Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-06-2023 21:26:00 |
Składania : | 09-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-06-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 538-120-328
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zapytanie ofertowe
I. ZAMAWIAJĄCY
Ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce,
e-mail: gmina@belzyce.pl,
NIP 7132984379,
REGON 431020084
zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn. „Dostawa i montaż sprzętu sportowego dla Klubu Seniora w Bełżycach”.
II. TRYB UDZIELENIA
Postępowanie o zamówienie publiczne przeprowadzone jest w drodze zapytania ofertowego, w oparciu o art. 2 ust.1 pkt.1. Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł, do których nie stosuje się ww. ustawy.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sportowego dla Klubu Seniora w Bełżycach w ramach projektu „Senior w Gminie Bełżyce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elektronicznym Formularzu.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
5. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt co najmniej 24 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczony od dnia podpisania Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag.
Adres dostawy: ul. Fabryczna 2b, 24-200 Bełżyce
6. Koszty dostawy, transportu, rozładunku i montażu (jeżeli dotyczy) sprzętu ponosi Wykonawca.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający precyzuje zamawiany asortyment poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać produkty wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Asortyment pochodzący od konkretnych producentów stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami/ rysunkami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów / rysunkami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów zapytania ofertowego oraz poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości w zapytaniu ofertowym po upływie terminu składania ofert.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostanie zrealizowane do 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału;
2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):
1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże braku podstaw wykluczenia.
4. Brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w Załączniku Nr 1 do Zapytania ofertowego.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW
1. Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2.
Specyfikacja/karta katalogowa oferowanych produktów wraz ze
zdjęciem poglądowym. Uwaga! W przypadku niedołączenia specyfikacji/kart katalogowych wraz ze zdjęciem poglądowym, Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich uzupełnienia.
3. Dokument lub dokumenty potwierdzające, że dostarczone urządzenia/sprzęt spełniają wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych.
Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego winien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentacji lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z załączeniem właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
VII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania, zapytania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują przez Platformę Zakupową .
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego, kierując swoje zapytania przez Platformę Zakupową. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 3, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę przekazuje się wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszcza się na stronie prowadzonego postępowania.
6. Zmiany Zapytania ofertowego są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
7. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, oraz zamieszcza informację na stronie prowadzonego postępowania.
8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zapytania ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
10. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
11. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować przez Platformę Zakupową.
11. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Pani Alicja Szewczyk e-mail : a.szewczyk@belzyce.pl oraz Pani Renata Bieńko e-mail: r.bienko@belzyce.pl
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej
5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
7. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
8. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu.
10. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
11. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy złożyć przez platformę Zakupową Zamawiającego poprzez dedykowany elektroniczny Formularz:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/763827
Do oferty należy dołączyć:
a)Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
b) Specyfikacje/karty katalogowe oferowanych produktów wraz ze zdjęciem poglądowym.
c) Dokument lub dokumenty potwierdzające, że dostarczone urządzenia/sprzęt spełniają wszystkie wymagania określone w Zapytaniu ofertowym w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę poprzez formularz elektroniczny na Platformie.
2. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie.
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.
4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.
5. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT – wskazuje zapis „obowiązek podatkowy po stronie zamawiającego”, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniająca wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium:
CENA |
100% |
Zamawiający porówna i oceni oferty, według następującego wzoru:
Cena = _________________________ x 100
Cena oferty badanej
3. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert, zostały złożone o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe.
XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie – wg. wzoru umowy załącznika nr 2.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny,
XIV. WYNIK POSTĘPOWANIA
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszczone na Platformie Zakupowej.
XV. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN.
XVI. Klauzula RODO: https://drive.google.com/file/d/1faZotCWJ-5XjUMnZh43gFoUmG2KjdQXW/view
XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych zapytaniem
ofertowym zastosowanie mają przepisy obowiązującej na dzień wszczęcia
postępowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Lista załączników:
Zał. Nr 1 do Zapytania ofertowego
Zał. Nr 2 - Wzór umowy
2023-07-03 18:34 | Renata Bieńko |
W
niniejszym
zapytaniu
ofertowym
złożono
7
ofert.
Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca: PHU ONBEST JANINA FLORKIEWICZ NIP: 5371462329 z ceną 26 451,09 zł brutto W/w oferta obejmuje wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawiera najniższą cenę ofertową brutto. Oferty złożyły także następujące firmy: 1. JANUSZ RUSINEK POWERMAN SPORT z ceną 27 736,50 zł brutto 2. DEL SPORT SP. Z O.O. z ceną 37 677,36 zł brutto. 3. "KAL-SPORT" Paweł Kalita z ceną 31 668,81 zł brutto 4. PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SP. J. T.BIAŁOWĄS,Z.BIELECKI z ceną 29 538,45 zł brutto 5. Zaułek Dizajnu Marta Szlapa z ceną 69 606,84 zł brutto 6. COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA z ceną 40 286,76 zł brutto. Dziękujemy wszystkim za złożenie ofert. Wybranego Wykonawcę prosi się o kontakt w celu zawarcia umowy. |
Komunikaty