Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-04-2023 11:07:00 |
Składania : | 17-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-05-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jana Pankiewicza 4 w Warszawie.
2. W budynku o których mowa w ust. 1, wykonawca: 1) wykona jeden przegląd konserwacyjny, przeprowadzony w terminie do 30 września 2023 r.; 2) będzie świadczył usługi serwisowe urządzeń przeciwpożarowych przez okres 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
3. W ramach usług serwisowych, o których mowa w ust. 2 pkt 2, wykonawca zapewni łącznie sześć interwencji w przypadku awarii urządzenia przeciwpożarowego.
Szczegółowy zakres obowiązków precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz projekt umowy.
Warunki udziału w postepowaniu
Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę, przedstawił wraz z ofertą:
1) zaświadczenie uprawniające do przeprowadzania konserwacji systemu UTC FIRE & SECURITY ;
2) zaświadczenie uprawniające do przeprowadzania konserwacji IGNIS;
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
załącznik nr 2 - projekt umowy,
załącznik nr 3 - protokół odbioru,
załącznik nr 4 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na
zadawanie pytań upływa w dniu 10.05.2023 r. o godz. 24.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:
- przedmiotu zamówienia (OPZ) pod nr tel 22 553 70 83 - Paweł Sobieraj
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-19 12:30 | Magdalena Jańczuk |
Zamawiający
udostępnia
prawidłowy
plik:
Informacja
o
wyborze
oferty.
Poprzednio załączony plik dotyczył postępowania - część 1. |
2023-05-19 12:19 | Magdalena Jańczuk | Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-09-2023 |
Komunikaty