Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MTP/2022/DAI1/20 Renowacja powłoki malarskiej przeciwpożarowej konstrukcji dachu pawilonu PCC Międzynarodowych Targów Poznańskich

Termin:
Zamieszczenia : 24-05-2023 11:51:00
Składania : 14-07-2023 11:55:00
Otwarcia : 14-07-2023 12:00:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja

 

Szanowni Państwo,

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia oferty w konkursie: Renowacja powłoki malarskiej przeciwpożarowej konstrukcji dachu pawilonu PCC Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/20

1.     Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest Renowacja powłoki malarskiej przeciwpożarowej konstrukcji dachu pawilonu PCC Międzynarodowych Targów Poznańskich.

 

2.     Zamawiający:

 Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703

Kapitał zakładowy - 377.346.000,00 PLN

Zamawiający nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2020) z późniejszymi zmianami.

 

3.     Sposób finansowania zakupu:

Środki własne Zamawiającego.

 

4.     Dokumentacja zawiera:

- warunki zamówienia,

- Projekt warsztatowy konstrukcji

- ofertę Wykonawcy - wzór,

- projekt umowy – uzupełnione w terminie późniejszym,

- dane finansowe – wzór,

- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa -

  Wzór,

- lista podwykonawców – wzór,                                                                                   

- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wzór,

- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp. z o.o.

- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o.

- wzór listy obecności podczas wizji

- terminy realizacji

  

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 1.     Opis sposobu przygotowania oferty

 1.1.  Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.

1.2.  Ofertę należy złożyć  poprzez uzupełninie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy ofertowej  z wykorzystaniem druków  których wzory zawiera dokumentacja konkursu ofert.

1.3.  Ofertę należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona Oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

1.4.  Cena oferty jest ceną ryczałtową i uwzględnia ceny ryczałtowe za poszczególne jego części i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji  Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu płatności.

1.5.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

2.     Wymagane dokumenty i informacje 

2.1.  Oferta cenowa -  uwzględniająca wynagrodzenie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia (łączne wynagrodzenie ryczałtowe)

2.2.  Parafowany projekt umowy.

2.3.  Dane finansowe – wg wzoru.

2.4.  Kopia ubezpieczenia OC

2.5.  Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 29.06.2023r. do godz. 12.00,

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 29.06.2023r. do godz. 12.00. 

2.6.  Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa – wg wzoru.

2.7. Lista podwykonawców – wg wzoru.

2.8.  Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wg wzoru.

2.9. Harmonogram projektu

2.10. Karty materiałowe stosowanych farb

2.11. Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej

 

3.     Określenie przedmiotu zamówienia

3.1.  Przedmiotem zamówienia jest:

·        Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
- związanych z zagospodarowaniem terenu

 

3.2.  Podstawą do przygotowania oferty są:  Dokumentacja ofertowa.

3.3.  Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie  z warunkami technicznymi wykonania robót zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej oraz innymi uzgodnieniami.

3.4.  Budowa zlokalizowana jest na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.

 3.5.  Dla realizacji określonego zakresu robót Oferent zapewni:

- fachowy i uprawniony personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki transportu,                                       
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy

  BHP i ppoż.

 

UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,

- Oferent winien przewidzieć sprzęt, rusztowania i dźwigi, niezbędne do wykonywania

  prac,

- Oferent winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w

  szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i  ppoż. Wszelkie prace

  stanowiące zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone

  inspektorowi nadzorującemu prace ze strony  MTP i inspektorowi do spraw  

  ppoż. MTP

-  Oferent zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy (robót) z   

   odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.

 

3.6.  Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Czas na wykonanie wizji lokalnych mija w dniu 23.06.2023. Oferent zgłasza chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

  

3.7.  Terminy realizacji:


- terminy realizacji: 15.09.2023

 

3.8.  Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane – minimum 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,

 

 

 

4. Kryteria wyboru Oferenta 

4.1.  Każda oferta podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:

- ceny

4.2.  Za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że  wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert:

a) 3 roboty malarskie o wartości 50.000,00

co mogą poświadczyć stosownymi Referencjami.

 

Do wykazu wykonanych prac należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty budowlane i instalacyjne zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.

Na żądanie MTP Oferent zorganizuje wizje lokalne wskazanych obiektów.

 

4.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub więcej Oferentów

4.4.  Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych lub kontraktowych.

 

5.     Wadium 

5.1.  Oferent przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20tys. złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do 29.06.2023. do godz. 12.00.

5.2.  Wadium należy wnieść w formie pieniężnej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej,  poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub gwarancji wystawionej przez  Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. lub inny podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie udzielania poręczeń.

