Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP-2/EPGK/2023 „SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ELBLĄSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu”

Deadlines:
Published : 20-03-2023 09:17:00
Placing offers : 28-03-2023 11:00:00
Offers opening : 28-03-2023 11:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w  ramach procedury określonej w niniejszym ogłoszeniu, bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.).

Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości poniżej  130 000 zł netto bez podatku od towarów i usług (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotowego zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 

Zamawiający może w każdym czasie podjąć decyzję o unieważnieniu postępowania, bez podania przyczyn, w tym również po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy. O tym fakcie Zamawiający powiadomi Wykonawców.

Wykonawcy nie przysługuje zwrot jakichkolwiek kosztów związanych z udziałem w    postępowaniu ani zapłata jakiegokolwiek odszkodowania - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-099-151

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZAPYTANIE OFERTOWE materiały biurowe.pdf pdf 415.63 2023-03-20 09:17:00 Proceeding
Załącznik nr 1.docx docx 23.92 2023-03-20 09:17:00 Proceeding
załącznik nr 2.pdf pdf 484.5 2023-03-20 09:17:01 Proceeding
załącznik nr 3 wzór umowy .doc doc 73 2023-03-21 14:30:20 Proceeding
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 425.78 2023-03-28 12:10:01 Public message
informacja o wyborze oferty ZP_2.pdf pdf 375.48 2023-03-28 12:44:20 Public message

Announcements

2023-03-28 12:44 Agnieszka Winnik INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

informacja o wyborze [...].pdf

2023-03-28 12:10 Agnieszka Winnik INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA ELBLĄSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ sp. z o.o. z siedzibą w Elblągu” 1Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, jak również bezpłatny odbiór zużytych w toku eksploatacji i dostarczonych przez Wykonawcę tuszy, tonerów i pozostałych materiałów. Zamawiający wymaga złożenia załącznika nr 1 i załącznika nr 2. 1 delivery Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
Szańcowa 1
82-300, Elbląg
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Udzielony upust nie mniejszy niż 5 %, na zakup materiałów biurowych nie ujętych w załączniku nr 2 - Przy zakupie towarów nie wyszczególnionych w specyfikacji ( asortymentowej ( załącznik nr 2 ) Wykonawca oferuje upust ceny obowiązującej w dniu zakupu materiałów biurowych. Proszę wpisać oferowany upust w % (0)
3 Termin realizacji - data rozpoczęcia umowy 1.04.2023 r. - data zakończenia umowy 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz asortymentu - załącznik nr 2 - Zamawiający wymaga załączenia pliku stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Attachment required (0)
5 Projekt umowy - załącznik nr 3 - Akceptujemy projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 387