Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.42.2023.JS „Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Łęgajny, Barczewko, Wójtowo ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa i Agrestowa, Wójtowo-Nikielkowo, Tumiany z podziałem na pięć zadania”

Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2023 10:26:00
Składania : 29-03-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy:BI.271.42.2023.JS                                                        

                            

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

 
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew. 27
Adres e – mail: janusz.sturlis@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500
 
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami  budowlanymi polegającymi na budowie oświetlenia drogowego w miejscowości Łęgajny, Barczewko, Wójtowo ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa i Agrestowa, Wójtowo-Nikielkowo, Tumiany z podziałem na pięć zadań.

2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie Budowlanym oświetlenie ulicznego.

   - Zadanie I Łęgajny, gmina Barczewo zatwierdzone decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/133/2016 z dnia 16.12.2016r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

    - Zadanie II Barczewko, gmina Barczewo zatwierdzone decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/18/2021 z dnia 12.02.2021r.,., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

   - Zadanie III Wójtowo gmina Barczewo ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa i Agrestowa zatwierdzone decyzją pozwolenia na budowę nr nr Bwo / 87 / 2013. z dnia 20.08.2013 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  - Zadanie IV Wójtowo-Nikielkowo, gmina Barczewo zatwierdzone Zaświadczeniem Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.73.2022.AS8 z dnia 29.06.2022r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

   - Zadanie V Tumiany, gmina Barczewo zatwierdzone Etap I Zaświadczeniem  Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.174.2022.AB20 z dnia 22.12.2022r., oraz Etap II Zaświadczeniem Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.173.2022.AS8 z dnia 14.12.2022r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

a)  Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia ulicznego w Łęgajnach na ul. Ogrodowej i Brzoskwiniowej lampy LED 2/2; 2/3; 2/4; 2/5; 2/6; 2/7; 2/8; 2/9; 2/10; 2/11, wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi  w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem kolorem żółtym). 

b)  Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego w Barczewku od istniejącej lampy nr 6 do lampy LED nr 6.1.; 6.2.; 6.3.; 6.4; 6.5 wykonać okablowanie wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi  w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem kolorem żółtym). 

c)     Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego w Wójtowie

- ul. Brzozowa od istniejącej lampy 3/1-1” do lampy LED nr 4/1-1; 5/1-1; 6/1-1; 7/1-1; 19/1-1; slupy aluminiowe, wysięgniki wg. załączonego rysunku.

- ul. Bławatna od istniejącej lampy 16/1-3 do lampy LED 17/1-3; 18/1-3; 19/1-3; 20/1-3; 21/1-3; 22/1-3; oraz od istniejącej lampy nr 27/1-3 do lampy 29/1-3; 30/1-3;

- ul. Klonowa od istniejącej lampy 12/2-1; do lamp LED 13/2-1; 14/2-1 od istniejącej lampy 2/3-1 przy ul. Sosnowej do lampy 3/3-1

- ul. Agrestowa od istniejącej lampy 33/4-2 do lamp LED 34/4-2; 35/4-2; 36/4-2; 37/4-2; 38/4-2.

    wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem kolorem żółtym). 

d)   Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego Wójtowo-Nikielkowo od istniejącej lampy nr 16 do lampy LED nr 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25;  oraz szafkę oświetleniową NR 2 i lampy oświetleniowe nr 50; 49; 48; 47; 46; 45; 44; 43; 42; 41; 40; 39.

e)    Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego w Tumianach Etap I gmina Barczewo poprzez wykonania od istniejącej lampy oświetlenia drogowego znajdującej się naprzeciw dz. nr 40/10 obr. Tumiany gm. Barczewo do projektowanych lamp LED 1; 2; wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi  w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem kolorem żółtym).

     Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego w Tumianach Etap II gmina Barczewo poprzez wykonania projektowanej szafki sterowania oświetlenia SOU i lamp LED 1-1; 1-2; 1-3; 1-4; 1-5; 1-6; 2-1; 2-2; 2-3; 2-4; 2-5; 2-6; 2-7; 2-8; 2-9. wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi  w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem kolorem żółtym).

2.3       Podstawę realizacji przedmiotu umowy stanowią:

1)  Projekt budowlany;

2)  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – branża elektryczna;

3)  Decyzje pozwolenia na budowę opisane w pkt.2

4)  Oferta Wykonawcy z dnia ……………………….

5)  Mapki z zaznaczonymi zakresami - kolorem żółtym.

2.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi , a także uznaje te dokumentacje za wystarczające podstawę do realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza, że nie wnosi uwag, co do dokumentacji projektowej oraz zakresu usług.

2.5   Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty Zamawiającemu dokonał oględzin oraz zapoznał się z przyszłym terenem budowy, a także uwzględnił w swojej ofercie wszelkie uwarunkowania dla tej inwestycji, w tym uwarunkowania terenowe.

2.6  Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby wyznaczone przez niego do realizacji przedmiotu umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia oraz uprawnienia wymagane przepisami prawa i przepisami BHP.

2.7  Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot umowy na podstawie projektu budowlanego, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

2.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

2.9 Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, lub więcej zadań.

2.10 Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich zadaniach.

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (dla wszystkich zadań): Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia 16.08.2023 r. z zastrzeżeniem w § 3 ust. 2 i 3 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (dla wszystkich zadań):

1)  Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY ( dla wszystkich zadań):

5.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 

    Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ (dla wszystkich zadań):

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 2;

2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ( dla wszystkich zadań)

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT ( dla wszystkich zadań):

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 29.03.2023 r. godz. 900

 

9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA ( dla wszystkich zadań):

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ( dla wszystkich zadań):

   Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Dla każdego zadania zostanie zawarta osobna umowa.

5)  Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.


 informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 240.84 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Dokumentacja techniczna Zadanie I Łegajny.zip zip 7892.22 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Dokumentacja techniczna Zadanie II Barczewko.zip zip 100206.02 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Dokumentacja techniczna Zadanie III Wójtowo ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa, Agrestowa.zip zip 26878.14 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Dokumentacja techniczna Zadanie IV Wójtowo-Nikielkowo.zip zip 21262.06 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Dokumentacja techniczna Zadanie V Tumiany.zip zip 85741.99 2023-03-22 10:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wykaz osób.doc doc 37 2023-03-22 10:26:31 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55.5 2023-03-22 10:26:42 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 330.49 2023-03-29 09:53:18 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 219.2 2023-03-30 13:52:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-30 13:52 Edyta Olszewska Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-03-29 09:53 Edyta Olszewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr I Łęgajny, gmina Barczewo zatwierdzone decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/133/2016 z dnia 16.12.2016r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1 usługa - (0)
2 Zadanie nr II Barczewko, gmina Barczewo zatwierdzone decyzją pozwolenia na budowę nr Bwo/18/2021 z dnia 12.02.2021r.,., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1 usługa - (0)
3 Zadanie nr III Wójtowo gmina Barczewo ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa i Agrestowa zatwierdzone decyzją pozwolenia na budowę nr nr Bwo / 87 / 2013. z dnia 20.08.2013 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1 usługa - (0)
4 Zadanie nr IV Wójtowo-Nikielkowo, gmina Barczewo zatwierdzone Zaświadczeniem Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.73.2022.AS8 z dnia 29.06.2022r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1 usługa - (0)
5 Zadanie nr V Tumiany, gmina Barczewo zatwierdzone Etap I Zaświadczeniem Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.174.2022.AB20 z dnia 22.12.2022r., oraz Etap II Zaświadczeniem Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.173.2022.AS8 z dnia 14.12.2022r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia 16.08.2023 r. z zastrzeżeniem w § 3 ust. 2 i 3 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Potencjał techniczny i osobowy - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 2; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3 ; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 414