Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa specjalistycznego wyposażenia do budynku gminnego w Wiślinie ul. Słonecznej

Michał Plaskota
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 17-03-2023 14:28:00
Składania : 23-03-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę specjalistycznego wyposażenia do budynku gminnego w Wiślinie ul. Słonecznej.

I.     Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

II.    Przedmiot  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, ustawienie i zakotwienie do przegród budowlanych fabrycznie nowego specjalistycznych wyposażenia do budynku gminnego w Wiślinie przy ul. Słonecznej 4.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

III. Termin realizacji zamówienia:

- 90 dni od daty zawarcia umowy

IV.  Kryteria wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 100%.

V.   Sposób przygotowania oferty:

1.      Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl

2.      Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.

VI.  Badanie ofert:

1.     W celu wykazania zdolności technicznej Wykonawca wykaże, że w okresie 2 lat przed dniem złożenia oferty wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na dostawie i montażu szaf metalowych oraz regałów metalowych, o wartości zamówienia min. 70 tys. złotych brutto. Potwierdzeniem spełnienia warunku będą protokoły, referencje, umowy.

2.   Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.  poz. 835).

3.   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

4.     W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

5.     Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 3, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie
3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.

6.      W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.

7.      Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

8.   Oferta zostanie odrzucona jeśli:

     - jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

     - Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
       wyjaśnień.

Pouczenie:

Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej
w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

VII.    Miejsce i termin złożenia oferty:

1.      Ofertę cenową należy złożyć na adres: www.platformazakupowa.pl

2.      Termin składania ofert -  23.03.2023 r. do godz. 12:00.

VIII.  Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.

Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 70 3 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.

Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r.  poz. 1129 z późn. zm.).

IX.      Osoba uprawniona do kontaktów:

Michał Plaskota  tel. 501 437 305

e-mail: mplaskota@pruszczgdanski.pl

X. Wykaz załączników:

1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

2. Załącznik nr 2 – Wzór umowy

3. Załącznik nr 3 – Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt. VI ppkt 3 niniejszego zapytania ofertowego.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 501 437 305  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 148.44 2023-03-17 14:28:00 Postępowanie
1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 207.59 2023-03-17 14:28:00 Postępowanie
2. Wzór umowy.pdf pdf 280.13 2023-03-17 14:28:00 Postępowanie
3. Oświadczenie wykonawcy.pdf pdf 91.07 2023-03-17 14:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Szafka strażacka Szafka strażacka dwustanowiskowa z ławką oraz uchwytem na hełm 20 szt. - (0)
2 Regał magazynowy 1600 mm Regał magazynowy wolnostojący szer. 1600 mm 7 szt. - (0)
3 Regał magazynowy 2000 mm Regał magazynowy wolnostojący szer. 2000 mm 7 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Opis przedmiotu zamówienia - Zapoznanie się z treścią Opisu przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem/-łam się" (0)
6 Wzór umowy - Akceptacja treści umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 355