5.3.  Wpłaty należy dokonać na konto bankowe Zamawiającego: PKO BP 38 1020 4027 0000   1102 0424 2962.

 

5.4.  Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dostarczony w jeden z następujących sposobów:

a)     Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 29.06.2023. do godz. 12.00,

b)     Skan dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę zakupową, datowany najpóźniej na 29.06.2023. do godz. 12.00. 

5.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5.6.  Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
 - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w      
   ofercie,
 - wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
 - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy.

5.7.  Oferentowi, którego oferta została wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5.8.  Wadium zwracane jest w wartości nominalnej. 

 

6.     Okres ważności ofert.

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.

 

7.     Tryb udzielania wyjaśnień. 

7.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 22.06.2023. do godziny 11.00 włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".

7.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

7.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

- tel. 22 101 02 00

- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

7.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

8.     Termin składania ofert. 

8.1. Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 30.06.2023. do godziny 11.55.

8.2. Zamawiający może zdecydować o przedłużeniu okresu składania ofert.

 

9.     Otwarcie ofert 

9.1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.06.2023. o godzinie 12.00

9.2. W przypadku przedłużenia okresu składania ofert, Zamawiający powiadomi o terminie

otwarcia ofert w komunikacie o przedłużeniu  okresu składania ofert.

9.3.  Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.

 

10.  Ogłoszenie wyników 

Oferent, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną powiadomieni o jego wynikach.

 

11.  Unieważnienie konkursu ofert. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.

  

12.  Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania. 

Oferent winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

 

 

 

                                                                                        

 

 ……….…………….........................

                                                                                                /data i podpis Zamawiającego/

 

 

 

Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl (Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - dokumentacja warsztatowa stali.zip zip 478676.77 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 - dokumentacja wykonawcza.zip zip 19146.34 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 - oferta Wykonawcy.docx docx 208.41 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5 - dane finansowe.doc doc 30.5 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6 - lista podwykonawców.doc doc 32 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7 - zatrudnienie, kwalifikacje techniczne i doświadczenie.doc doc 42 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 8 - oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami.doc doc 22 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 9 - przepisy techniczne i przeciwpozarowe.pdf pdf 1524.51 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 10 - IBP.pdf pdf 4713.72 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 11 - lista obecności z wizji lokalnej.doc doc 36 2023-05-24 11:51:00 Przedmiot zamówienia
20230705 - MTP - umowa o roboty budowlane_MTP.2022.DAI1.20.docx docx 120.93 2023-07-05 08:41:54 Publiczna wiadomość
Tabela cenowa.xlsx xlsx 10.67 2023-05-24 11:55:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-02 21:51 Piotr Krasiński Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na przekroczenie przez złożone oferty zakładanego budżetu Zamawiającego.
Przewodniczący Komisji Ofertowej
Piotr Krasiński
2023-09-29 15:02 Adam Manikowski Dzień dobry,

Zamawiający ogłasza, iż zakończono postępowanie przetargowe i podpisano umowę z jednym z Oferentów. Dziękujemy wszystkim Oferentom i zapraszamy do udziału w przyszłych przetargach Grupy MTP.

Pozdrawiam,
Adam Manikowski
2023-07-05 08:41 Adam Manikowski Dzień dobry,
Zamawiający załącza obowiązujący projekt umowy dla zadania „Renowacja powłoki malarskiej przeciwpożarowej konstrukcji dachu pawilonu PCC Międzynarodowych Targów Poznańskich”.
Pozdrawiam
Adam Manikowski

20230705 - MTP - umo [...].docx

2023-07-03 12:36 Adam Manikowski Szanowni Państwo,
Zamawiający wydłuża możliwość odbycia wizji lokalnej do 10.07.2023r.
Pozdrawiam
Adam Manikowski
2023-06-28 08:19 Adam Manikowski Dzień dobry,
Niniejszym Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 14.07.2023r. do godz. 11;55.
Pozdrawiam,
Adam Manikowski
2023-05-24 11:55 Maciej Helak Zamawiający informuje o umieszczeniu wzoru tabeli cenowej.

Pozdrawiam
Maciej Helak

Tabela cenowa.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Renowacja powłoki malarskiej przeciwpożarowej konstrukcji dachu pawilonu PCC Międzynarodowych Targów Poznańskich. -

załącznik nr 1 - dok [...].zip

załącznik nr 1 - dok [...].zip

załącznik nr 2 - ofe [...].docx

Załącznik nr 5 - dan [...].doc

Załącznik nr 6 - lis [...].doc

Załącznik nr 7 - zat [...].doc

Załącznik nr 8 - ośw [...].doc

Załącznik nr 9 - prz [...].pdf

Załącznik nr 10 - IB [...].pdf

Załącznik nr 11 - li [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3294 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 993