Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: A-ZP.382.23.2023.AS Dostawa umeblowania do pomieszczenia nr 326 w obiekcie Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie oraz dostawa umeblowania do pomieszczeń nr 112,113,114 w obiekcie Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Mickiewicza 64 w Szczecinie

Termin:
Zamieszczenia : 21-03-2023 12:40:00
Składania : 30-03-2023 08:30:00
Otwarcia : 30-03-2023 09:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 109.94 2023-03-21 12:40:00 Postępowanie
SWZ A-ZP.381.23.2023.AS podpisany.pdf pdf 1067.29 2023-03-21 12:40:00 Postępowanie
Zał. 1 - formularz ofertowy (2).doc doc 80 2023-03-21 12:40:00 Postępowanie
Zał. 1 A Formularz cen jednostkowych dot. części nr 2.xlsx xlsx 1913.15 2023-03-21 12:40:00 Postępowanie
zał. 3 - oświadczenie o aktualnosci informacji - SKŁADANE NA WEZWANIE.docx docx 1973.84 2023-03-21 12:40:00 Postępowanie
zał. nr 2 - oświadczenie wstępne.docx docx 1975.89 2023-03-21 12:40:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert 23 (1) podpisana.pdf pdf 457.33 2023-03-30 10:41:35 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę (5) (2) podpisana.pdf pdf 356.25 2023-04-06 07:41:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze cz. 1 podpisana.pdf pdf 313.31 2023-04-19 07:30:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-19 07:30 Anna Stokowiec Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-04-06 07:41 Anna Stokowiec Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 i 2

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-30 10:41 Anna Stokowiec Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-03-30 08:33 Anna Stokowiec Otwarcie ofert godz. 09:00 za pośrednictwem platformy ZOOM:

Temat: Otwarcie ofert godz. 09:00 Dostawa umeblowania do pomieszczeń ul. Cukrowa i ul. Mickiewicza US ID 743785
Czas: 30 mar 2023 09:00 AM Warszawa

Dołącz do spotkania Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72278940092?pwd=QLHFXvUWNvLE15mik53JIsWfhjXrLG.1

Identyfikator spotkania: 722 7894 0092
Kod dostępu: 4wyaFT

2023-03-30 08:30 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
część nr 1: 9 963 PLN
część nr 2: 24 000,99 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 422