Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-05-2023 14:52:00 |
Składania : | 13-06-2023 11:55:00 |
Otwarcia : | 13-06-2023 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zapraszają do złożenia
oferty w konkursie: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu drogowego
znajdującego się między pawilonami 12 oraz 5a Międzynarodowych Targów Poznańskich
DOKUMENTACJA OFERTOWA KONKURSU MTP/2022/DAI1/19
1. Przedmiot
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa układu drogowego
znajdującego się między pawilonami 12 oraz 5a Międzynarodowych Targów
Poznańskich
2. Zamawiający:
Międzynarodowe Targi Poznańskie
sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII
Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy - 377.346.000,00 PLN
Zamawiający nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 2020) z
późniejszymi zmianami.
3.
Sposób finansowania zakupu:
Środki własne Zamawiającego.
4. Dokumentacja
zawiera:
- warunki zamówienia,
-
rzut ze wskazaniem zakresu przebudowy
-
sprawozdanie nr 1 z badań warunków gruntowo – wodnych i badań nawierzchni
układu drogowego między pawilonami 12 i 5A na terenie MTP
- ofertę Wykonawcy - wzór,
- projekt umowy – uzupełnione w terminie późniejszym,
- dane finansowe – wzór,
- zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w
zakresie wykonawstwa -
Wzór,
- lista podwykonawców – wzór,
- oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami – wzór,
- przepisy techniczne i przeciwpożarowe obowiązujące na terenach
MTP sp. z o.o.
- Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego MTP sp. z o.o.
WARUNKI ZAMÓWIENIA
1. Opis
sposobu przygotowania oferty
1.1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty
niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.
1.2. Ofertę należy złożyć poprzez uzupełninie wymaganych pól cenowych,
kryteriów i warunków formalnych platformy ofertowej z wykorzystaniem druków których wzory zawiera dokumentacja konkursu
ofert.
1.3. Ofertę należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda
strona Oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę
prawidłowo umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w
tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą
ofertę.
1.4. Cena oferty jest ceną ryczałtową i uwzględnia ceny ryczałtowe za
poszczególne jego części i musi uwzględniać wszystkie wymagania i założenia
dokumentacji Cena oferty musi być
wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu
płatności.
1.5. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty.
2.
Wymagane dokumenty i informacje
2.1. Oferta cenowa - uwzględniająca wynagrodzenie za wykonanie
całości przedmiotu zamówienia (łączne wynagrodzenie ryczałtowe) oraz
uwzględniająca wynagrodzenie za poszczególne części przedmiotu zamówienia
2.2. Parafowany projekt umowy.
2.3. Dane finansowe – wg wzoru.
2.4. Kopia ubezpieczenia OC
2.5. Dowód wniesienia wadium dostarczony w jeden z następujących
sposobów:
a) Oryginał dostarczony
do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w Poznaniu, do Recepcji, do 12.06.2023r. do godz. 12.00,
b) Skan dokumentu,
opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez platformę
zakupową, datowany najpóźniej na 12.06.2023r. do godz. 12.00.
2.6. Zatrudnienie, kwalifikacje
techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa – wg wzoru.
2.7. Lista podwykonawców – wg wzoru.
2.8. Oświadczenie o niezaleganiu z
płatnościami – wg wzoru.
2.9. Harmonogram projektu
2.10. Karty materiałowe stosowanych
elementów.
3. Określenie
przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
·
Wykonanie i koordynacja robót:
- przygotowawczych,
- budowlanych,
3.2. Podstawą do przygotowania oferty są: Dokumentacja ofertowa.
3.3. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z warunkami technicznymi wykonania robót
zgodnymi z Polskimi Normami i zasadami sztuki budowlanej oraz innymi
uzgodnieniami.
3.4. Budowa zlokalizowana jest
na terenie z ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia
placu budowy. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez
targowych odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie
mogą one w żadnym przypadku powodować utrudnień w okresie
przygotowania, trwania i
likwidacji poszczególnych
wydarzeń w tych obiektach.
3.5. Dla realizacji określonego
zakresu robót Oferent zapewni:
- fachowy i uprawniony
personel,
- wysoką jakość wykonywanych robót,
- terminowość wykonywania robót,
- środki łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
- firmowe, estetyczne ubiory robocze,
- środki
transportu,
- bezpieczeństwo pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy
BHP i ppoż.
UWAGI:
- Zamawiający wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
- Oferent winien
przewidzieć sprzęt, rusztowania i dźwigi, niezbędne do wykonywania
prac,
- Oferent winien
zapewnić skuteczne zabezpieczenie placu budowy / prowadzenia prac,
- Oferent zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w
szczególności będzie przestrzegał przepisów BHP i ppoż.
Wszelkie prace
stanowiące
zagrożenie pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone
inspektorowi
nadzorującemu prace ze strony MTP i inspektorowi do spraw
ppoż. MTP
- Oferent zapewni na
własny koszt i własnym staraniem kierownika budowy (robót) z
odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi.
