Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2023 17:24:00 |
Składania : | 24-05-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie ofertowe
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych ul. Majówka 21a, 27-200
Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do
piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41
|
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych,
prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień,
finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,
bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) na usługi
„mobilna pielęgniarka”.
Zamawiający zastrzega, że o udzielnie
zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art.
15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r, poz. 2082).
II.
Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa
„Mobilna pielęgniarka” skierowana do
mieszkańców Miasta Starachowice, którzy ukończyli 70 rok życia, i którzy
posiadają zaświadczenie o wymaganej usłudze pielęgniarskiej .
2.
Zakres usług pielęgniarki w warunkach domowych dla
osób obłożnie i przewlekle chorych będzie polegać na rozpoznawaniu warunków i
potrzeb zdrowotnych pacjenta, rozpoznawaniu problemów pielęgnacyjnych pacjenta,
planowaniu i sprawowaniu opieki pielęgnacyjnej nad pacjentem, samodzielnym
udzielaniu w określonym zakresie świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych,
leczniczych i rehabilitacyjnych oraz medycznych czynności ratunkowych;
realizacji zleceń lekarskich w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji,
orzekaniu o rodzaju i zakresie świadczeń opiekuńczo-pielęgnacyjnych, edukacji
zdrowotnej i promocji zdrowia (szczegółowy opis w załączniku nr 1).
3. Planowana
ilość uczestników usług – 23 osoby
4. Przewidywana ilość godzin w okresie od dnia podpisania
umowy do 31 grudnia 2023 łącznie wynosi 945 godzin usługi, tj. w m-cu – 135
godzin.
5. Jeden
klient może skorzystać z usługi w wymiarze maksymalnie 40 godzin miesięcznie.
6. Usługi będą odbywać się 7 dni w
tygodniu w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 21:00
(najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).
7. Czas trwania usługi u klienta wynosi 60 minut bez wliczania
kosztów dojazdu.
8.
Wykonawca realizujący usługę zobowiązany
będzie zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji,
maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki, jeśli wymagać będzie tego sytuacja
epidemiologiczna.
9.
Podmiot realizujący usługę zobowiązany jest
do prowadzenia Kart Pracy, załączanych każdorazowo do faktury/rachunku.
10.Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i
konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego
zamówienia.
11.Zamawiający
zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym
etapie prac.
12.Rozliczenia
między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
13.Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych.
14.Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert wariantowych.
15.Zamawiający nie przewiduje:
· zawarcia
umowy ramowej,
· aukcji
elektronicznej,
· zwrotu
kosztów udziału w postępowaniu.
16.Oznaczenie
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
· 85141200-1
usługi świadczone przez pielęgniarki
III.
Termin
realizacji zamówienia
Zamówienie będzie
realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.
IV.
Warunki
udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
1.
nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022
poz. 835).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr
2
2.
spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowania:
- posiadanie niezbędnej wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji przedmiotu zamówienia oraz aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności do udzielenia usług w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający
uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co
najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienie o następujących
kwalifikacjach:
· prawo wykonywania zawodu stwierdzone albo przyznane przez właściwą okręgową radę pielęgniarek i położnych zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2702 z późn. zm.),
· min. 24 miesiące doświadczenia w pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w dps, ośrodkach zdrowia,
· stan zdrowia pozwalający na wykonanie zawodu pielęgniarki.
Na
potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 3
V.
Kryterium oceny i wyboru oferty
Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C) oraz doświadczenie (D)
2. Znaczenie kryterium:
a) Cena oferty (C) - 94 %
b) Doświadczenie w pracy jako pielęgniarka
na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w dps, ośrodkach zdrowia (D) – 6%
3. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 94 %,
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 94 pkt gdzie 1 pkt = 1%
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C
bad - cena (brutto) badanej oferty.
b) Doświadczenie – 6%
Liczba punktów – 2 pkt za każdy rok doświadczenia w świadczeniu pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w dps, ośrodkach zdrowia.
Uwaga: punktacji nie polega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV ust. 2.
Ponadto w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę kilku osób, w celu świadczenia przedmiotowej usługi, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w tej kategorii odnosząc się do osoby z najkrótszym stażem wskazanej w ofercie.
Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat, wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.
Zamawiający zsumuje okres
doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie
oceniał.
4. Wynik punktowy
W
= C + D
gdzie:
W
- wynik
punktowy
C
-
liczba punktów w kryterium „Cena”,
D
– liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”
VI. Informacje dodatkowe.
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,
którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym
zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.
2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie
Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca
przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie
zakupowej OpenNexus oraz na załączniku do postępowania.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-05 07:54 | Dominika Kordaszewska |
Centrum
Usług
Społecznych
w
Starachowicach
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
wybrano
ofertę
firmy: Spółdzielnia Socjalna Salve Regina. |
Komunikaty