Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WNP/263/BN/2023 OPRACOWANIE DOKUMENTACJI ORAZ PRZEPROWADZENIE REMONTU I DOSTOSOWANIE DO POTRZEB P.POŻ ZBIORNIKA WODNEGO - GOS „WYSOKI KAMIEŃ” W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2023 10:57:00
Składania : 05-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-06-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załaczniki 3-4.pdf pdf 865.56 2023-05-19 10:57:00 Postępowanie
załączniki 5-8.pdf pdf 3970.01 2023-05-19 10:57:00 Postępowanie
ogłoszenie.pdf pdf 94.57 2023-05-19 10:57:00 Postępowanie
opz.pdf pdf 5701.9 2023-05-19 10:57:00 Postępowanie
PPU.pdf pdf 6784.84 2023-05-19 10:57:00 Postępowanie
załączniki edytowalne 263.docx docx 59.25 2023-05-19 10:57:00 Postępowanie
swz.pdf pdf 14761.92 2023-05-19 10:57:16 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie .pdf pdf 139.89 2023-06-05 10:49:53 Publiczna wiadomość
strona.pdf pdf 472.72 2023-07-17 13:48:06 Publiczna wiadomość
załącznik nr 1.pdf pdf 1077.71 2023-05-24 07:29:46 Publiczna wiadomość
załączniki nr 2 i 3.pdf pdf 2516.52 2023-05-24 07:29:46 Publiczna wiadomość
odpowiedzi 24_05.pdf pdf 635.31 2023-05-24 09:42:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-17 13:48 Zamówienia Publiczne AWL informacja unieważnieniu

strona.pdf

2023-06-05 10:49 Zamówienia Publiczne AWL informacja z otwarcia ofert w dniu 05.06.2023

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-02 13:33 Zamówienia Publiczne AWL
Kwota na sfinansowanie zamówienia 162 380,00 zł
2023-05-24 09:42 Zamówienia Publiczne AWL w załączeniu odpowiedzi na pytania

odpowiedzi 24_05.pdf

2023-05-24 09:37 Zamówienia Publiczne AWL Dodatkowe terminy na odbycie wizji lokalnej w dniach 29.05.2023 i 30.05.2023 godz. 10.00.
2023-05-24 07:29 Zamówienia Publiczne AWL w załączeniu załączniki nr 1, 2 i 3 do PFU

załącznik nr 1.pdf

załączniki nr 2 i 3. [...].pdf

2023-05-24 07:16 Zamówienia Publiczne AWL 2. W pkt. 28 SWZ Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej. Przewidywany termin odbycia wizji lokalnej w dniach 25.05.2023r. i 26.05.2023r. W sprawie wizji należy kontaktować się z Panią Elżbietą Jagiełło tel.: 727015648 , mail elzbieta.jagiello@awl.edu.pl
2023-05-19 11:07 Zamówienia Publiczne AWL Zamawiający dokonuje zmian w SWZ:
1. W pkt. 15 ppkt.10 i 16ppkt.1 SWZ - zmianie ulega data składa i i otwarcia ofert na dzień 05.06.2023r .Godziny pozostają bez zmian

2. W pkt. 28 SWZ
Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej. Przewidywany termin odbycia wizji lokalnej w dniach 25.05.2023r. i 26.05.2023r. W sprawie wizji należy kontaktować się z panem Janem Beringiem tel.: 261658232, mail jan.bering@awl.edu.pl


Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 713