3.6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia
przez Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej
uzyskanie informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
Oferent przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Czas na wykonanie wizji
lokalnych mija w dniu 07.06.2023r. Oferent zgłasza
chęć uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
3.7. Terminy realizacji:
- termin realizacji prac: 31.08.2023
3.8. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na przedmiot umowy rękojmi
na okres nie krótszy niż:
- na roboty budowlane – minimum 60 (sześćdziesiąt) miesięcy,
4. Kryteria wyboru Oferenta
4.1. Każda oferta
podlega indywidualnej ocenie Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów:
- ceny
4.2. Za
spełniających warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów,
którzy wykażą, że wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert:
a)
2 roboty polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg, chodników, ścieżek
rowerowych o wartości minimum 100.000,00 każda
co
mogą poświadczyć stosownymi Referencjami.
Do
wykazu wykonanych prac należy dołączyć referencje potwierdzające, że roboty
budowlane zostały należycie wykonane i prawidłowo ukończone.
Na
żądanie MTP Oferent zorganizuje wizje lokalne wskazanych obiektów.
4.3. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru jednego lub więcej Oferentów
4.4. Zamawiający
odrzuci ofertę o najniższej cenie, jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w
świetle warunków technicznych lub kontraktowych.
5.
Wadium
5.1. Oferent przystępujący do postępowania
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 35 tys. złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy
złotych) w terminie do 12.06.2023. do godz. 12.00.
5.2. Wadium należy wnieść w formie
pieniężnej, gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej, poręczenia
udzielanego przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub gwarancji
wystawionej przez Fundusz Rozwoju i
Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. lub inny podmiot prowadzący
działalność gospodarczą w zakresie udzielania poręczeń.
5.3.
Wpłaty należy dokonać na konto bankowe
Zamawiającego: PKO BP 38 1020 4027
0000 1102 0424 2962.
5.4. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub
poręczenia dostarczony w jeden z następujących sposobów:
a)
Oryginał dostarczony do Gmachu Administracyjnego MTP, ul. Głogowska 14 w
Poznaniu, do Recepcji, do 12.06.2023. do godz. 12.00,
b) Skan
dokumentu, opatrzony podpisem kwalifikowanym, przekazany elektronicznie przez
platformę zakupową, datowany najpóźniej na 12.06.2023. do godz. 12.00.
5.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą upływu terminu
ważności ofert, chyba, że wcześniej zaistniała
jedna z niżej podanych okoliczności:
- zakończono postępowanie konkursowe bez wyboru oferty,
- wycofano ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.6. Oferent, którego oferta została wybrana
traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
- odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w
ofercie,
- wycofa ofertę w okresie związania ofertą,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie
umowy.
5.7. Oferentowi, którego oferta została
wybrana wniesione wadium zostanie zwrócone po podpisaniu umowy z Zamawiającym i
wniesieniu w uzgodnionej formie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.8. Wadium zwracane jest w wartości
nominalnej.
6. Okres
ważności ofert.
Składający ofertę pozostaje nią związany
przez okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.
7. Tryb
udzielania wyjaśnień.
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie
wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do dnia 06.06.2023. do
godziny 11.00 włącznie. Oferent
zadaje pytanie poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim
uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z
obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02
00
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
8. Termin
składania ofert.
8.1.
Oferty na platformie zakupowej można składać do dnia 13.06.2023.
do godziny 11.55.
8.2. Zamawiający może zdecydować o przedłużeniu
okresu składania ofert.
9.
Otwarcie
ofert
9.1. Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 13.06.2023. o godzinie 12.00
9.2. W przypadku przedłużenia okresu
składania ofert, Zamawiający powiadomi o terminie
otwarcia ofert w komunikacie o
przedłużeniu okresu składania ofert.
9.3. Zamawiający
nie przewiduje obecności Oferentów przy otwarciu ofert.
10. Ogłoszenie
wyników
Oferent,
którego oferta zostanie wybrana, otrzyma wiadomość akceptującą jego wybór.
Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną powiadomieni o
jego wynikach.
11. Unieważnienie
konkursu ofert.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
12. Informacje
o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po zakończeniu ofertowania.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli
Oferent nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, albo nie wniesie uzgodnionego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, traci wadium na rzecz Zamawiającego, a wybór przeprowadza się
ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął
okres związania ofertą.
……….…………….........................
/data i podpis Zamawiającego/
Administratorem danych osobowych są Międzynarodowe Targi
Poznańskie z siedzibą w Poznaniu, ul. Głogowska 14. Dane osobowe będą
przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem konkursu ofert, do momentu
wyrażenia sprzeciwu. Reklamacje i sprzeciwy dotyczące przetwarzania danych
osobowych w serwisie należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mtp.pl
(Inspektor Ochrony Danych). W razie takiej konieczności dane mogą być
udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym z Administratorem w celu
prowadzenia konkursów ofert. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich
danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody lub wniesienia skargi
do organu nadzorczego oraz prawo do przenoszenia danych osobowych. Zapewniamy,
że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i
organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym
zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem,
wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
2023-06-06 11:17 | Krzysztof Ciesielski | Dzień dobry, Zamawiający informuję, że do komunikatu dołączono pytania i odpowiedzi do postępowania oraz projekt umowy. |
2023-06-02 11:00 | Krzysztof Ciesielski | Dzień dobry, Zamawiający informuję, że do komunikatu dołączono pytania i odpowiedzi do postępowania oraz załącznik graficzny z zakresem prac do wykonania. |
Komunikaty