Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
w Oświęcimiu zaprasza do składania ofert w postępowaniu (zapytaniu ofertowym):
"Sukcesywna dostawa kwasu solnego dla przemysłu spożywczego 9%; 33% oraz
chlorynu sodu 7,5%; 25%".
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ):
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Ostatni Etap 6, 32-603
Oświęcim
tel./fax: (+48) 33 843-28-14, 33 843-28-77, 33 843-09-05, fax: 33 843-17-15
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
adres strony internetowej: http://www.pwik.oswiecim.pl
Tryb postępowania: zapytanie ofertowe z
publikacją ogłoszenia.
- Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa kwasu
solnego dla przemysłu spożywczego 9%; 33% oraz chlorynu sodu 7,5%; 25% w
okresie od 25.04.2023 r. do 30.04.2024 r.
- Zamawiający informuje, że podane ilości należy traktować jako
orientacyjne, służą do wyboru najkorzystniejszej cenowo oferty.
- Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od
dnia 25.04.2023 r. do 30.04.2024 r. (dostawy będą realizowane na
podstawie przesłanych zamówień).
- Wymagane terminy dostaw: do 3 dni roboczych od daty otrzymania
pisemnego zamówienia.
- Warunki płatności: płatność przelewem 30 dni od daty prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
- Produkty dostarczane muszą być w opakowaniach zwrotnych, które
Dostawca zobowiązany jest odebrać na swój koszt (po uzgodnieniu z
Zamawiającym terminu odbioru).
- Pojazdy, którymi dostarczane będą produkty
oraz odbierane opakowania zwrotne muszą spełniać warunki:
- pojazd dwuosiowy lub trzyosiowy (bez
przyczepy / naczepy),
- dopuszczalna masa całkowita pojazdu:
maksymalnie 18 ton,
- pojazd musi być wyposażony w podest ruchomy załadowczy.
- Podane ceny jednostkowe produktów (netto) muszą zawierać wszystkie
koszty Dostawcy łącznie z kosztem ich dostawy oraz odbioru opakowań
zwrotnych.
- Oferta może być złożona tylko poprzez platformę zakupową Open Nexus do
wyznaczonego dnia zakończenia postępowania (21.04.2023 r. do godz. 10:00).
- Wymagane dokumenty:
- Świadectwa
jakości (do każdej dostawy)
- Atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny (do każdej
dostawy)
- Karty
charakterystyki (do pierwszej dostawy oraz niezwłocznie po każdej
aktualizacji - mogą być dostarczone w formie elektronicznej)
- Dostawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny
koszt (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
- Adres dostawy: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim.
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującym kryterium: wartość oferty - znaczenie (waga) 100%.
- Dostawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty zakończenia
postępowania.
- Okres przydatności do użycia dostarczonych produktów nie może być
krótszy niż 12 miesięcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych
asortymentów przedmiotu postępowania.
- Minimalna wielkość zamówień cząstkowych: 500 kg (zamówienia cząstkowe
mogą dotyczyć tylko jednego produktu lub kilku w dowolnej konfiguracji wg
potrzeb Zamawiającego).
- Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze
z tytułu dostarczenia mniejszej lub większej ilości produktów niż
określonej w postępowaniu.
- Do postępowania dołączony jest wzór umowy, która będzie zawarta z
wybranym Dostawcą.
- Wymagane dokumenty dla dostawców, którzy nie realizowali dostaw na
potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w
Oświęcimiu:
- prawidłowo wypełniona ankieta dostawcy (formularz dołączony do
postępowania),
- wykaz wykonanych minimum 3 dostaw produktów, które są przedmiotem
niniejszego postępowania o wartości netto minimum 100 000 zł każda, z
podaniem zakresu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców. Wykazane
dostawy muszą być potwierdzone dokumentami wystawionymi przez
Zamawiających, na rzecz których realizowane były dostawy,
potwierdzającymi, że zamówienia wykonano terminowo oraz z należytą
starannością.
- Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dołączone do postępowania do
terminu jego zakończenia, oferty niekompletne nie
będą
podlegały ocenie.
- Informujemy, że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie
jest prowadzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez
wyłonienia Wykonawcy i bez podawania przyczyn oraz prawo niewybrania
oferty z najniższą ceną. Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do
występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego
w związku z niniejszym zapytaniem ofertowym, w tym z tytułu poniesionych
przez nich kosztów, w szczególności w przypadku odstąpienia przez
Zmawiającego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy. - Dostawca składając ofertę oświadcza, że zapoznał się z warunkami
udziału w postępowaniu i w pełni je akceptuje.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00:
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Instrukcje dot. składania ofert w postępowaniach
dostępne na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia i/lub
podpisanie umowy.
Komunikaty