonać instalację elektryczną (kable z zabezpieczeniami między licznikiem a stacją) - my to robimy, ale często budynki mają wyłączność na obsługę
ODP. Całą instalację powinien wykonać Oferent, na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej przez Zamawiającego / Zarządcę (Spółka Grupy Muszkieterów KROKUS).


c. Jaka jest moc przyłączeniowa i umowna
ODP. Każdy obiekt ma inną moc przyłączeniową i umowną. Kwestia ewentualnej zmiany na etapie koncepcji i decyzji w zakresie postawienia stacji ładowania pojazdów dla konkretnej lokalizacji podejmowana indywidualnie.


d. Czy do tego samego licznika wpięty jest też budynek i współdzieli ten sam limit energii; czy może licznik na stację jest oddzielny
ODP. Licznik może być jeden, ale stacja ładowania powinna mieć własny podlicznik (do kontroli i rozliczeń prądu zużytego przez ładowarki). Oferent być może będzie musiał uzyskać niezależne przyłącze na potrzeby ładowarek. Zwiększanie mocy obecnych przyłączy będzie się wiązało z kosztami inwestycyjnymi jak i później z większymi opłatami stałymi.


3. Utrzymanie stacji:
a. Jak chcielibyście Państwo opiekować się stacją np. czy potrzebne Wam ewentualne wsparcie techniczne i call centre 24/7, czy ktoś u Państwa np. w recepcji będzie przeszkolony z obsługi stacji i jej resetowania
ODP. Proszę o przedstawienie oferty ze wsparciem technicznym, gdzie jest wyraźnie wyszczególniony ten zakres.
W wariancie kiedy to inwestorem jest Grupa Muszkieterów w pliku :” Załącznik nr 4 – Oferta cenowa” oraz “Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie” są pola do wypełnienia m.in. w tym zakresie.
W wariancie współpracy kiedy to inwestorem jest Oferent proszę zawrzeć taką informację wyraźnie w przygotowanej przez Oferenta załączniku zatytułowanym : “Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów”

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-20 12:36 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:

Pytanie 1.
Z uwagi, że jesteśmy zainteresowani dzierżawą i pełnym sfinansowaniem inwestycji, prosiłbym o przesłanie załącznika nr 8 do niniejszego postępowania.

ODP.:

W sytuacji zainteresowania złożeniem propozycji współpracy kiedy to Oferent jest inwestorem, a Grupa Muszkieterów udostępniam miejsce na parkingu przy naszych obiektach, to Oferent przygotowuje we własnych zakresie Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-19 12:37 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1.
Chcemy przygotować dla Państwa ofertę gdzie będziemy odpowiedzialni za cały proces zgłoszeń, budowy, a następnie eksploatacji ładowarek, łącznie ze sprzedażą energii do samochodów.. Będąc jednocześnie cały czas ich właścicielem. Okres umowy to .... lat. Czy mają Państwo wymagania aby na terenie jednego sklepu stanęła określona ilość stacji, czy pozostawiacie to w naszej gestii (planujemy 1 lub 2 stacje, tj. 2 lub 4 miejsca postojowe). Czy preferujecie Państwo jakieś konkretnego stacje ładowania?

ODP
Oferta powinna być zgodna z przepisami / wymaganiami prawa wymienionymi m.in. w zapytaniu.
Liczba stacji do postawienia przy określonym obiekcie do ustalania.
Bierzemy pod uwagę wszystkich producentów i różnego typu konfiguracje zgodnie z zapytaniem.

Pytanie 2.
Oczekujecie Państwo że stacje mają stanąć do końca grudnia 2024 czy mogą stanąć później? Jeżeli mają stanąć do grudnia 2024 to może się okazać, że będziemy stawiali tymczasowe stacje AC z zasilaniem z Państwa złącza kablowego, a jak OSD doprowadzi docelowe zasilanie będziemy stawiać docelowe stacje DC i będziemy się zasilać ze swojego złącza kablowego.

ODP
Powinniśmy spełnić wymogi prawa. Będziemy podejmowali decyzje adekwatnie do sytuacji i możliwości.

