Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-03-2023 12:42:00 |
Składania : | 27-04-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 27-04-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Robota budowlana |
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE sp. z
o.o.
KOMISJA OFERTOWA
Numer postępowania: |
MTP/2023/DAL6/13 |
Nazwa
postępowania:
„WYMIANA
OPRAW OŚWIETLENIA PASAŻU PAWILONÓW 7-7A-8-8A NA OPRAWY ZE ŹRÓDŁAMI LED”
DOKUMENTACJA
OFERTOWA KONKURSU MTP/2023/DAL6/13
1. PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
Wymiana opraw oświetleniowych Pasażu pawilonów 7-7A-8-8A na oprawy ze źródłami LED, opracowaniem projektu powykonawczego, koordynacja prac zleconych przez zamawiającego innym podmiotom oraz wykonanie oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie Pasażu, w tym m.in. natężenie oświetlenia roboczego.
2. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.
ul.
Głogowska 14
60-734
Poznań
NIP
777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał
zakładowy - 377.346.000,00 PLN
Zamawiający
nie podlega przepisom ustawy z dn. 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych
(tekst jednolity Dz.U. z 2022 r., poz. 1710) z późniejszymi zmianami.
3. SPOSÓB
FINANSOWANIA ZAMÓWIENIA
Środki własne Zamawiającego.
4. ZAWARTOŚĆ DOKUMENTACJI OFERTOWEJ
1) warunki zamówienia (poniżej),
2) schemat instalacji / rzut opraw oświetleniowych w
Pasażu pawilonów 7-7A-8-8A,
3) obowiązujący wzór oferty (załącznik
nr 1),
4) projekt umowy (załącznik nr 2),
5) tabela kosztorysowa (załącznik nr
3),
6) dane finansowe - wzór (załącznik nr
4),
7) zatrudnienie, kwalifikacje
techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa – wzór (załącznik nr 5)
8) lista podwykonawców - wzór
(załącznik nr 6)
9) oświadczenie o niezaleganiu z
płatnościami - wzór (załącznik nr 7)
10) przepisy techniczne i
przeciwpożarowe obowiązujące na terenach MTP sp z o.o. (załącznik nr 8)
11) instrukcja bezpieczeństwa
pożarowego MTP sp. z o.o. (załącznik nr 9)
12) schemat dokumentacji powykonawczej
(załącznik nr 10)
SPECYFIKACJA
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1. OPIS
SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną kompletną
ofertę. Oferty niejednoznaczne nie będą brane pod uwagę.
1.2. Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie
wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z
wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja
1.3. Ofertę i poszczególne załączniki dokumentacji
konkursu należy wypełnić pismem drukowanym w języku polskim. Każda strona
powinna być opatrzona kolejnym numerem i podpisana przez osobę prawidłowo
umocowaną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście
oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą
ofertę.
1.4. Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi
uwzględniać wszystkie wymagania i założenia dokumentacji. Cena musi być
wyrażona w złotych polskich i skalkulowana przy założeniu 60 dniowego terminu
płatności.
1.5. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. WYMAGANE
DOKUMENTY I INFORMACJE
2.1. Oferta cenowa wg wzoru (załącznik nr 1) wraz z
wypełnioną tabelą kosztorysową (załącznik nr 3),
2.2. Parafowany projekt umowy (załącznik nr 2)
2.3. Dane finansowe – wg wzoru (załącznik nr 4)
2.4. Kopia ubezpieczenia OC
2.5. Zatrudnienie, kwalifikacje techniczne oraz doświadczenia w zakresie wykonawstwa - wg wzoru (załącznik nr 5)
2.6. Lista podwykonawców – wg wzoru (załącznik nr
6)
2.7. Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami –
wg wzoru (załącznik nr 7)
2.8. Harmonogram prac.
2.9. Karty materiałowe (tylko oferowanego rozwiązania. Załączenie Kart materiałowych nieoferowanych rozwiązań będzie jednoznaczne z niespełnieniem kryterium. W przypadku gdy na Karcie materiałowej producenta jest zestawienie modeli z danej rodziny, to należy zaznaczyć odpowiadającemu oferowanemu rozwiązaniu wiersz lub akapit.).
3. PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1.1.
Demontaż
i przekazanie do utylizacji aktualnie eksploatowanych 66 szt. opraw,
3.1.2.
Dostawa
66 szt. opraw oświetlenia przemysłowego LED HighBay typu Flat lub Naświetlacz
na potrzeby modernizacji oświetlenia głównego Pasażu pawilonów 7-7A-8-8A na
terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w Poznaniu,
3.1.3.
