Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wdrożenie e-Magazynu biletów elektronicznych

Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski
Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2023 09:17:00
Składania : 05-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 05-05-2023 09:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

1.    Przedmiot szacowania:

Niniejsze szacowanie dotyczy wdrożenia e-Magazynu biletów, która ma na celu integrację różnych kanałów dystrybucji biletów elektronicznych dystrybuowanych w Gorzowie Wlkp., w jednym systemie. Głównym celem wdrożenia jest uproszczenie i usprawnienie procesu sprzedaży oraz kontroli tego typu biletów.


2.    Cel szacowania:

Celem niniejszego szacowania jest rozpoznanie rynku w zakresie dostępnych obecnie rozwiązań w obszarze dystrybucji i kontroli biletów elektronicznych, które spełniałyby oczekiwania Zamawiającego. Ze szczególnym uwzględnieniem konkurencyjności kosztów:  licencji, wdrożenia, integracji z istniejącymi systemami, a także bieżącego utrzymania i wsparcia technicznego.


3.    Głównie założenia e-Magazynu biletów:

•    Centralizacja zarządzania,

•    Szeroki wybór kanałów dystrybucji biletów elektronicznych (obecnie w Gorzowie Wlkp., funkcjonują następujące firmy dystrybuujące bilety elektroniczne: moBILET, GoPay, SkyCash, mPay, zBiletem),

•    Aktualizacja danych w czasie rzeczywistym,

•    Kontrola biletów z różnych kanałów dystrybucji,

•    Możliwość blokowania zakupu biletu elektronicznego w trakcie kontroli biletowej.


4.    Wymagania funkcjonalne:

•    Centralne zarządzanie ofertą biletów oraz ich dystrybucją na różnych platformach sprzedaży.

•    Integracja różnych kanałów sprzedaży w jednym systemie centralnym: dostawca e-Magazynu biletów powinien udostępnić dedykowane API, które umożliwi firmom dystrybuującym bilety elektroniczne integrację z systemem e-Magazynu.

•    Możliwość aktualizacja informacji o biletach przez Zamawiającego, takich jak ceny, rodzaje biletów czy dostępność, na wszystkich platformach sprzedaży w czasie rzeczywistym.

•    Możliwość zarządzania sposobem dystrybucji biletów dla kanałów sprzedaży.

•    Możliwość blokowania sprzedaży biletów podczas kontroli biletów: system e-Magazynu biletów powinien umożliwiać tymczasowe zawieszenie sprzedaży biletów na wybranych liniach lub obszarach w przypadku przeprowadzania kontroli biletów. Funkcja ta powinna być łatwo dostępna dla uprawnionych użytkowników i umożliwiać szybkie wstrzymanie i wznowienie sprzedaży biletów.

•    API dla firm kontrolujących bilety: dostawca e-Magazynu biletów powinien udostępnić dedykowane API, które umożliwi firmom kontrolującym bilety w pojazdach integrację z systemem e-Magazynu. API powinno umożliwiać sprawdzanie ważności biletów w czasie rzeczywistym, dostęp do informacji o biletach oraz zarządzanie blokadą sprzedaży biletów podczas kontroli.


5.    Wymagania techniczne:

•    API musi być oparte na nowoczesnych i powszechnie stosowanych standardach komunikacji między systemami, takich jak RESTful lub SOAP.

•    API musi zapewniać bezpieczeństwo danych i transakcji poprzez stosowanie odpowiednich protokołów szyfrowania i uwierzytelniania.

•    API musi być skalowalne i wydajne, aby obsłużyć duże obciążenia i zapewnić wysoką dostępność usługi.

•    API musi być udokumentowane i łatwe w użyciu dla programistów i integratorów systemów.


6.    Procedura składania propozycji w zakresie e-Magazynu:

•    Opis proponowanego rozwiązania w zakresie e-Magazynu dla Miasta Gorzów Wlkp.,

•    Proponowany sposób finansowania usługi dostępu do e-Magazynu tj. Zamawiający nie jest zainteresowany nabyciem licencji do e-Magazynu, a jedynie usługą dostępu do systemu (Zamawiający bierze pod uwagę różne firmy finansowania, w tym m.in.: prowizję od sprzedaży biletów elektronicznych, stały miesięczny abonament lub forma mieszana tj.prowizja+abonament),

•    W szacowanej ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z projektem tj.: licencji, wdrożenia, integracji, szkolenia, wsparcia, utrzymania systemu, itd.

•    Mile widziane będą referencje już wdrożonych i funkcjonujących e-Magazynu w innych miastach.

•    Zamawiający dopuszcza możliwość spotkania z potencjalnym oferentem, przed złożeniem oferty na szacowanie, w zakresie omówienia oczekiwań i propozycji oferowanego e-Magazynu.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Odp. na pytania - zadane w ramach postępowania o szacowanie zamówienia z dn. 15.04.2023.pdf pdf 316.47 2023-04-18 10:09:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-18 10:09 Przetargi MZK Gorzów Wielkopolski Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania.

Odp. na pytania - za [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wdrożenie e-Magazynu biletów Zgodnie z opis przedmiotu szacowania powyżej. 1 usługa Miejski Zakład Komunikacji w Gorzowie Wielkopolskim
Kostrzyńska 46
66-400, Gorzów wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
3 Załączniki - • Opis proponowanego rozwiązania w zakresie e-Magazynu dla Miasta Gorzów Wlkp., • Proponowany sposób finansowania usługi dostępu do e-Magazynu tj. Zamawiający nie jest zainteresowany nabyciem licencji do e-Magazynu, a jedynie usługą dostępu do systemu (Zamawiający bierze pod uwagę różne firmy finansowania, w tym m.in.: prowizję od sprzedaży biletów elektronicznych, stały miesięczny abonament lub forma mieszana tj.prowizja+abonament), • W szacowanej ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z projektem tj.: licencji, wdrożenia, integracji, szkolenia, wsparcia, utrzymania systemu, itd. • Mile widziane będą referencje już wdrożonych i funkcjonujących e-Magazynu w innych miastach. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 512