Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-03-2023 10:26:00 |
Składania : | 29-03-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiotem zamówienia
jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie oświetlenia
drogowego w miejscowości Łęgajny, Barczewko, Wójtowo ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa i
Agrestowa, Wójtowo-Nikielkowo, Tumiany z podziałem na pięć zadań.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie
Budowlanym oświetlenie ulicznego.
- Zadanie
I Łęgajny, gmina Barczewo zatwierdzone decyzją pozwolenia na
budowę nr
Bwo/133/2016 z dnia 16.12.2016r., specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji
warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zadanie
II Barczewko, gmina Barczewo zatwierdzone decyzją pozwolenia na
budowę nr
Bwo/18/2021 z dnia 12.02.2021r.,., specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji
warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zadanie III Wójtowo gmina Barczewo
ul. Brzozowa, Bławatna, Klonowa i Agrestowa zatwierdzone decyzją pozwolenia na
budowę nr nr Bwo / 87 / 2013. z dnia 20.08.2013 r., specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją techniczną) oraz specyfikacji
warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zadanie
IV Wójtowo-Nikielkowo, gmina Barczewo zatwierdzone Zaświadczeniem
Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.73.2022.AS8 z dnia 29.06.2022r., specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją
techniczną) oraz
specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na
etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zadanie
V Tumiany, gmina Barczewo zatwierdzone Etap I Zaświadczeniem
Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.174.2022.AB20 z dnia 22.12.2022r., oraz Etap II Zaświadczeniem
Starostwa Powiatowego w Olsztynie nr BI-II.6743.4.173.2022.AS8 z dnia 14.12.2022r., specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót (zwanej szczegółową specyfikacją
techniczną) oraz
specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na
etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
a) Zakres robót objętych
zamówieniem dotyczy wykonanie
oświetlenia ulicznego w Łęgajnach na ul. Ogrodowej i Brzoskwiniowej lampy
LED 2/2; 2/3; 2/4; 2/5; 2/6; 2/7; 2/8; 2/9; 2/10; 2/11, wraz z fundamentami,
słupami i oprawami oświetleniowymi w
zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem kolorem
żółtym).
b) Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego w Barczewku
od istniejącej lampy nr 6 do lampy LED nr 6.1.; 6.2.; 6.3.; 6.4; 6.5 wykonać
okablowanie wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z
zaznaczonym zakresem kolorem żółtym).
c) Zakres robót objętych
zamówieniem dotyczy wykonanie
oświetlenia drogowego w Wójtowie
- ul. Brzozowa od istniejącej lampy
3/1-1” do lampy LED nr 4/1-1; 5/1-1; 6/1-1; 7/1-1; 19/1-1; slupy aluminiowe,
wysięgniki wg. załączonego rysunku.
- ul. Bławatna od istniejącej lampy
16/1-3 do lampy LED 17/1-3; 18/1-3; 19/1-3; 20/1-3; 21/1-3; 22/1-3; oraz od
istniejącej lampy nr 27/1-3 do lampy 29/1-3; 30/1-3;
- ul. Klonowa od istniejącej lampy 12/2-1;
do lamp LED 13/2-1; 14/2-1 od istniejącej lampy 2/3-1 przy ul. Sosnowej do
lampy 3/3-1
- ul. Agrestowa od istniejącej lampy
33/4-2 do lamp LED 34/4-2; 35/4-2; 36/4-2; 37/4-2; 38/4-2.
wraz z fundamentami, słupami i oprawami
oświetleniowymi w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z zaznaczonym zakresem
kolorem żółtym).
d) Zakres robót objętych
zamówieniem dotyczy wykonanie
oświetlenia drogowego Wójtowo-Nikielkowo od istniejącej lampy nr 16 do lampy
LED nr 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; oraz szafkę oświetleniową NR 2 i lampy oświetleniowe
nr 50; 49; 48; 47; 46; 45; 44; 43; 42; 41; 40; 39.
e) Zakres robót objętych
zamówieniem dotyczy wykonanie
oświetlenia drogowego w Tumianach Etap I gmina Barczewo poprzez wykonania
od istniejącej lampy oświetlenia drogowego znajdującej się naprzeciw dz. nr
40/10 obr. Tumiany gm. Barczewo do projektowanych lamp LED 1; 2; wraz z
fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z
zaznaczonym zakresem kolorem żółtym).
Zakres robót objętych zamówieniem dotyczy wykonanie oświetlenia drogowego w Tumianach
Etap II gmina Barczewo poprzez wykonania projektowanej szafki sterowania
oświetlenia SOU i lamp LED 1-1; 1-2; 1-3; 1-4; 1-5; 1-6; 2-1; 2-2; 2-3; 2-4;
2-5; 2-6; 2-7; 2-8; 2-9. wraz z fundamentami, słupami i oprawami oświetleniowymi w zakresie zgodnym z załącznikiem (mapka z
zaznaczonym zakresem kolorem żółtym).
2.3
Podstawę
realizacji przedmiotu umowy stanowią:
1) Projekt budowlany;
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne – branża elektryczna;
3) Decyzje pozwolenia na budowę opisane w pkt.2
4) Oferta Wykonawcy z dnia ……………………….
5)
Mapki z zaznaczonymi zakresami - kolorem żółtym.
2.4 Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z projektami
budowlanymi, projektami wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami
technicznymi , a także uznaje te dokumentacje za wystarczające podstawę do
realizacji przedmiotu niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza, że nie wnosi uwag,
co do dokumentacji projektowej oraz zakresu usług.
2.5 Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty
Zamawiającemu dokonał oględzin oraz zapoznał się z przyszłym terenem budowy, a
także uwzględnił w swojej ofercie wszelkie uwarunkowania dla tej inwestycji, w
tym uwarunkowania terenowe.
2.6 Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby
wyznaczone przez niego do realizacji przedmiotu umowy posiadają odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia oraz uprawnienia wymagane
przepisami prawa i przepisami BHP.
2.7 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skalkulowanie wynagrodzenia za przedmiot umowy na podstawie projektu budowlanego, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
2.9 Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, lub więcej zadań.
2.10 Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich zadaniach.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (dla
wszystkich zadań): Termin wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się wraz z datą zawarcia Umowy i trwa do dnia
16.08.2023 r. z zastrzeżeniem w §
3 ust. 2 i 3 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego
Zapytania ofertowego.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH
ZNACZENIE (dla wszystkich zadań):
1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto,
podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po
przecinku).
2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie
same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty
uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie
pierwotnej.
3)
Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa
zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5. WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY ( dla wszystkich zadań):
5.1 Wykonawca spełni warunek,
jeżeli wykaże, że:
Wykonawca spełni warunek, jeśli
wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował
osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia, jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadający: uprawnienia budowlane bez
ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.2
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022
r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na
podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ (dla
wszystkich zadań):
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzór nad robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –
załącznik nr 2;
2)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo
do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
7. SPOSÓB
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ( dla wszystkich zadań):
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT ( dla wszystkich zadań):
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 29.03.2023
r. godz. 900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA (
dla wszystkich zadań):
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty
jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY (
dla wszystkich zadań):
Wybór oferty nastąpi zgodnie
z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3) Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4)
Dla
każdego zadania zostanie zawarta osobna umowa.
5) Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-30 13:52 | Edyta Olszewska | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-03-29 09:53 | Edyta Olszewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty