Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-04-2023 09:17:00 |
Składania : | 05-05-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-05-2023 09:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Przedmiot szacowania:
Niniejsze szacowanie dotyczy wdrożenia e-Magazynu biletów, która ma na celu integrację różnych kanałów dystrybucji biletów elektronicznych dystrybuowanych w Gorzowie Wlkp., w jednym systemie. Głównym celem wdrożenia jest uproszczenie i usprawnienie procesu sprzedaży oraz kontroli tego typu biletów.
2. Cel szacowania:
Celem niniejszego szacowania jest rozpoznanie rynku w zakresie dostępnych obecnie rozwiązań w obszarze dystrybucji i kontroli biletów elektronicznych, które spełniałyby oczekiwania Zamawiającego. Ze szczególnym uwzględnieniem konkurencyjności kosztów: licencji, wdrożenia, integracji z istniejącymi systemami, a także bieżącego utrzymania i wsparcia technicznego.
3. Głównie założenia e-Magazynu biletów:
• Centralizacja zarządzania,
• Szeroki wybór kanałów dystrybucji biletów elektronicznych (obecnie w Gorzowie Wlkp., funkcjonują następujące firmy dystrybuujące bilety elektroniczne: moBILET, GoPay, SkyCash, mPay, zBiletem),
• Aktualizacja danych w czasie rzeczywistym,
• Kontrola biletów z różnych kanałów dystrybucji,
• Możliwość blokowania zakupu biletu elektronicznego w trakcie kontroli biletowej.
4. Wymagania funkcjonalne:
• Centralne zarządzanie ofertą biletów oraz ich dystrybucją na różnych platformach sprzedaży.
• Integracja różnych kanałów sprzedaży w jednym systemie centralnym: dostawca e-Magazynu biletów powinien udostępnić dedykowane API, które umożliwi firmom dystrybuującym bilety elektroniczne integrację z systemem e-Magazynu.
• Możliwość aktualizacja informacji o biletach przez Zamawiającego, takich jak ceny, rodzaje biletów czy dostępność, na wszystkich platformach sprzedaży w czasie rzeczywistym.
• Możliwość zarządzania sposobem dystrybucji biletów dla kanałów sprzedaży.
• Możliwość blokowania sprzedaży biletów podczas kontroli biletów: system e-Magazynu biletów powinien umożliwiać tymczasowe zawieszenie sprzedaży biletów na wybranych liniach lub obszarach w przypadku przeprowadzania kontroli biletów. Funkcja ta powinna być łatwo dostępna dla uprawnionych użytkowników i umożliwiać szybkie wstrzymanie i wznowienie sprzedaży biletów.
• API dla firm kontrolujących bilety: dostawca e-Magazynu biletów powinien udostępnić dedykowane API, które umożliwi firmom kontrolującym bilety w pojazdach integrację z systemem e-Magazynu. API powinno umożliwiać sprawdzanie ważności biletów w czasie rzeczywistym, dostęp do informacji o biletach oraz zarządzanie blokadą sprzedaży biletów podczas kontroli.
5. Wymagania techniczne:
• API musi być oparte na nowoczesnych i powszechnie stosowanych standardach komunikacji między systemami, takich jak RESTful lub SOAP.
• API musi zapewniać bezpieczeństwo danych i transakcji poprzez stosowanie odpowiednich protokołów szyfrowania i uwierzytelniania.
• API musi być skalowalne i wydajne, aby obsłużyć duże obciążenia i zapewnić wysoką dostępność usługi.
• API musi być udokumentowane i łatwe w użyciu dla programistów i integratorów systemów.
6. Procedura składania propozycji w zakresie e-Magazynu:
• Opis proponowanego rozwiązania w zakresie e-Magazynu dla Miasta Gorzów Wlkp.,
• Proponowany sposób finansowania usługi dostępu do e-Magazynu tj. Zamawiający nie jest zainteresowany nabyciem licencji do e-Magazynu, a jedynie usługą dostępu do systemu (Zamawiający bierze pod uwagę różne firmy finansowania, w tym m.in.: prowizję od sprzedaży biletów elektronicznych, stały miesięczny abonament lub forma mieszana tj.prowizja+abonament),
• W szacowanej ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z projektem tj.: licencji, wdrożenia, integracji, szkolenia, wsparcia, utrzymania systemu, itd.
• Mile widziane będą referencje już wdrożonych i funkcjonujących e-Magazynu w innych miastach.
• Zamawiający dopuszcza możliwość spotkania z potencjalnym oferentem, przed złożeniem oferty na szacowanie, w zakresie omówienia oczekiwań i propozycji oferowanego e-Magazynu.
2023-04-18 10:09 | Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski | Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania. |
Komunikaty