Pytanie 3.
Chcąc przygotować właściwie ofertę, musimy wycenić atrakcyjność wszystkich lokalizacji. To wymaga dużo pracy kilkuosobowego zespołu. Czy przewidujecie Państwo możliwość przesunięcia terminu składania ofert na późniejszą datę niż 2 października

ODP.
W zakresie wydłużenia terminu składania ofert udzielę odpowiedzi najwcześniej 25 09 2023r.

Pytanie 4.
Jakie składowe powinny się znaleźć w ofercie? Opłata stała, udział w zysku ze sprzedaży, ale czy coś jeszcze?

ODP.
Składając ofertę na wariant kiedy to Oferent jest Inwestorem powinni Państwo również możliwie jak najpełniej wypełnić niezbędne załączniki i uzupełnił informacje na platformie oraz załączyć wymagane dokumenty oraz przede wszystkim przedstawić swoją propozycję dla Grupy Muszkieterów za udostępnienie parkingu pod obiektami Intermarche oraz Bricomarche.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2023-09-19 12:02 Łukasz Sobolewski Dzień dobry

Przesyłam odpowiedzi na pytania:
PYTANIE:
1. Zgodnie z informacją od Zamawiającego - oferenci mając możliwość składania ofert częściowych
W przypadku gdy Oferent będzie składał ofertę dotyczącą "dostawy stacji ładowania wraz z montażem bez opcji dostarczenia oprogramowania i utrzymania", to w rozumieniu Oferenta można składać ofertę na (tylko) wybrane typy stacji ładowania wskazane w załączniku nr 2 - "Specyfikacja".
Proszę o potwierdzenie.

ODP.
W przypadku kiedy to Grupa Muszkieterów jest inwestorem, Oferent może złożyć ofertę na wszystkie elementy wyszczególnione w zapytaniu lub tylko na część elementów zapytania. Oferent może złożyć ofertę na wybrane typy / moce stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

Oferent może też złożyć również oferent taką, kiedy to on jest Inwestorem, a Grupa Muszkieterów udostępnia teren na parkingu.

PYTANIE:
2. Dla stacji ładowania prądem stałym powinny być DC złącze CCS (opcjonalnie kable AC)
lub CCS + CHadeMO (opcjonalnie kable AC) niemniej jednak stacje winny się
charakteryzować modułowością konstrukcji i skalowalnością, które mogą umożliwić
dostosowanie stacji ładowania samochodów przyszłych generacji;

Pytanie Oferenta:
Czy poprzez sformułowanie: "stacje winny się
charakteryzować modułowością konstrukcji i skalowalnością",
Zamawiający ma na myśli możliwość rozbudowy mocy stacji ładowania w przyszłości poprzez dodatkowe moduły mocy zwiększające moc wyjściową stacji?

ODP.
TAK, jeżeli jest taka możliwość.

PYTANIE:
3. Dotyczy:
Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał
należycie co najmniej 5 zamówień, których przedmiotem była np. dostawa wraz z
montażem stacji ładowania samochodów elektrycznych, które uzyskały dopuszczenie
do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego lub inny zakres częściowy
zawarty w zapytaniu;

Pytanie Oferenta:
Obecnie Oferent bazuje na doświadczeniu Producenta w montażu stacji ładowania na terenie UE.
Czy Zamawiający dopuszcza przedstawienie przez Oferenta dokumentów potwierdzenia dostawy, montażu i uruchomienia stacji zrealizowanych przez producenta na terenie UE?

ODP.
Proszę przedstawić dokumenty potwierdzające dostawę, montaż i uruchomienie stacji zrealizowanych na terenie UE jeżeli Oferent może się nimi wykazać.

Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OFERTA CENOWA Proszę o uzupełnienie oferty cenowej w załączonym pliku "Załącznik nr 4 – Oferta cenowa". Proszę go nie modyfikować, a jedynie uzupełnić dane w kolumnach nazwanych "cena netto" i ewentualnie "komentarz opcjonalny". Na platformie proszę wpisać cyfrę kontrolnie 1.