Montaż
66 szt. oferowanych opraw oświetlenia przemysłowego LED.
3.1.4.
Wykonanie
oceny stanu technicznego instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie
Pasażu.
3.1.5.
Opracowanie/Aktualizacja
Dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej pdf i dwg oraz papierowej.
3.2. Specyfikacja opraw oświetlenia przemysłowego
LED:
3.2.1.
Typ
oprawy: LED HighBay typu Flat lub Naświetlacz,
3.2.2.
Liczba
szt. 66 szt.
3.2.3.
Moc
niezbędna dla uzyskania min. 100lx na płaszczyźnie podłogi części
komunikacyjnej, 150lx w obrębie schodów ruchomych i 200lx przy windzie dla
załączonego projektu z uwzględnieniem
utraty strumienia świetlnego w okresie 10 lat,
3.2.4.
Temperatura
barwowa 4000/5500K,
3.2.5.
RCI
>70Ra,
3.2.6.
Kąt
świecenia dostosowany dla uzyskania min. 100lx na płaszczyźnie podłogi części
komunikacyjnej, 150lx w obrębie schodów ruchomych i 200lx przy windzie,
3.2.7.
Zasilanie
230V,
3.2.8.
Przewód
zasilający zakończony złączem/wtyczką okrągłym Uni-Schuko z uziemieniem dł. 0,2
– 0,5m,
3.2.9.
IP65,
3.2.10.
Sposób
montażu – pałąk,
3.2.11.
Odporność
na przepięcia
3.2.12.
Żywotność
nim. 40000h przy LM-80
3.2.13.
Zakres
temperatur pracy -20 + 50°C.
3.3. Przedmiot prac zlokalizowany jest na terenie z
ograniczoną możliwością składowania materiałów i urządzenia miejsca składowania
materiałów. Wykonywane roboty muszą uwzględniać harmonogram imprez targowych
odbywających się w sąsiadujących obiektach. Nie mogą one w żadnym przypadku
powodować utrudnień w okresie przygotowania, trwania i likwidacji
poszczególnych wydarzeń w tych obiektach.
3.4. Dla realizacji określonego zakresu robót
Oferent zapewni:
3.4.1.
fachowy
i uprawniony personel,
3.4.2.
wysoką
jakość wykonywanych robót,
3.4.3.
terminowość
wykonywania robót,
3.4.4.
środki
łączności bezprzewodowej z pracownikami własnej firmy,
3.4.5.
firmowe,
estetyczne ubiory robocze,
3.4.6.
środki
transportu,
3.4.7.
bezpieczeństwo
pracy osób pracujących na budowie w oparciu o przepisy BHP i ppoż.
UWAGI
3.4.8.
Zamawiający
wskaże miejsce poboru energii elektrycznej,
3.4.9.
Oferent
winien przewidzieć sprzęt i rusztowania niezbędne do wykonywania prac,
3.4.10.
Oferent
winien zapewnić skuteczne zabezpieczenie strefy pracy,
3.4.11.
Oferent
zapozna się z regulaminem obowiązującym na terenie MTP, a w szczególności będzie
przestrzegał przepisów BHP i ppoż. Wszelkie prace stanowiące zagrożenie
pożarowe (np. spawanie) muszą zostać zgłoszone
inspektorowi nadzorującemu prace ze strony MTP oraz inspektorowi do spraw ppoż. MTP
3.4.12.
Oferent
zapewni na własny koszt i własnym staraniem kierownika robót z odpowiednimi
uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej.
3.5. Terminy realizacji
3.5.1.
termin
rozpoczęcia prac – od 1 czerwca 2023r.
3.5.2.
termin
zakończenia prac – do 30 listopada 2023r.
3.6. Zamawiający wymaga, by Oferent udzielił na
przedmiot umowy rękojmi na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia
podpisania protokołu odbioru prac.
3.7. Zamawiający oczekuje przeprowadzenia przez
Oferenta wizji lokalnej na terenach Zamawiającego, umożliwiającej uzyskanie
informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Oferent
przeprowadza wizję lokalną na własny koszt. Terminy wizji lokalnych ustala się
na dni 4 – 7 kwietnia 2023r. w godzinach 8.00 – 14.00. Oferent zgłasza chęć
uczestnictwa poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem
przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
4. KRYTERIA
WYBORU OFERENTA
4.1. Każda oferta podlega indywidualnej ocenie
Komisji Ofertowej według niżej podanych kryteriów
4.1.1.
