Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IBI.272.13.2023 Dostawa wyposażenia pracowni dla zawodu technik reklamy do Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim”.

Awatar Pracownika
Marcin Nowak
Starostwo Powiatowe w Golubiu-Dobrzyniu Department: Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
Deadlines:
Published : 08-05-2023 11:15:00
Placing offers : 18-05-2023 09:00:00
Offers opening : 18-05-2023 09:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wraz z wypełnionym poniżej formularzem ofertowym należy złożyć uzupełnione i podpisane załączniki: nr 2 - oświadczenie oraz nr 4 - oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 683 53 80/81

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. nr 1 - OPZ.docx docx 241.56 2023-05-08 11:15:00 Proceeding
Zał. nr 2 Oświadczenie.doc doc 242 2023-05-08 11:15:00 Proceeding
Zał. nr 3 projekt umowy.doc doc 513.5 2023-05-08 11:15:00 Proceeding
Zał. nr 4 Oswiadczenie_art_125_Pzp.doc doc 261 2023-05-08 11:15:00 Proceeding
SWZ_sublimacja.doc doc 794 2023-05-08 11:15:00 Proceeding
otwarcie ofert.pdf pdf 189.12 2023-05-18 10:42:18 Public message
wybor_oferty_wyposazenie.pdf pdf 104.79 2023-05-19 14:26:11 Public message

Announcements

2023-05-19 14:26 Marcin Nowak Zawiadomienie o wyborze oferty.

wybor_oferty_wyposaz [...].pdf

2023-05-18 10:42 Marcin Nowak Informacja z otwarcia ofert.

otwarcie ofert.pdf

2023-05-18 09:00 Buyer message Zamawiający informuje, że kwota jaka może przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 14061,51 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Prasa płaska wielofunkcyjna 8 w 1 - 1 pc. - (0)
2 Kubki do sublimacji zgodnie z OPZ - 5 rodzajów kubków 120 pc. - (0)
3 Koszulki T-shirt z krótkim rękawem do nadruków kolorystyka, rodzaje i rozmiary damskie i męskie w OPZ 120 pc. - (0)
4 Zestaw startowy Silhouette do sitodruku - 15 pc. - (0)
5 Mikrometr elektroniczny zewnętrzny 0-25mm - 2 pc. - (0)
6 Suwmiarka elektroniczna 150mm - 2 pc. - (0)
7 Zestaw do fotografii bezcieniowej produktowej - 1 pc. - (0)
8 Tło fotograficzne - 5 pc. - (0)
9 Statyw naramienny do kamery/aparatu - 2 pc. - (0)
10 Materiały eksploatacyjne do sublimacji papier do sublimacji A4 – 3 ryzy (po 100 arkuszy), gramatura 110g/m2; Taśma termiczna, długość 33 m, szerokość 6 mm – 2 szt. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 307