Załącznik nr 4 – Ofe [...].xlsx

1 komplet - (0)
2 PROPOZYCJA DZIERŻAWY MIEJSCA POD BUDOWĘ STACJI ŁADOWANIA POJAZDÓW NA TERENIE PARKINGÓW PRZY OBIEKTACH GRUPU MUSZKIETERÓW Proszę załączyć opcjonalnie przygotowany przez Oferenta plik: " Załącznik nr 8 – Propozycja dzierżawy (w związku z udostępnieniem miejsca [dzierżawa] pod stację ładowania pojazdów elektrycznych na terenie parkingów przy obiektach Grupy Muszkieterów" jeżeli Oferent przewiduje taki model współpracy. Na platformie proszę wpisać cyfrę kontrolnie 1. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9257 PLN, EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia 5% Doświadczenie w zakresie dostawy, instalacji, obsługi stacji ładowania. (0)
3 Warunki płatności - Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni (preferowany 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT. (0)
4 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: " Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy"

Załącznik nr 1 – Kwe [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi minimum 120 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM POLSKA zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę o załączenie. (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Produkt i usługi zgodne z normą branżową, prawem POLSKIM. - Proszę potwierdzić pełną zgodność oferowanego rozwiązania z normą branżową, prawem polskim, a także zapewnienie bezpłatnych aktualizacji prawnych i fiskalnych dostarczanych przed wymaganym (przez daną zmianę prawną) terminem. Śledzenie zmian zachodzących w polskim prawie leży w 100% po stronie dostawcy oferowanego m.in. oprogramowania – przez cały okres korzystania z produktu Proszę potwierdzić. (0)
10 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
11 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
12 Wersja testowa oprogramowania - Proszę o określenie możliwości przetestowania oprogramowania jeżeli jest oferowane i jest taka możliwość. (0)
13 Harmonogram - Proszę załączyć proponowany harmonogram. (0)
14 Specyfikacja techniczna rozwiązania (wersje językowe PL) - Proszę załączyć specyfikację techniczną rozwiązania (wersje językowe PL) (0)
15 Prezentacja (w dowolnej formie) pozwalająca na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym produktem (wersje językowe PL) - Proszę załączyć prezentację (w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym produktem (wersje językowe PL) (0)
16 Pakiety utrzymaniowe 5% Proszę o zaproponowanie pakietów utrzymaniowych poprzez załączenie wypełnionego pliku: "Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie"

Załącznik nr 5 – Tab [...].xlsx

(0)
17 Opis techniczny 5% Proszę o wypełnienie pliku "Załącznik nr 6 – Opis techniczny" oraz załączenie go wraz z ofertą na platformie.

Załącznik nr 6 – Opi [...].xlsx

(0)
18 Gwarancja na produkt (ilość lat) 5% Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym (0)
19 Gwarancja na montaż (ilość lat) 5% Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji na montaż oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym (0)
20 Czas dostawy wraz z uruchomieniem ładowarki samochodowej (od momentu zamówienia) 5% Proszę o podanie informacji w dniach kalendarzowych. (0)
21 Gotowość montażowa - dostawa wraz z uruchomieniem (ilość w miesiącu) - Proszę o podanie informacji w sztukach na miesiąc. (0)
22 Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy ładowarek samochodów elektrycznych 5% Proszę o załączenie referencji firmy (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku - dostawy ładowarek pojazdów elektrycznych (0)
23 Referencje Dostawcy (rynek PL) w zakresie dostawy oprogramowania 5% Proszę o załączenie referencji firmy (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku - w zakresie dostawy oprogramowania (0)
24 Czas wdrożenia opcjonalnego oprogramowania - Proszę o podanie informacji w dniach kalendarzowych. (0)
25 Test/prezentacja zaproponowanego rozwiązania - Proszę o określenie możliwość testu/prezentacji zaproponowanego rozwiązania przez Oferenta. (0)
26 NDA – dokumentu o zachowanie poufności - Proszę o załączenie podpisanego NDA – dokumentu o zachowanie poufności. Oferenci są proszeni o podpisanie umowy o zachowanie poufności (NDA), która będzie wymagana na dalszym etapie postępowania.

Załącznik nr 3 – Umo [...].doc

(0)
27 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
28 Karty katalogowe oraz atest proponowanych urządzeń / oprogramowani / rozwiązań - Proszę załączyć karty katalogowe oraz atest proponowanych urządzeń / oprogramowani / rozwiązań (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3397