Zaproponowana
cena,
4.1.2.
Okres
gwarancji na oprawy oświetleniowe oraz okres gwarancji na wykonanie robót,
4.1.3.
Moc
elektryczna oprawy (W) oraz wydajność źródeł LED (lm/W)
4.1.4.
Okres
dostępności części zamiennych opraw (matryca LED, zasilacz)
4.1.5.
Rozkład
natężenia oświetlenia i zapas natężenia na starzenie się źródeł światła
4.2. Za spełniających warunek wiedzy i
doświadczenia Zamawiający uzna tych Oferentów, którzy wykażą, że wykonali, w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, następujące
roboty:
4.2.1.
przynajmniej
jedną robotę instalacyjną, przedmiotem której był montaż oświetlenia w
nowopowstałym budynku, o wartości netto co najmniej 100.000 PLN,
4.2.2.
przynajmniej
dwie roboty, polegające na pracach modernizacyjnych w istniejącym budynku,
przebudowy budynku, o wartości robót budowlanych netto co najmniej 50.000 PLN..
4.3. Do wykazu robót należy dołączyć referencje lub
protokołu odbioru potwierdzające, że roboty budowlane zostały należycie
wykonane i prawidłowo ukończone.
4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
swobodnego wyboru oferenta.
4.5. Zamawiający odrzuci ofertę o najniższej cenie,
jeżeli zostanie ona uznana za nierealną w świetle warunków technicznych
lub kontraktowych.
5. WADIUM
5.1. Zamawiający nie oczekuje wpłaty
wadium w postępowaniu.
6. OKRES
ZWIĄZANIA OFERTĄ
6.1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez
okres 90 dni licząc od dnia wskazanego jako termin składania ofert.
7. TRYB
UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
7.1. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do
Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie
później niż do dnia 11 kwietnia 2023r. włącznie. Oferent zadaje pytanie poprzez
wysłanie wiadomości do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy Zakupowej z
wykorzystaniem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
7.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną
udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim
uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.
7.3. W przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej
Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
7.3.1.
tel.
22 101 02 00
7.3.2.
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
7.4. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania
Oferentów.
8. TERMIN
SKŁADANIA OFERT, OTWARCIE OFERT
8.1. Oferty na platformie zakupowej można składać
do dnia 26 kwietnia 2023 r. do godziny 11:55.
8.2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 kwietnia 2023
r. o godzinie 12:00
8.3. Zamawiający nie przewiduje obecności Oferentów
przy otwarciu ofert.
9. OGŁOSZENIE
WYNIKÓW
9.1. Oferent, którego oferta zostanie wybrana,
otrzyma wiadomość akceptującą jego
wybór. Pozostali uczestnicy niniejszego postępowania ofertowego zostaną
także powiadomieni o jego wynikach.
10. UNIEWAŻNIENIE
KONKURSU OFERT
10.1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
11. INFORMACJE
O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA.
11.1.
Oferent
winien dostarczyć podpisaną umowę, zgodną z warunkami określonymi w ofercie, w
terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert. Jeżeli Oferent
nie dostarczy umowy w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej
zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert,
pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.
