Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-03-2023 13:55:00 |
Składania : | 31-03-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na przebudowie drogi gminnej nr 164031 N w Tumianach obr. Ramsowo – (decyzja Starosty Olsztyńskiego BI-II.6743.4.235.2021.ET6 z dnia 01.02.2022r. na działkach nr 30/2; 20/21; 28/2 obr. Obr. Ramsowo, gm. Barczewo.
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych- wykopy i nasypy,
2)
wykonanie
robót związanych z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne jezdni,
3)
wykonanie
warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni,
4)
wykonanie
poboczy umocnionych tłuczniem,
5)
wykonanie
ścianek oporowych typu L,
6)
ustawienie
krawężników betonowych,
7)
ustawienie
barier U-14a,
8)
wykonanie
nasadzeń zastępczych.
2.3
Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi w sposób
określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego. Wykonawca wykona usługi z najwyższą starannością, w ścisłej
współpracy z Zamawiającym.
2.4
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej
zatwierdzonej decyzją Starosty
Olsztyńskiego BI-II.6743.4.235.2021.ET6 z dnia 01.02.2022r. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót (STWiOR), specyfikacją warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami
dokonanymi na etapie prowadzonego postepowania o udzielenia zamówienia
publicznego.
2.5 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z
dokumentacją projektową, a także uznaje tę dokumentację za wystarczającą
podstawę do realizacji niniejszej umowy. Jednocześnie Wykonawca oświadcza, że
nie wnosi uwag do dokumentacji projektowej oraz do zakresu świadczeń
usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na
przebudowie drogi gminnej.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się
wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia
28.12.2023
r., z
zastrzeżeniem czynności wskazanych w § 3 ust. 2 i 3 umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do treści Zapytania
ofertowego .
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE:
1)
Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto,
podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po
przecinku).
2)
W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie
same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty
uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie
pierwotnej.
3)
Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa
zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
5.1 Wykonawca spełni
warunek, jeżeli wykaże, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające
na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową
lub remontem drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury
technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde świadczenie.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania
przedmiotu zmówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi
kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu
zamówienia:
Inspektor nadzoru – branża drogowa –
(jedna osoba) posiadający:
· uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu
Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) oraz posiada uprawnione do
kierowania pracami przy zabytkach nieruchomych w rozumieniu ustawy o Ochronie
Zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j. - art. 37c)
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego musi
posiadać, co najmniej 3 letnie doświadczenie, jako inspektor nadzoru swojej
branży przy budowie lub przebudowie lub
remoncie drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury technicznej.
Wymieniona wyżej
osoba nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i
powinna być traktowana, jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca
powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze
strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania
umowy. Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu
specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień,
które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne
wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą
być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że dokonał
oględzin i zapoznał się z terenem i zakresem realizacji inwestycji.
5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem
rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655)
jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3
ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia
rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do
oferty należy załączyć:
1) wykaz usług, że w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające
na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową
lub remontem drogi wraz z budową, przebudową lub remontem infrastruktury
technicznej, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każde świadczenie - Załącznik
nr 2
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3;
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału
dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 31.03.2023
r. godz. 900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi
zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3) Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-04-03 10:23 | Edyta Olszewska | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-03-31 11:41 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty