Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 15-05-2023 13:49:00 |
Placing offers : | 31-05-2023 11:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.28.2023 z dnia 12.05.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy technicznej i finansowej wymiany istniejącego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego budynku Szkoły Podstawowej nr 30 przy ul. Tadeusza Czackiego 8 w Bydgoszczy wraz z opracowaniem raportu techniczno-finansowego określającego stopę zwrotu inwestycji zgodnie ze szczegółowymi założeniami i wytycznymi Zamawiającego w ramach zadania pn.: „Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje”.
Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w zał. nr 1-9.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) Dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) Dysponowanie osobą/osobami posiadającą/ymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV.
4. Załączniki do zapytania:
(zał. 1) Opis przedmiotu zamówienia,
(zał. 2) Dokumentacja zdjęciowa,
(zał. 3) Rzut piwnicy,
(zał. 4) Rzut parteru,
(zał. 5) Rzut I piętra,
(zał. 6) Rzut II piętra,
(zał. 7) Przekroje,
(zał. 8) Wzór umowy,
(zał. 9) Wzór oferty – do wypełnienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (zał. 8).
7. Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
W terminie wykonania przedmiotu umowy zawiera się czas wskazany w § 4 ust. 4 wzoru umowy na zgłoszenie przez Zamawiającego zastrzeżeń do otrzymanego przedmiotu umowy, a także czas na usunięcie przez Wykonawcę zastrzeżeń Zamawiającego, o ile takie zostaną zgłoszone.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami
(w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Maciej Zmorek Główny Specjalista WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 245,
2) Rafał Pyjos Kierownik Referatu Obsługi Technicznej Inwestycji Miasta Dofinansowanych ze Środków Europejskich – tel. 52 58 59 144.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się drogą elektroniczną na adres: maciej.zmorek@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 26.05.2023r. o godz. 11:00.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie objętym zakresem zadania (Szkoła Podstawowa nr 30 ul. Czackiego 8) w dniu 22.05.2023 r. o godzinie 9:00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym.
2) potwierdzenie dysponowania osobami wyszczególnionymi w pkt. 3 ppkt. 2 i 3,
3) wypełniony wzór oferty (zał. 9).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
13. Wykluczenie Wykonawcy:
Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy zawartej z Miastem Bydgoszcz w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 12.05.2023 r.
DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2023-06-06 12:10 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-05-26 08:09 | Justyna Pabian | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy. |
2023-05-25 15:11 | Justyna Pabian | Zamawiający informuje, że zmianie ulega termin składania ofert z 26.05.2023 r. na 31.05.2023 r. |
2023-05-24 08:02 | Justyna Pabian | W związku z zadanym pytaniem Zamawiający informuje, że nie posiada inwentaryzacji szkoły w dwg. |
Announcements