Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-03-2023 11:13:00 |
Składania : | 28-03-2023 08:44:00 |
Otwarcia : | 28-03-2023 08:49:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-27 12:28 | Jerzy Brancewicz | Modyfikacja SOPZ 1 |
2023-03-27 12:26 | Jerzy Brancewicz | Odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawców. |
2023-03-24 09:29 | Jerzy Brancewicz | W załączeniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dotyczące zakazu udziału rosyjskich podmiotów w zamówieniach publicznych dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie – wzór. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego. |
2023-03-23 13:38 | Jerzy Brancewicz |
-
zapytujemy
czy
przypadkiem
nie
jest
omyłka
naliczanie
kar
umownych
od
kwoty
brutto
wynagrodzenia;
ogólnie
praktykowanym
jest
naliczanie
kary
umownej
od
kwoty
netto? W przypadku naliczania kar umownych będą naliczane od kwoty wynagrodzenia brutto. - wnosimy o możliwość dodania do umowy kolejnego załącznika, który stanowiłby klauzula informacyjna Wykonawcy o przetwarzaniu danych osobowych Zamawiający dołączy jako kolejny załącznik klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych. |
2023-03-23 13:32 | Jerzy Brancewicz |
Zapytanie
1 Czy pojazdy, które mają zostać objęte systemem monitoringu wizyjnego są wyposażone w urządzenia lokalizacyjne GPS. Jeżeli tak to jaki jest to system (jakiego dostawcy, producenta)? Trzy pojazdy dzierżawione nie są wyposażone w urządzenia lokalizacyjne GPS, pozostałe są wyposażone w system XTRACK. Zapytanie 2 Prosimy o informację, czy archiwizacja danych zarejestrowanych przez rejestratory obrazu ma zostać objęta przedmiotem zamówienia. Jeżeli tak to prosimy o podanie okresu przez jaki zarejestrowane dane mają być archiwizowane np. ostatnie 3 miesiące? Zgodnie z opisem, dostęp do danych musi zostać zapewniony przez cały czas trwania umowy. Zapytanie 3 Czy karty SIM na potrzeby automatycznej transmisji danych zarejestrowanych przez rejestratory obrazu mają zostać zabezpieczone przez Wykonawcę? Zgodnie z opisem w cenie systemu monitoringu mają być zawarte wszystkie koszty związane z transmisją danych, w tym karty SIM. Zapytanie 4 Prosimy o potwierdzenie, że zgodnie z formularzem oferty Zamawiający wymaga montażu 2 kamer. Cena przedmiotu zamówienia jest ściśle zależna od ilości kamer w związku z czym, aby Zamawiający mógł jednoznacznie porównać oferowane systemy konieczne jest określenie stałej ilości kamer. Załączony formularz jest w formie edytowalnej i w przypadku większej ilości kamer Wykonawca może dopisać odpowiednią ilość wierszy do tabeli. Zamawiający bazuje na wiedzy i doświadczeniu Wykonawcy w zakresie ilości kamer niezbędnych do spełnienia postawionych wymagań. Zapytanie 5 Prosimy o weryfikację terminu montażu urządzeń. Termin składania ofert Zamawiający określił na dzień 28.03.2023 r. natomiast maksymalny termin zakończenia prac montażowych na 31.03.2023 r. czyli na rozstrzygnięcia postępowania, podpisanie umowy, konfigurację systemu oraz montaż urządzeń zostanie tylko 3 dni. Co w przypadku opóźnień w rozstrzygnięciu postępowania lub podpisaniu umowy? Poza za tym – do poprawy w projekcie umowy zapis – par.1 ust.5 piszą Państwo, że montaż „poczynając od dnia 27.03.2023”, co jest niemożliwe bo złożenie ofert w terminie 28.03.2023 r. – wnosimy o stosowną poprawę. Krótki termin przeznaczony na montaż systemu jest niezależny od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy kwalifikowanym podpisem elektronicznym bez zbędnej zwłoki bezpośrednio po wyłonieniu Wykonawcy. Zamawiający udostępni pojazdy do montażu od 29.03.2023r. Zapytanie 6 Czy przypadkiem nie jest pomyłką że dokumenty wskazane w pkt.6 pkt.6.1 i 6.2 SOPZ Wykonawca ma złożyć przy składaniu Formularza ofertowego, dokumenty takie są zazwyczaj przedkładane przez Wykonawcę po zamontowaniu urządzeń (Wykonawca nie może teraz wystawić kart gwarancyjnych bo po pierwsze nie rozstrzygnięte zostało postępowanie i nie wiadomo czy dojdzie do sprzedaży urządzeń przez Wykonawcę, a także w chwili obecnej brak informacji o numerach urządzeń które miałyby być montowane w pojazdach). Czy przedmiotowe dokumenty Wykonawca może przedłożyć dopiero po montażu urządzeń w pojazdach? Tak, dokumenty będą wymagane przy odbiorze systemu. |
Komunikaty