Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: OR.271.2.2023 Jednorazowy zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Bolesław

Tomasz Kalembka
Gmina Bolesław
Deadlines:
Published : 27-04-2023 14:27:00
Placing offers : 12-05-2023 12:00:00
Offers opening : 12-05-2023 12:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie - mat. biurowe 2023.pdf pdf 574.84 2023-04-27 14:27:00 Proceeding
materiały biurowe 2023-formularz cenowy zał nr 2.pdf pdf 58.95 2023-04-27 14:27:00 Criterion
formularz ofertowy -załącznik nr1.pdf pdf 194.21 2023-04-27 14:27:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały biurowe Proszę o wpisanie podsumowania formularza cenowego (załącznik nr2) 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 29.05.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego. (załącznik nr 1) Attachment required

formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
6 Formularz cenowy - Proszę o załączenie wypełnionego i podpisanego formularza cenowego. (Załącznik nr 2) Attachment required

materiały biurowe 20 [...].pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 432