Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-05-2023 09:57:00 |
Składania : | 30-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-05-2023 11:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-14 11:47 | Zamówienia Publiczne | Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym pn. Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 3 zadania) w zadaniach nr 1 i 2 wybrano najkorzystniejsze oferty. |
2023-05-30 14:06 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2023-05-30 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
wynosi: 1) dla zadania nr 1 - 315 770,40 zł brutto; 2) dla zadania nr 2 - 31 665,60 zł brutto; 3) dla zadania nr 3 - 13 392,00 zł brutto. |
2023-05-24 12:34 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu odpowiedzi do SWZ wraz z korektą załącznika nr 1 do umowy - zadanie nr 2. |
Komunikaty