2023-04-26 11:21 | Daniel Korek |
Dzień
dobry,, na wniosek jednego z oferentów termin składania ofert został wydłużony o jeden dzień. tj. do dnia 27 kwietnia do godzin 12.00. Z pozdrowieniami Daniel Korek |
2023-04-13 13:47 | Daniel Korek |
Dzień
dobry, poniżej publikujemy pytania i odpowiedzi do postepowania: WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIA PASAŻU PAWILONÓW 7-7A-8-8A NA OPRAWY ZE ŹRÓDŁAMI LED: 1. Czy oznaczone na żółto daty w programie Targów uwzględniają jedyne daty związane z halami objętymi zapytaniem? Czy te daty już uwzględniają montaże i demontaże ekspozycji? Jeżeli nie to ile czasu należy przewidzieć na to dodatkowo w okolicy tych dat? MTP: Wskazane daty to terminy rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia. Należy jeszcze uwzględnić okresy montażu 2 dni (zakładamy możliwość pracy równoległej w Pasażu i montażu w halach wystawienniczych) oraz 1 dzień na demontaż, z zachowaniem zasad BHP pracy na wysokościach. 2. Czy posiadają Państwo rzuty hal w formacie dwg uwzględniające windę schody oraz balkony wraz z rzędnymi? Jeżeli tak prośba o udostępnienie na potrzeby obliczeń. MTP: Rzut Pasażu w pliku dwg w załączeniu. 3. W związku z tym iż lampy oświetleniowe znajdują się nad balkonami. Czy pod balkonami przewiduje się jakieś doświetlenie, dzięki któremu przy zachowaniu równomierności oświetlenia, można było uzyskać wymagane natężenia oświetlenia pod balkonami? MTP: Zakładamy, z uwagi na niewielką powierzchnię przysłoniętą antresolami, taki dobór optyk i montaż (każdy słup posiada kilka uchwytów montażowych z różnych stron) proponowanych opraw, który zapewni, bez montażu dodatkowych opraw, odpowiedni rozkład natężenia oświetlenia na posadzce Pasażu. 4. Czy aktualnie przy windzie jest zachowane w związku z drzewami i balkonem wymagane natężenie oświetlenia? Jeżeli drzewa lub balkon będą uniemożliwiały uzyskanie wymaganego natężenia przy zachowaniu równomierności czy jest przewidywane punktowe doświetlenie? podobna sytuacja ze schodami ruchomymi pod balkonem. MTP: Zakładamy, że na etapie projektu i doboru odpowiednich optyk i sposobu montażu opraw LED zostanie uzyskane wymagane natężenie przy windzie. Nad schodami ruchomymi, pod antresolą, są zainstalowane dodatkowe źródła światła typu downlight. 5. Jakie pomiary wchodzą w skład oceny stanu technicznego? Czy tylko rozchodzi się o sprawdzenie natężenia oświetlenia czy badanie przewodów zasilających? Na ilu obwodach jest zamontowane oświetlenie? MTP: Oczekujemy przedstawienia protokołów z Oceny stanu technicznego dotyczącego ochrony od porażeń oraz potwierdzenia rozkładu natężenia oświetlenia. Obecna instalacja oświetleniowa Pasażu pracuje na 10 obwodach. 6. Czy temperatura barwowa oświetlenia ma wynosić 4000 lub 5500K czy jest to przedział? MTP: Oczekujemy opraw oświetleniowych ze źródłami światła o temperaturze barwowej z przedziału: 4000 – 5500K. 7. Czy jest określona klasa odporności na przepięcia dla opraw? MTP: Oczekujemy tak dobranej ochrony na udary prądowe i przepięcia występujące w sieci, aby osiągnąć eksploatacyjnie deklarowaną żywotność opraw. Jeżeli standardowe zabezpieczenia w zasilaczach opraw oświetleniowych są niewystarczające, należy przewidzieć rozbudowę rozdzielnicy oświetleniowej o dodatkowe ograniczniki. 8. Co oznacza zapewnienie środków łączności bezprzewodowej? Czy wystarczą zwykłe telefony komórkowe? MTP: Oznaczają środki komunikacji umożliwiające porozumiewanie się na odległość, z wyłączeniem infrastruktury MTP. 9. Czy posiadają Państwo dokumentację aktualną w formacie dwg którą będzie można wykorzystać do wykonania dokumentacji Powykonawczej? MTP: Aktualna dokumentacja jest tylko w wersji papierowej. 10. W którym miejscu konkretnie zlokalizowana jest winda i jak duży obszar powinien zostać objęty natężeniem 200lx? MTP: Winda jest widoczna na załączonym rzucie Pasażu w pliku dwg, w osiach 7.12 – Z.F.2. Wielkość obszaru należy wyznaczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Jak duży obszar należy objąć natężeniem 150lx w przypadku schodów ruchomych? MTP: Zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. W celu wykonania przeliczeń natężenia oświetlenia proszę o udostępnienie rzutów obiektu w formacie PDF lub DWG lub CAD. MTP: Rzut Pasażu wraz z sąsiednimi halami w pliku dwg w załączeniu. 13. Czy oprawy oświetlające (ze słupów) antresolę wzdłuż pawilonu 8A podlegają wymianie? MTP: Tak, 5 szt. dodatkowych opraw od strony pawilonu 8A i 4szt. dodatkowe pomiędzy pawilonami 8 i 8A również podlegają wymianie. Zatem łączna liczba opraw do wymiany to: 66+5+4 = 75szt. |
2023-04-06 08:11 | Daniel Korek |
Dzień
dobry, do załączników do zapytania ofertowego dodaliśmy Plan Pasażu. Z pozdrowieniami Daniel Korek |
Komunikaty